DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod

Sezóna se nám pomalu láme do poslední čtvrtiny a i když se zdá být rozhodnuto (ačkoliv i James Bond tvrdil Never Say Never Again), svět se baví zmrtvýchvstáním nejpilnějšího účastníka Formule 1. Každopádně zdaleka nejenom Ferrari je v centru dění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 107, poslední 28.09.2019 11:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 10 lidí) 24.09.2019 15:39
nepřidal by evidentně nikdo, kdyby hamilton mohl… »
» GRAHAM (Hlasovalo 9 lidí) 24.09.2019 16:37
Já jsem klidnej. 12 Ale tobě Vettel straší v… »
» GRAHAM (Hlasovalo 8 lidí) 24.09.2019 15:20
Jasně Leclerc by přidal, Hamilton taky, Vettel by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    RoBerino, opět parádní počtení, díky moc. k výroku o "polidštění" Hama díky nějaké té chybičce se hrdě hlásím a myslím, že na tom není nic špatného. chyby děláme určitě úplně všichni. ať už v práci, v životě, ve sportu.... chyby prostě k životu patří. ovšem v nějaké přiměřené míře. o té míře můžeme diskutovat, ale to je tak vše, co se s tím dá dělat 03. pro mě pilot, který za celou sezonu neudělá jedinou chybu, pořádně neprojeví emoce a je "studenej čumák" není vůbec zajímavej a beru ho sice jako super profíka, ale oblíbený u mě nebude. takže Hamova chyba jej v mých očích opravdu polidštila a vůbec se za to nestydím 11
    PS: podzimní sraz v Hříměždicích jsem bohužel taky "nedal", ale pro příští sezonu si to dávám jako zcela zásadní cíl 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    Vážně by mě zajímalo, jestli by se to tak probíralo a napadalo Vettela, kdyby ty pozice byli obráceně. LeClerk by se dřívějším pitstopem dostal před Vettela. Jestli pak, by místní hejtři, to taky tak hrozně kritizovali??? 03

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli by se TO TAK PROBÍRALO? To by se nikdo ani nezmínil. Jedině by se tu několik lidí pustilo do Vettela, jak dostal další nakládačku. Na téma režie by padlo maximálně to, že Ferrari dostalo konečně rozum. 12

      Věř mi, to je léty prověřená zkušenost. 03

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Být to obráceně tak tu z fandů Vettela lítaj blesky jak Seba Ferrari hodilo přes palubu, a bylo by tomu tak 03

        A že jsi se ještě nevyjádřil ty, bylo jejich počínání k jezdcům dle tebe v pořádku? Já bych to totiž uznal i obráceně a prostě se k vítězi kvalifikace a průběžnému lídrovi závodu nezachovali fér. To že bych si při tom do vás rýpl jak chutná jeho dlouholetá polívčička, no jéje *14

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Fakt? Kolik blesků jsi napočítal po Bahrajnu, Spa, nebo Monze? Nevím, jestli vůbec padla nějaká výčitka na Ferrari. Ale to bude samozřejmě něco jiného. Pletu se?
          A ty bys to uznal i obráceně??? To je vtip? V Austrálii jsi to předvedl jasně. Vettel byl lepší v kvalifikaci, byl před Leclercem po většinu závodu a napsal jsi spoustu pohorsenych komentářů, že měli Leclerca pustit. Tak si prosím nech řeči o rovném přístupu. 03
          Prostě chtěli podseknout Hama a Vettelovi se podařilo podseknout i Leclerca. Na tom není co řešit. Kdyby šel první Leclerc a zdržel by se v provozu, bylo by tu stejně 33 stran komentářů. Jako to bylo v Monaku 2017. O tom už napsaly také stovky komentářů a přitom je to přesně to, co jste chtěli teď.

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Za co bych měl počítat blesky v Bahrajnu? Leclerc byl prostě rychlejší a i přes zákaz ho předjel no, to je toho. Co máš prosím tě namysli?

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Za to, že Vettel slyšel v rádiu, že má Leclerca pustit? Nebo to není týmová režie? Hmmm, to se asi nepočítá. Jak jinak. Ukázka, jak nemáš problém to vidět na obou stranách. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    V tomto případě fakt nevěřím že by Ferrari chtělo dostat Vettela před Leclerka.
    Kdyby Hamilton zajel v tom samém kole co Vettel pro pneumatiky, což mohl a nikdo to dopředu nevěděl zda to neudělá, bylo po double. Leclerk sám řekl, že už by moc zrychlit nemohl, protože měl pneumatiky out.
    Ale je potřeba vymýšlet příběhy že jo. 11

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Chtělo nechtělo, to můžeš spekulovat, ale jisté je že dostalo 11

      Ale máš pravdu v tom že udělat to Hamilton který byl hned za Leclercem tak je s největší pravděpodobností po double a z výhry se těšil Hamilton. To že to neudělali byla pro červený docela klika. Hrozilo to, a mohli tomu zabránit jediným způsobem, povolat tam Leclerca který si to okno před Grosjeanem s Hulkem vytvořil jako první 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ano to mohli, ale tam byla velká nejistota ( bráno v daném čase závodu) , jak to dopadne. Tím že to udělali takhle, měli "jistotu" že aspoň jedno červené auto bude mít šanci vyhrát. Obráceně to tak nebylo. To že to Leclerk odprdnul, je nasnadě, ale nebyl to úmysl, či preference Vettela. Oni chtěli vyhrát aspoň s jedním autem. To byla preference.

        Jasně chápu, že pokud někdo fandí jezdci, tak to může zkritizovat a chápu že chce aby se jelo na prvního v závodě. Jenže to bylo velké riziko že pak nebude nic....
        Bylo by zajimavé, kdyby v téhle "šlamastice" byl Mercedes ...věřím že by Bottas LH pustil....a teď co je správné.
        je potřeba se definovat o co jde, zda o úspěch týmu a nebo jednotlivce a nebo to rozumně vyvážit, což imho Ferrari udělalo. Týmový výkon pomohl eliminovat Mercedes. Kdyby jel Leclerk a Vettel jen na svoje výsledky, mohlo to skončit prohrou.A teď jak z toho ven....když LH "dominuje".
        Ani já nemám rád , když jeden jezdec (třeba LH) má pomoc od kolegy a dva konkurenti se melou a nepomůžou si v ničem. Viz Alonso + Hamilton vs KR.....to se to pak jezdí.....a je to na kvedlačku. Dva se melou a třetí se směje a čtvrtej nosí vodu. Pak nezbejvá než se přizpůsobit. A pak je z toho mela.... bohužel to nemá uplně řešení.


        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Konečně od tebe čtu rozumný komentář který používá hlavu a ne jen napadání. Ta nejistota jak to dopadne byla v tu chvíli v jakémkoli případě. Teď zpětně víme že overcut pro Hamiltona nebyl dobrá cesta takže při zaměření jen na undercut by jediné správné řešení bylo povolat Leclerca jako prvního, to by Ferrari zpětně vědět co teď taky asi udělalo. Ale po válce je každý generál, o to mi fakt nejde a v tu chvíli nešlo vyloučit že overcut Hamiltona bude fungovat. Jde čistě jen o tu kritiku když vnímáš jezdce, v tomto případě Leclerca. Leclerc udělal co měl pro tým a pro Vettela aby ten získal pozici, doplatil na to i pozicí vlastní. Dle mě nespravedlivý 1-2 a jestli přemýšleli o tom prohození, zajímali by mě argumenty proč se přiklonili k tomu že to není správné. Mohu jen spekulovat, ale nevěřím že je to proto že to tak cítili fér. Jak jsem psal, možná pohlavek za Monzu, možná prostě Leclerc dvojka a hotovo, možná pomoc Vettelovi po psychické stránce mělo přednost, možná si taky jen řekli že Seb by stejně neuhnul a jen by bylo ještě hůře. Nevím, ale jen vím že normálně bych čekal že pozice takto ztracená mu bude vrácena.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tým je více než jezdec. Jsou věci nespravedlivé a nejde s tím nic dělat. Oni nejeli na Seba , ale na Ferrari, aby byl úspěch. A ten se dostavil. Jiný mód imho neexistuje a proto to nechali být. Udělali vše proto, aby byli úspěšní bez odhledu na jezdce. V tomto závodě za mne správný přístup.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Tým je víc než jezdec, ale neměl by jsi ignorovat ambice jezdců a jejich vlastní výsledky a zásluhy na nich. Teda pokud nemáš vyloženě dvojku, pak ohledy brát nemusíš. Tady se s tou nespravedlivostí dalo něco dělat, nevím proč píšeš že ne.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                GRAHAM tvrdí, že tým je víc než jednotlivec, čili preferuje tým (nejspíše i fandí týmu McLaren, že?) a tím pádem se taky stotožňuje s týmovými praktikami (režiemi, podrazy a jinými lumpárnami).
                Ale co je moc je příliš. Já jsem na pohádky už docela dost starej. A dělá mi potíž uvěřit, že Ferrari nejelo na Vettela, ale na tým. Zásadní rozpor vidím v tom, že ačkoliv byl Leclerk po celý víkend lepším pilotem, dokonce byl i lépe postavený v celkovém hodnocení šampionátu (čímž občas GRAHAM též argumentuje), tým ho odsunul za svého kolegu. Pořadí 1.Vettel 2.Leclerk zisk Ferrari 43bodů do PK. Kdyby bylo pořadí 1.Leclerk 2.Vettel o kolik méně by získalo Ferrari do PK??? Mně to vychází prašť, jako uhoď. A zařídit toto pořadí mohli také. Takže Ferrari nejelo na tým, ale na Vettela.
                Situsi u tebe se mi líbí, jak konečně začínáš vnímat věci, (v případě Leclerka), které jsi dříve nevnímal, nebo vnímat odmítal (v případě Kimiho). On tě někdy tým odsoudí do role dvojky a ani o tom nevíš. V momentě, kdy to zjistíš, je už pozdě s tím něco udělat. Rozdíl mezi Kimim a Charlesem vidím jediný. Zatímco Kimi vždycky jen řekl, že nechápe, proč stavěli tak brzy, nebo pozdě, když on se cítil tak a tak a nejsme spokojeni s tím, jak to dopadlo a tím to skončilo, tak Monačan vykřičel veškerou svoji flustraci do vysílačky ještě během závodu. A proto se to více propírá, ale podstata věci je naprosto stejná. Jo a ještě jeden rozdíl mezi nimi je. ChL v poslední době poráží Seba v kvaldách. Ale Ferrari brzy příjde na to, jak mu zatnout tipec.
                Tým je víc než jednotlivec. A dal by někdo z vás z hlavy dohromady vítěze PK za posledních cca 40 let? Já ne, ale jednotlivce bych asi dal. 03 (Možná proto, že fandím jednotlivcům a proto mě víc zajímají mistři světa této kategorie).

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Graham mi přišel že týmovku fakt nemá rád a ten boj jezdců uvnitř týmu chce. Skoro jsem z něj měl pocit že by nejraději rozdělil boxy jako já a každej měl svoje stání 11 Ale k něčemu došlo a tady je najednou tým všechno a jezdec je jen podřízený a hotovo.

                  Jinak ten přístup Leclerca je opravdu jiný a ten směr "takhle kluci ne" tam musí vidět každý. To že by mu zatli tipec v rychlosti, na to raději fakt nechci myslet. Na to má snad kolem sebe pár těch správných lidí co to nepřipustí.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tak ono to tak samozřejmě je, že jezdec je podřízený, ale pak nelze tvrdit, že tým jel na tým, když dobrovolně poslal svého lídra závodu dozadu. Ferrari stavělo oběma svými piloty prakticky dle doporučení Pirelli v jeden okamžik. Oběma dali stejné pneu, jen pro Vettela určili výhodnější (dřívější) zastávku. Pro mne tento přístup není přístup týmu, který chce zajistit maximum bodů. To, že to nakonec tak dopadlo je částečně dílem náhody. To, že se Vettel dostal před svého kolegu byl záměr. Víc k tomu nemám.

                    Až nechají Leclerka párkrát kroužit na pneumatikách 7 kol po smrti a nabírat každým kolem o 2 sec. větší ztrátu, nebo až mu naordinují o zastávku více a dají mu na dva stinty ty nejtvrdší, tedy nejpomalejší pneu, pak poznáš, jak to u Ferrari chodí.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Pravdou je že Ferrari má nakonec double jenom proto protože to Mercedes s Hamiltonem prokaučoval. To že Leclerca nepovolalo do boxů v tom daném kole byl risk v tom že Ferrari nebude mít vítězství žádné. Leclerc tam jel pomalu aby tam nevzniklo okno k podseknutí, ale když tam vznikne pomalu jedoucím Grosjeanem a zajetím do boxů těch před ním tak ho nesmyslně nechají všanc Hamiltonovi. Po válce je každý generál, ale taky se u Ferrari tak často ptát zda tam někdo pracuje i pro toho druhého je až katastrofální. Je zarážející jak na Leclerca příliš často zapomíná jeho inženýr a neuvědomuje si dost podstatných věcí v zásadních chvílích.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Přesně tak. Vnímáš to podobně, jako já. Po boji je každý generálem, to je fakt. Přesto si stojím za tím, co jsem popsal. Myslím, že konzervativní strategie (dle mne) by Ferrari a Leclerkovi na 99,9% zajistila vítězství. To by ho musel Hamík podseknout a k tomu se evidentně neměl, spíše mi připadalo, že Mercedes dělá vše pro to, aby vyprovokoval Ferrari k zastávkám před nimi.

                        Mně dráždí názory jako, že Ferrari díky podseknutí Leclerka Vettelem si zajistilo vítězství alespoň jedním pilotem. To je ubohý a bohapustý žvást a stojím si za tím, že pitstop v opačném pořadí by jim zajistil vítězství na mnohem více procent, než pokus o podseknutí ChL a LH.
                        U Ferrari byly jsou a budou vždycky machinace s jejich piloty. Já tu na to stále upozorňuji a jsem vnímán jako, že je nenávidím, či nenávidím Vettela (jejich jedničky). Na svoji obhajobu uvádím dvojí fakta. Zákaz týmové režie byl kvůli A1 Ringu 2002 a TR Ferrari. A jedním z hlavních důvodů zrušení zákazu týmové režie byl opět kousek za kterým stálo Ferrari. Ona známá hláška "Fernando je rychlejší, potvrď, že rozumíš..." Tento tým si z nějakých zákazů vůbec nic nedělá a TR praktikoval před zákazem, během zákazu i po zákazu a to způsoby značně extrémními. TR k Ferrari patří a kvůli nim byla zakázána i znovu povolena. Čímž samozřejmě nechci tvrdit, že ostatní týmy jsou svatoušci. To rozhodně ne. Jen u Ferrari je všudepřítomná. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Fernando Alonso v rámci sezónních testů v Bahrajnu

POHLED REDAKTORA: Co přinese Alonsův návrat?

Ferrari

Alonso je zpět. Upsal se Renaultu

Fernando Alonso a Lewis Hamilton před závodem v Abú Zabí

Alonsův návrat? Potvrzení má přijít velmi brzy

Charles Leclerc s Ferrari během 1. tréninku

Ferrari zrychluje vývoj. Část novinek nasadí už v Rakousku

Čtvrteční tiskovka v Bahrajnu

PROHLÁŠENÍ po závodě v Rakousku: Nadšení u McLarenu

Alexander Albon s Red Bullem

Nejrychlejší sektory patří McLarenům, maximální rychlost Red Bullu poháněnému Hondou

Alexander Albon, smutný hrdina úvodního závodu

Úvodní závod s velkou úmrtností, Bottas si pohlídal vítězství

Lando Norris v Rakousku

Nejrychlejší kolo předvedl bronzový Norris, na poslední chvíli tím vystrčil Hamiltona z pódia

Lewis Hamilton během soukromého testu Mercedesu v Silverstone před zahájením sezóny 2020

Hamilton byl na koberečku, trestu se ale vyhnul

Valtteri Bottas během soukromého testu Mercedesu v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Mercedes v laufu, Verstappen se nevzdává

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. LECLERC, 3. NORR... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama