DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou vlastně týmové režie malicherné

Jestli něco hýbalo světem F1 v týdnu po Grand Prix Německa, pak to určitě byly tři body: Vettelova nehoda, týmová režie a prohřešek Lewise Hamiltona. Záhy se však ukázalo, jak nicotné jsou podobné záležitosti proti lidské tragédii...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak jsou vlastně týmové režie malicherné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 28.07.2018 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 10 lidí) 25.07.2018 22:18
Vážený diskutére, jako všechny seriózní… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 25.07.2018 22:22
Paddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství… »
» GRAHAM (Hlasovalo 7 lidí) 25.07.2018 17:56
01 Super napsané. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      Na RTL dávali radiový příkaz souběžně s obrazem. Bottas v té chvíli visel Hamíkovi na křídle. Tedy se není čemu divit, že pak Hamilton Bottasovi ujel rozdílem třídy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Přiznám se, že tuhle novinařinu, kdy je člověku podsouván jen jeden správný názor, fakt nemusím. Soudruzi, svět není fakt černobílý.02

    A stejně tak musím souhlasit s názorem pana Zemana na novináře, byť jinak toho pána fakt nemusím. 02

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      46.13.171.XXX
      Nikde jsem nepsal, že předkládám jediný a definitivní názor. U tohoto i ostatního paddocku to většina diskutujících pochopila a chápe 03 03 13 04 02

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Kdyby to byl Váš soukromý blog, tak Vám právo předkládat Váš názor neberu. Tento server si ale hraje na seriozní zpravodajství, takže by jeho novinář měl být schopen se povznést nad své předsudky a informovat objektivně a pokud nějaká situace nabízí více pohledů, měl by je zmínit všechny, né jen ten, který je mu osobně sympatický.

        Zmíním jen tu TR, u Ferrari se podle Vás o ni nejednalo, přitom všichni co Formuli 1 sledujeme víme, že jediná správná strategie v Německu byla jedna zastávka v cca. 25 kole. Ferrari vyměnilo Kimimu pneu v 14 kole proč? Jednoznačná odpověď je aby z něj na novějších pneu udělali zeď která zablokuje postupujícího Hamiltona až bude třeba. Takže Ferrari udělalo z Kimiho dvojku už ve 14 kole, použilo ho pro svou TR, ale to jste jaksi nezmínil.

        Naproti tomu Mercedes podle Vás jednoznačně použil špatnou TR... faktem ale je že Bottas se o předjetí pokusil, a neuspěl. Až teprve pak přišla TR. A z toho co víme, neumatiky které měli jak Lewis tak Valteri degradovali o 0,1 sekundy na kolo. Tedy Valteri měl v závěru o 1 sekundu rychlejší pneu, a tak malý rozdíl na předjetí fakt nestačí, což by Vám jisto potvrdil i Vettel, který měl rovněž o 10 kol mladší a tedy o sekundu rychlejší pneu, a ani on předjet Kimiho nedokázal.

        Píšete že "Nikde jsem nepsal, že předkládám jediný a definitivní názor." Sorry ale tohle neberu, pokud píšete na seriózním serveru, jako by jste psal svůj blog, nejedná se o seriozní novinařinu. Pak je tedy vhodné na to odkázat přímo v hlavičce článku třeba nadpisem tipu "Pohled Roberta Pavelky".

        + 2 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.135.XXX
          Kritizuješ tady jiné za "jediný správný názor" a potom nám tady napíšeš že Kimi stavěl brzo kvůli tomu aby blokoval Hamiltona. Šmitec, hotovka. Jak to víš? Znáš snad detailně strategii Ferrari? Ta jeho brzká zastávka mohla být klidně součástí rozdělení strategie proti Bottasovi který byl hlavní soupeř (nikoliv Hamilton startující z hloubi pole), vyprovokovat Bottase podseknutím také k brzké zastávce aby uhájil druhé místo. Nikdo z nás neví jaký byl plán.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Na první věc je jednoduchá odpověď, já jsem diskutér, mohu tedy předložit jen jednu "pravdu", seriozní novinář by měl zmínit všechny "pravdy".

            Ta druhá věc, ano Raikonen mohl sloužit i jako brzda proti Bottasovi, každopádně stal se součástí strategie Ferrari která jasně zněla Seb je jednička, Kimi je dvojka. A stále si trvám na tom, že právě tuhle věc redaktor nezmínil, když nám předložil správnost TR od Ferrari.

            + 0 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              46.13.171.XXX
              Vážený diskutére, jako všechny seriózní zpravodajské i specializované servery mají rubriku KOMENTÁŘ, existuje stejný útvar i na F1NEWS.cz a jmenuje se PADDOCK LINE. Psal jsem ho pro jiný web 15 let a poté na vyslovené přání fanoušků pokračuji díky F1NEWS.cz pátým rokem zde. Proto nechápu Vaší kritiku, nejspíš sem tak často nezavítáte a uniká Vám podstata věci. Pokud se Vám tento léty prověřený model nelíbí, bude mít PADDOCK o jednoho čtenáře méně... Víc pro Vás opravdu udělat nemohu 03

              + 10 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mansell_fan

                Mansell_fan

                37.188.135.XXX
                Zrovna jsem se rozpomínal kdy jsem četl první Paddock Line. Bylo to někdy v roce 2001. Je to vůbec možné že ten čas tak letí? 04

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Děkuji, že jste mě potvrdil můj názor na Vaši osobu.

                PS: ne snaha manipulovat s názory čtenářů pomocí neúplných a tendenčních informací se mě opravdu nelíbí, nelibilo se mě to ani za socíku, a nelíbá se mě to ani nyní.

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • RoBertino

                  RoBertino

                  46.13.171.XXX
                  Líbat opravdu netřeba... Příště uděláme anketu a zeptáme se, kdo je přesvědčen o tom, že se čtenáři manipuluji... 06 06 06 06 06

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Teď bez urážky kohokoli - "tupý" čtenář se nechá zmanipulovat čímkoli i kýmkoli a ja věřím tomu, že zrovna tento web navštěvují převážně lidé zapálení pro tento sport, co se v něm orientují a dovedou si udělat vlastní názor. 03

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • mi88ki

                mi88ki

                217.31.62.XXX
                Já jsem si článek pozorně přečetl a nenašel jsem tam nic, co by se dalo argumentačně rozporovat. Kdo nevidí to pokrytectví Mercedesu v jejich TR, tak to je jeho problém. Já jsem rád, že na to někdo upozornil. 01
                Stejně tak vidím i neschopnost maršálů měřit všem stejným metrem. Ano i Sebastián udělal pár průšvihů, které mu prošly méně přísněji než jiným, nicméně co se týče Lewise, tak těch jeho napomenutí už bylo. Přitom se v posledním případě jednalo o zcela jasné porušení pravidel a silně pochybuji, že by to třeba takové Perézovi prošlo bez trestu. A to vysvětlení proč tak Lewis učinil, bylo jasně zcela účelové. Přijde mi to, jako by soudce neodsoudil zloděje, protože se přiznal, že byt vykradl proto, aby se měl lépe. 03

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              37.188.135.XXX
              Paddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství. Je to klasický autorský komentář a ten vždycky vyjadřuje názor svého tvůrce.

              + 8 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Vždyť i novinář má právo sdělit svůj pohled na věc.

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Jak jsem uvedl už několikrát, jsem jen hloupý čtenář, a pokud se článek jmenuje Paddock Line a server si snaží o seriozní zpravodajství z Formule 1, opravdu jsem nepředpokládal, že zrovna tento článek nemá být seriozním zpravodajstvím.

                Pokud tedy tento článek není seriozním zpravodajstvím, ale byl určen primárně k pobavení a zasmání, omlouvám se všem, že jsem to nepochopil.

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  178.209.132.XXX
                  Nikdo snad netvrdí, že jsi hloupý čtenář. Nevím, jak dlouho to tady čteš, každopádně kdo sem chodí pravidelně ví, že paddock line je takové Robertovo okénko a ohlédnutí za posledním závodem.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama