DISKUZE K ČLÁNKU Vědí lidé v F1, co vlastně chtějí? V Británii to tak zrovna nevypadalo

Šampionát F1 se přiblížil ke své polovině a aspoň v oblasti boje o titul se zdramatizoval. Ovšem za cenu stále sílících hlasů, že "je cosi shnilého ve státě formulovém". Problémy narůstají a řešení se zdá být dál než pověstný hrad Elsinor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vědí lidé v F1, co vlastně chtějí? V Británii to tak zrovna nevypadalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.07.2016 15:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001890 (Hlasovalo 8 lidí) 16.07.2016 14:48
RoBertino, Já jsem už tak znechucenej - Sleduji i… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 16.07.2016 17:13
Oba potvrzujete to, proč formuli jedna klesá… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 5 lidé) 16.07.2016 16:42
Vidíš Milánku, i já jsem v podstatě nad F1 zlomil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Formule 1 není už co bývala . Mě se zalíbila sezona 2005 . To se člověk těšil na každý závod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.252.XXX
    RoBertino, Já jsem už tak znechucenej - Sleduji i Cyklistiku zrovna a tam to bylo a je to samé - je to trapné, ale musím uznat, že tam se závodníci těžce rozbíjejí a jízda je tam mnohem nebezpečnější než v dnešní F1!

    A tím jdu k věci -
    Silverstone to bylo ubohé že už nemohlo být výce. Pár týdnů zpět při stratu 24h Le Mans jeli "chudinky neschopné za volanty" skoro celou první hodinu za SC! - Pak už jsem to ignoroval

    A odkážu na jednu pasáž ze slavného - vlastně na celý film (pro nás Čechy asi srdečního) Filmu Formule 1 (1978) ... Jeden herec tam říká - a dohledejte si to tam sami - Bez toho by to už nebylo ono! .... Bez nebezpečí!
    Takže za mě Já jsem "krvelačnej" - jestli to takhle chcete slyšet a z už dětství vím, že nehody jsou vzrušující .... !
    Odkážu ještě na Povídku Smrt pana Baltisbergera a .... Knihu Smrt odpoledne
    Končím s tím dejte unliků kolik chcete.
    Já du hledat jiné zájmy, tohle je už jen podvod a falešné hry pro zmatené lidi, kteří neví co s volným časem anechají si vnutit hloupui iluzi o zážitcích
    Lámu nad tím hůl, neb nevěřím, že je v dohledu něco přijatelného.
    Ale člověk může najít i jiné koníčky, světa jako takový má do nudy daleko.¨
    Tak zdar všem pánové
    Vzal jsem to v rébusovém stylu abych neházel ... nechci psát moc přímo lidem, kteří mi pak nasolí palce dolu
    Tak sem mějte Díky RoBertino za bezva články a -
    Sbohem u jiných atrakcí světa
    (jsem se nechal unést ale asi už to chtělo)

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      178.209.152.XXX
      Vidíš Milánku, i já jsem v podstatě nad F1 zlomil hůl. Sledoval jsem to nejprve proto, že to byl vrchol okruhového závodění,špičková technika, top jezdci, jakási výkladní skříň. Ale to bylo za totáče, psaly se roky 1974... Pak přišly wing cary a další technické vychytávky a reakce na ně (BT 46 a další) a bylo to atraktivní, pořád se něco dělo a stále v tom byl ten gladiátorský náboj pořádné dávky rizika. Pak už jsem to začal sledovat spíše ze zájmu o tu techniku, ostatně vzděláním jsem k tomu měl velmi blízko.
      A nastala doba Schumacherova a závody se začínaly měnit. Atraktivita se začala vytrácet, resp. se přeměnila do podoby monotónního souboje Schumacher vs. ostatní. A začalo se stále více a více "podprahově" podvádět. V té době jsem si již naplno uvědomoval, že technika F1, s v tehdejší době masovým rozšířením výpočetní techniky, dosáhla koncového limitu, který lze jednoduše vyjádřit rčením "Fyzika je jen jedna". Postupem času se z celého mistrovství stala blamáž. Parodie na okruhové závody, snobská zábava, ve které je divák rukojmím. V současné době je pro mne F1 mrtvá záležitost, kterou sleduji pouze z nostalgie a ze zvědavosti, zda se přeci jen nepodaří tu zdechlinu oživit. Ale teď už vím, že místo defibrilátoru drží zodpovědní lidé v rukách krumpáče a lopaty a kopou pro F1 hrob.
      Zmiňuješ Le Mans, kde se také startovalo za SC, ale s ohledem na to, že ve WEC jezdí dohromady 4 výkonnostní kategorie a vozy za sebou zdvihají ohromné gejzíry vodní tříště se toto dá pochopit. V tomto případě, i vzhledem k délce závodu, dosahovaným rychlostem a velkým výkonnostním rozdílům mezi vozy jednotlivých kategorií, bylo počáteční kroužení startovního pole za SC správné rozhodnutí. Není žádným tajemstvím, že jsem se i já začal více zajímat o vytrvalostní závody a stále více a více v nich nalézám právě to, co na F1 postrádám. Dopředu jsem rodině oznámil, ať se mnou příští týden nepočítají a věřte, že důvodem není GP Maďarska.

      Tak snad někdy příště... na shledanou

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Oba potvrzujete to, proč formuli jedna klesá sledovanost. Z fyzicky náročného sportu, který dokázal zvedat diváky ze sedadel, se stala šaškárna, ovšem hodně drahá. Zatímco dříve byli piloti po dojetí do cíle na konci svých sil a to vyčerpání na nich bylo vidět, dneska je F2 fyzicky náročnější než samotná královna motoristického sportu. Pokud kluk, který před pár měsíci udělal papíry na auto, dokáže vyhrát závod F1, pak musím říct že je cosi prohnilého v království Dánském. A zvýšení sledovanosti nepomohou ani mechanická udělátka, která šetří energii či v definovaných úsecích trati posunou jezdce v pořadí dopředu. I to je důvod, proč odmítám Berniemu za tuhle šaškárnu platit. Nechci říci, že je to divadlo, protože to, na rozdíl od šaškárny zvané F1, má určitou úroveň. Snad se to časem změní k lepšímu, ale bude to trvat strašně dlouho. Bude totiž muset vymřít ta garnitura, která oné opičárně šéfuje. Jo a oběma dávám plus, protože s Vám plně souhlasím. 01

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          Plus zaslouží především Robertino za dnešní paddock. Myslím, že tohle je asi jedna z mála věcí na které se shodou fandové napříč sympatiemi k jednotlivým stájím. Už jsem to tu psal pod jinými články a nechci se příliš opakovat, ale hlavním viníkem současného stavu je pro mě FIA následovaná hrabivým Berniem.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama