DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou vlastně týmové režie malicherné

Jestli něco hýbalo světem F1 v týdnu po Grand Prix Německa, pak to určitě byly tři body: Vettelova nehoda, týmová režie a prohřešek Lewise Hamiltona. Záhy se však ukázalo, jak nicotné jsou podobné záležitosti proti lidské tragédii...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak jsou vlastně týmové režie malicherné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 28.07.2018 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 10 lidí) 25.07.2018 22:18
Vážený diskutére, jako všechny seriózní… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 25.07.2018 22:22
Paddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství… »
» GRAHAM (Hlasovalo 7 lidí) 25.07.2018 17:56
01 Super napsané. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    217.31.62.XXX
    Opět musím jen dodat: krásně napsané Roberte. 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Nevím no, nepřijde mi, že by se mnou bylo manipulováno a že by autor arogantně prosazoval pouze svůj názor. Robertino to řekl bych dobře oargumentoval.
    Četli jste někdy něco od jiného slavného redaktora/komentátora ? Tam je to teprve arogantní až běda 18

    Jinak k tématu, osobně jim nerozporuju použití režie. Na to mají všechny týmy právo.
    Problém pro mě osobně je, že po řečech na adresu Ferrari bych u nich TR nečekal na žádné úrovni.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak někteři diskutéři mne zklamali. Kdo ještě po tolika letech nepochopil, že Padock-line je jen názor a že není potřeba se vším souhlasit, měl by se nad sebou zamyslet a ne tady autora napadat.Dle nicků čtenáři, kteří už opravdu chodí na weby od nepaměti, přesto do toho jdou naplno. Holt někdo dospěl a pochopil a někdo už to do konce života asi nestihne.

    Místo aby jste byli rádi že se vůbec něco takového píše a na webech objeví, tak jen někteří rypákujete. Divný.... 02

    Nesouhlas se dá projevit kultivovaně a probrat v diskuzi s autorem pozitivně. 11

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    Samo že pro Ferrari bylo prospěšné nechat Kimiho pustit Vettela, Seb pak nebyl brzděn a Kimi měl klid, ale hlavní důvod proč k tomu došlo vidím v tom že byly maximalizovány body pro jejich jedničku (i když to nakonec jeho chybou nedopadlo), troufám si tvrdit že obráceně by ten příkaz nepřišel.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Počkej, až bude muset tyto situace jednou řešit McLaren... 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      217.31.62.XXX
      A ty v roli šéfa Ferrari by si to dělal jinak?
      To jen v Mercedesu tohle přece nedělají 18 18 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Nejsem v roli šéfa Ferrari, ale přiznám se že kdybych byl šéfem jakéhokoliv týmu, tak ode mě dostanou týmový kolegové jediný příkaz na toto téma, ať ten kdo je předjížděn svým parťákem tak ať s ním nebojuje, nic víc. Srážka těch dvou je jediná nepřijatelná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.37.XXX
    nejprve autor píše že se musíme smířit s týmovou režií a následně píše o krádeži vítězství bottase :). každý kdo to viděl, tak by věděl, že bottas měl šanci pouze cca. půl kola kdy měli všichni studené pneu. předjet se mu nepovedlo a pak jak začali fungovat pneu hamilton ujel rozdílem třídy. ať si tu nadává na týmové příkazy kdo chce co chce, ale za tak těžkých podmínek by jen blázen dovolil oběma jezdcům pár kol před cílem bojovat kolo na kolo - a ham by určitě nebyl ten kdo by složil zbraně. na kluzku byl nejrychlejší ať se to autorovi s ferrari brýlemi líbí nebo ne...

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      46.13.171.XXX
      Já v tom rozpor nevidím. S TR je nutno se smířit a zároveň nás může štvát, že se někde spekuluje už v polovině sezóny. Stejně tak mě to štvalo u Ferrari a Schumachera vs. Barichella, Lotusu a Fittipaldiho vs. Petersona nebo Williamsu a Mansella vs. Patrese. Ať tým buď řekne: u nás mají piloti zelenou a pak to dodržuje nebo U nás to budeme řešit podle momentální situace. A rudé brýle? To mi kdysi otloukal o hlavu jistý Hogo Fogo blahé paměti... 03 03 03

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Nezlobte se , ale nepoužití TR v případě nedělního závodu v Německu Mercedesem by byla opravdu veliká hloupost . Mercedes si mohl před závodem o double svých vozů nechat jen zdát !! To že Ferrari je dnes stejně rychlé ne-li rychlejší než Mercedes je snad všem co to sledujem zřejmé. Mercedes startoval z druhého a čtrnáctého místa , takže double .....asi jen ve snu .
        No a cca 8 kol před koncem a za mokra , nabídne Vettel svou fatální chybou Mercedesu vedení v závodě a dokonce má oba vozy za sebou. Nedivme se že svým pilotům zakázali bojovat.. O tak velkém množství bodu se Mercedesu před závodem určitě ani nezdálo. Navíc Botas jednu možnost přesto dostal ,ale neuspěl.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          pokud by mercedes nevykřikoval do světa, jak by bylo od ferrari nefér, kdyby už teď začali používat TR a hned v následujících 2 závodech to sami použijí, to je ke zvracení. Stejně tak jako naprosto bezprecedentní hamiltonovo nepotrestaní za jasné porušení pravidel od FIA. V mercedesu něco silně páchne....

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          217.31.62.XXX
          Tady vůbec nejde jestli použili TR ale o ty jejich kecy, jak nechají své závodníky mezi sebou bojovat, protože jsou "jiní". Jenže je zřejmé, že to platilo jen do chvíle kdy skončila jejich dominance a rázem se bez skrupulí uchylují co do té doby kritizovali u jiných. To je oč tu běží. 03

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      Mobil1

      217.31.62.XXX
      Naprostý souhlas Lorde... Vidím to stejně.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Lorde, ujel mu rozdílem třídy,(LH) protože Botas dostal příkaz držet pozici a LH dostal příkaz jet totálně naplno, aby si udělal náskok a pokryli případnou penalizaci.
      Radiové komunikace už vyšli, ven můžeš si je pustit.. Takže než tady někoho zcela arogantně a hloupě napadneš, zjisti se přesně jako to bylo, protože teď jsi nám ukázal, že nevíš jako to bylo a jen jsi zaplácal do vzduchu 13 Vidět, neznamená vědět a to je tvůj případ.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Carlos Sainz během kvalifikaci na městském okruhu Marina Bay

McLaren se v kvalifikacích výrazněji zlepšil v Singapuru, tvrdí Sainz

Sebastian Vettel s Ferrari SF90, které je na rovinkách suverénně nejrychlejší

Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul

Charles Leclerc odjel kvalifikaci v Austinu se starším motorem

Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Alexander Albon v závodě v Mexiku

Red Bull už zná svou jezdeckou sestavu pro příští rok

Koncept monopostu pro sezónu 2021

Špičkové týmy budou v F1 i po změnách v roce 2021 nadále dominovat, věří Ferrari

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama