DISKUZE K ČLÁNKU Někdo se hrozí, jiní se smějí. Formule 1 nudí a přesto baví

Už jsme to uvedli při jiné příležitosti - sešel se zvláštní jev, kdy se piloti třikrát po sobě pohybovali v destinaci, kde vládne francouzština. Ale ta poslední se nesla v duchu velkého návratu a patřičných oslav... samozřejmě, jak to tak bývá, s pihami na kráse.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Někdo se hrozí, jiní se smějí. Formule 1 nudí a přesto baví

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 01.07.2018 11:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 28.06.2018 05:21
Dovolil sis vlastní úvahu ohledně Red Bullu a už… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2018 21:17
Osobně si myslím že ta šikana na rovince Mistral… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 28.06.2018 08:13
03 Zajisté tím jistým pilotem myslíš Vettela?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Myslím 2 nejhorší sezona za posledních 20 let. SUPERBIKE moto je více zajímavější. Díky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      185.151.252.XXX
      Druhá nejhorší? Když bojují o vítězství tři týmy? A co 1992,1996,2002,2004,2011,2014-16?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    jako vždy v Paddocku - spousta námětů na přemýšlení. reagovat v diskusi na všechno, co by jeden chtěl, snad ani nejde. pokud tedy má být diskusní příspěvek kratší, než článek samotný ( a to by asi měl 03 ).
    za sebe dvě věci. v případě výletu do historie byť jen plánovaných vozů F1 jsem patrně hned ve dvou zmíněných kategoriích. jednak tomu nerozumím, a druhak mě to hrozně moc zajímá a takové čtení bych zhltnul po nedělním obědě jako moučník hrozně rád. druhou věcí je zmínka o lehčím peru ( v našem případě se jedná spíše nějaký lehčí typ klávesnice ). vždy mám rád věci psané s nadhledem a nadsázkou. smrtelně vážně by se nemělo brát ( pokud jde o sport, za který je většinou F1 vydávána ) nic. a to ani v jiném sportu vyřazení předešlých mistrů světa. vidím v tom dokonce paralelu s názorem RoBertina na malé týmy v F1, které také miluji a z jejich ( byť malých, dílčích ) úspěchů se vždy raduji. proč tedy tentokráte nedopřát radost Mexiku a Švédsku 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Několik posledních závodů jsme vůbec nesledovali, ted' ve Francii jsme tomu dali šanci a byla to zase ta stejná nuda co jsme viděli naposledy. 05 Před 10 lety jsme hltali každou vteřinu závodního víkendu a dnes nám už F1 nezajímá. Řada uměle vytvářených "mistrů" a házení klacků pod nohy opravdovým šampiónům celému mistrovství podrazila nohy a tento sport brzo zůstane v zapomnění. Budoucnost je ve WEC, tam ještě vijou co je závodění kolo na kolo a jízda v dešti. Sport pro chlapy, ne dvacetikilové slečinky.

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    Osobně si myslím že ta šikana na rovince Mistral je dobrá, a předjíždět se s ní dalo v rámci rozumných mezí. Dělat z toho Baku by mi nepřišlo jako nejlepší nápad, každý má něco a nemusíme se orientovat jen na megadlouhé rovinky.

    Jinak se ještě pozastavím u Red Bullu a rozdílu v cíli mezi jezdci. U Ricciho došlo k samovolnému rozbití předního křídla kdy se mu odlomila 2 horní ramínka na jeho levé straně, myslím že to mohlo nadělat zmíněný rozdíl.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Dovolil sis vlastní úvahu ohledně Red Bullu a už se to někomu nelíbí. Asi za chvilku i tady bude jistou garniturou zakázáno vlastní myšlení a bude povoleno pouze zbožštění jistého pilota, jehož cesta je lemována celou řadou karambolů.
      P.S. A teď jsem zvědavý, kolik já za tuhle poznámku chytnu záporných palců. 12

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        03 Zajisté tím jistým pilotem myslíš Vettela? I když vím ještě o jednom kandidátovi, který se se čtyřnásobným mistrem světa v počtu karambolů může směle poměřovat. 03 Jen tituly mu jaksi ještě chybí. Ale i to lze poměrně snadno napravit. Třeba změnou bodování a návratu k škrtání několika nejhorších výsledků sezóny. Pak ti, kteří jezdí konzistentně dobře a bodují, o své body příjdou, aby se pilotům stylu "kamikadze" mohly škrtnout a tím negovat jejich
        chyby. A třeba pomoci k titulům...
        Každopádně dávám paleček.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Ne Odine, myslím Crashstappena. A palečku od Tebe si cením dvojnásob. Mimochodem, už párkrát jsem to tady načal - asi bychom měli vyvinout tlak na redakci, aby palce mohli dávat jenom registrovaní čtenáři a aby bylo zřejmé, kdo, komu a jaký palec dal. Myslím si, že by rapidně ubylo záporných palců. Já osobně mám ty záporné palcovače u zádele, ale zdá se mi to takové zákeřné, když dotyčný není schopen zformulovat kritickou myšlenku k nějakéhu názoru, ale je dost velký "hrdina" na to, aby dal záporný palec. Myslíš si, že by se to dalo s redakcí vykomunikovat?

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            217.31.62.XXX
            Že vás ty palce tak žerou... Nevím, jak složité by bylo ukazovat kdo jaký palec dal. Ale asi by to nic moc nezměnilo. Prostě dám + nebo - podle toho, jestli s příspěvkem souhlasím nebo nesouhlasím. Nevidím na tom nic zákeřného a nemám problém se pod to i "podpesat". Nakonec k tomu tam ty palce jsou, nebo ne?
            Ne vždycky mám čas napsat reakci a pak tu hodiny trávit hádáním se s Odinem. A ne vždycky mi komentář za reakci vůbec stojí. Proto jsem rád, že tu palce jsou.
            P.S. Tentokrát jsem nedal - ani Situsovi, ani Odinovi. 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            crashtappen - si zabil 12 12
            jinak bez registrace palec nedáš 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Však já jsem dobře věděl, koho myslíš. Jenom jsem ho lehce srovnal s Vettelem, který v posledních letech boural po magorovi snad nejčastěji. Dokonce bych řekl, že v první zatáčce měl těch kolizí víc. A s jeho zkušenostmi, by už mohl vědět, že se závody v první zatáčce nevyhrávají.
            No nic. Rýpnul jsem si.
            Palečku ode mne si nijak zvlášť vážit nemusíš, dal jsem ti jich za ta léta spousty. Protože s tvými názory tu více a tu méně souhlasím. A pokud nesouhlasím, tak se snažím vysvětlit proč, případně napsat svůj ("jiný") názor. A případně se "pohádat" při obhajobě tohoto názoru. Mínusy moc nedávám, ale souhasím s Mikem, že občas je to pohodlnější, než se s někým zbytečně dohadovat. Když zrovna není čas.
            Komunikovat s redakcí lze, ale nevím, zda by zrovna tohle stálo za úsilí (nemyslím tím komunikaci vůči redakci, ale spíše úsilí redakce o změnu). Nevím, jak to teď funguje, ale myslím si, že tu mohou diskutovat jen registrovaní a tudíž i plusy, nebo mínusy dávají registrovaní. Tak nám může maximálně vadit anonymita těch, kdo dávají záporné palce. Ale tak tomu bylo i před letoškem, kdy sem přibylo pár nových nicků. Bohužel letos se objevují mínusy i u zcela nekonfliktních příspěvků a nebo u konstatování něčeho. Což dříve moc nebylo. Na druhou stranu, alespoň víš, že někdo tvůj příspěvek přečetl a nesouhlasí s tím.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          upřímně řečeno, ten vettel alespoň řekl, OK, podělal sem to, je to moje chyba, ikdyž jak napasal i robertino, hamilton ho lehce "vyškolil". Crashtappen se ovšem pouští pouze do novinářů a všech okolo a neslyšel jsem od něj, že by si posypal hlavu popelem a přiznal, že něco podělal on, vždy za to může někdo jinej...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Já nehodnotím Vettela podle jednoho "posledního" závodu. To bych musel zastávat názor, že Max je druhým nejlepším pilotem v poli. A pokud si dobře pamatuji, tak poslední svůj incident Max hodnotil sebekriticky též. Sice ne úplně na plnou hu... ústa, ale jistý posun tu byl.
            Podívej, já Maxe a jeho styl nemám rád. Ale to jsem neměl ani v případě Senny, Schumachera, nebo Hamiltona. Naopak Vettel mi v začátcích tolik nevadil (také tolik neboural). On začal pravidelněji bourat až později. A teď srovnávám, co je "horší"?
            Ono s dominantním autem se to vyhrává. Ale vyhrát s autem lehce horším, je už oříšek. A tak se bojuje "všemi" způsoby. Bohužel většina lidí pak uctívá vítěze a nekouká na podmínky za jakých vítězství získávali. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Neuplynuly ani dva celé dny a už má Vettel na triku další zkrat. Jo, s dominantní autem a za pomocí týmové režie se to vyhrává. Když ale jedno z toho chybí, tak už to jde podstatně hůř. O tom by mohli mluvit i jiní Schumacher, Hamilton, Vettel. A pak vidíme spousty zkratů, chyb a kolizí i u těchto, zdálo by se, dokonalých jezdců.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Nejde jen o to rovinkou samotnou. Ony by týmy totiž díky té rovince nasadili nižší přítlak a to jak víme je ku prospěchu věci 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama