DISKUZE K ČLÁNKU Kterak se Ferrari zbavilo titulu aneb nejhorší může být jen jeden

Letošní sraz debatujících ze zdejšího webu v Hříměždicích měl jednu speciální položků: účastníci si mohli přímo a fyzicky kopnout do Ferrari. Jak se z diskusním příspěvků zdá, měla by onoho květnového víkendu dorazit celá Scuderia Fans.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kterak se Ferrari zbavilo titulu aneb nejhorší může být jen jeden

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 10.07.2022 12:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 05.07.2022 15:23
Sorry Roberte, ale s tím se fakt nedá souhlasit. … »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 06.07.2022 19:33
nemyslím si, že by Hamilton zůstal na staré tvrdé… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 06.07.2022 17:30
Kdybychom chtěli být trochu konspirační, tak k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.154.XXX
    Je vidět že týmová režie není jednoduchá věc. Ferrari se vždy vyčítala (i na tomto fóru) a přitom od dob Barrichella se k tomu snaží přistupovat docela citlivě. Felipe a Fernando v Německu, například. Velmi podobně jako teď na Silverstonu dalo Ferrari tehdy Massovi možnost vyhrát závod pokud pojede určité tempo. Alonso se tehdy na chvíli stáhnul a Rob Smedley řekl Felipemu ať jede absolutní hranu. I přesto ho Alík zas v pohodě dojel. Teprv potom je prohodili. Tady taky řikali nejprve Sainzovi ať přidá. Za mě se v neděli snažilo Ferrari být fér i když už to nedávalo smysl.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já bych zrovna tady byl s tím výrokem o férovosti Ferrari opatrný. Protože za ně nejezdil jen Alonso, ale taky Schumacher nebo Vettel. A říct tady, že se chovalo Ferrari férově ke kolegům těch dvoum, to ti může projít jen tehdy, pokud to někteří lidé nebudou číst. 12
      Ale dost rýpání. Férové by to bylo a celkem i pochopitelné. Nebýt toho, že zcela neférově Leclerca nepřezuli. Stihli by přezout oba, ale časová tíseň, na kterou se Binotto vymlouvá byla způsobena právě tím dlouhým váháním. Pustit Leclerca dřív, měl by větší náskok na Carlose a vůbec by nemuseli řešit, jestli oba stihnou.
      Pravda chít po Carlosovi, aby Hamiltona po SC držel za sebou a Leclerca nechal poodjet byla hrozná pitomost. Jednak to bylo těžko proveditelné, jednak zabrzdit pilota, který má před sebou své první vítězství, nemá smysl. Tomu odmítnutí vyčítat nejde.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.154.XXX
        Co se týče toho pitstopu během SC, tak už s férovostí neměl nic společného a byla to kolosální hloupost tvrdě poškozující Charlese. V tom předchozím příspěvku jsem myslel ty dvě situace na trati kdy byl Čárlí zaseknutý za Carlosem a ten evidentní strach Ferrari použít týmovou režii i za cenu toho že blokují rychlejšího jezdce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          V tom máš pravdu. Na druhou stranu tohle má řešení. Pokud oba budou před koncem pořád za sebou, dá se pozice vrátit.
          Často používaná taktika a je to fér. V neděli by se jim vyplatila a teoreticky mohli na konci Leclerca požádat o vrácení pozice. Kdyby tedy usoudili, že titul nepotřebují. 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.62.XXX
    Pro mě je týmová režie, když nerozhoduje rychlost, ale týmová režie... A tady i slepej musí vidět, že Charles je letos rychlejší... Stejně jako i slepej musel vidět, že je LH doháněl a vzájemným soubojem se připravovali o čas...

    Nemluvě o tom, že Charles je v boji o titul a mohl na Maxe získat dost bodů... Na druhou stranu koukám, že bodově už jsou oba jezdci blízko... Bohužel pro Sainze, nevidím, že by na tom on měl nějakou zásluhu... Jako spíš neschopnost Ferrari, která sráží Charlese v tabulce dolů...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      Píšeš ,že týmová režie je když nerozhoduje rychlost. Souhlasím. Sainz vyhrál kvalifikaci i závod , tak asi byl nejrychlejší v daném víkendě. Tak naco použít TR.?
      Na druhou stranu souhlasím , že Leclerk je zatím v sezoně ten rychlejší ve Ferrari , takže v boji o titul by to TR dávalo smysl.
      Ale co Sainz , vyhrál kvaldu , poprvé v životě i závod a požitím TR by o to co si vyjel vlastní zásluhou přišel. Na Binota ted nadávají , ale mně to od něj je sympatické.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Sainz vyhrál kvalifikaci i závod. Kvaldu vyhrál díky skvělému načasování, když perfektně trefili okno než začalo silněji pršet. Byl poslední, kdo se zlepšil. Závod vyhrál jen díky tomu, že Leclerca nepřezuli. A právě váhání při pouštění Leclerca před Sainze 2x během závodu stálo Leclerca čas, který by bohatě stačil na pohodlnou výměnu obou. I tak ten čas na dvojitou výměnu měli, ale mít nějaké 2-4s navíc, vůbec by neměli co řešit.
        Sainz opět ukázal o jak moc je pomalejší. Navíc opět ukázal chybu, která ho v dané chvíli stála pořadí. Naštěstí pro něj to Maxovi kleklo, tak se na tu pozici zase vrátil.
        Na Binottově přístupu nebylo nic férového. Férové by to bylo, pokud by zrovna tým nezmrvil Leclercovi závod tím, že dali přednost Carlosovi. Pak bych neměl nic proti tomu, že obětují titul ve prospěch nějaké férovosti.
        Ale celkem chápu, že Ferrari titul nezíská. připravují se o něj sami takovými rozhodnutími.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        37.188.242.XXX
        Slušná demagogie... Ano vyhrál se štěstím kvalifikaci v přechodných podmínkách... V závodě nebyl ani 2. nejrychlejší...V porovnaní s Leclercem působil až zoufale...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Sorry Roberte, ale s tím se fakt nedá souhlasit.
    Jo, můžeme se bavit o tom, jestli týmová režie do F1 patří nebo ne a jestli se musí vždy vyplatit. To je asi tak vše, s čím se dá souhlasit.
    Pokud by chtělo Ferrari nezasahovat do férového souboje, mělo v první řadě férově přezout oba. Mohli si to vyřídit na trati, přičemž měl Charles jasnou nevýhodu v ulomeném křídle, které nebyli schopni vyměnit.
    Při týmové režii je volba jasná. Sainz sice není jezdcem 3. nebo 4. kategorie, ale ani né té první. Kromě sobotního jediného kvalifikačního kola byl pomalejší po celou sezonu. V každé kvalifikaci a každém závodě. Před Charlese se dostal jen díky Charlesovým problému s technikou nebo strategií. A dokazoval to i v neděli, kdy byl pomalejší než kolega s utrženým kusem křídla.
    A srovnání s Malajsií je zajímavé. Jednak on i Sainz dostal příkaz, že má krýt záda Charlesovi. Ale jen řekl "no tááááák" a udělal si vše po svém. Stejně jako tehdy Vettel. Rozdíl je v tom, že Vettel rozbil kolegu ve všech předchozích 4 společných sezonách a nebylo tedy pochyb o tom, kdo z nich by měl být preferován (přesto v tomto závodě nebyl). Jaký je poměr u Ferrari jsem psal v předchozím odstavci.
    Leclerc si za svůj nedělní výkon a hlavně za tragickou týmovou strategii podržet zasloužil. Že si s žádostí týmu Carlos vytřel .... celkem chápu. Na jeho místě by to nejspíš udělal každý.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama