DISKUZE K ČLÁNKU Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...

Jako mnozí jiní píšící komentáře na různých webech bych i já chtěl dnešní Paddock pojmout osobněji. Nejen po stránce názorové. Žijeme ve společnosti, v níž bychom měli svá stanoviska konfrontovat, dělit se o ně a vyměňovat si argumenty. Neboť komunikace je jednou z nejdůležitějších forem, které máme k dispozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 18.11.2021 13:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 17.11.2021 11:54
Jestli Mateschitz odejde protože mu nenechají… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2021 11:10
Jé, konečně zase Paddock. Tyto články čtu raději,… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2021 13:18
Lidi, co mají permanentní strach, bych vůbec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.230.XXX
                  Upravit na tom chci aby Verstappena potrestali 12 12 12

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    88.103.225.XXX
                    11Jo, tak v tom jsme za jedno. 18
                    Já s tvými názory mám občas problém. Tak trochu mi připadá, "jako by pod jedním nickem diskutovalo více lidí s různými názory" (jsi pro mne dost nečitelný) 03.
                    Ale možná jde jen o nešťasně formulovaný psaný text. (Já to tak mám občas také, že chci nějak vyjádřit myšlenku a pak zjistím, že se to, co jsem napsal, dá vyložit i jinak). 03

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      88.103.230.XXX
                      Jo tak to je....víš já někdy fakt naivně věřím že to chyba člověka., to že něco udělá špatně. Úmysl v tom nehledám, přemyšlím "naivně" jinak. A on to dost často umysl je. Bohužel. Dost často je ale jednodušší, dotyčný prostě rozhodovat neumí.

                      Ta nečitelnost je občas v tom, že to beru i jako zábavu a někdy člověk napíše provokaci. Člověk už ví, co na koho platí. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        88.103.225.XXX
                        Víš, jsou chyby a "chyby".
                        V současné velice sofistikované formuli 1, kde i komisaři mají přístup k videím z celé tratě, k on board záznamům ze všech kokpitů, k telemetrickým datům, prostě ke všemu možnému je rozhodnutí, které popírá nastavená pravidla pro mne nepochopitelné a bez jakýchkoliv konspirací, nepřijatelné. Proto se tu dost často vyhrazuji proti snahám o omlouvání práce komisařů a FIA.
                        Kdysi jsi tu napsal, že situace je třeba vnímat v kontextu té doby. A teď se snažíš kontext současné doby vytěsnit... 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        To jako že bych neměl vyžadovat hodnotu jejich práce nebo jak jsi to přesně myslel? 12 Nikdo je nenutí tam chodit rozhodovat, očekávám že svým úsudkem tam jdou přispět ne se někam schovat.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Ale jasný, že to tak je, jak pišeš.....já napsal jen proč to tak dost často není a rozhodně jsem nevyjmenoval všechno. 12 Hledáte idealní svět...dejte vědět kluci, pošli svíčky. 11

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.225.XXX
            GRAHAMe promiň, ale to, co předvádí komisaři a FIA v poslední době zdaleka ideální svět není. To není ani normální svět, který bychom rádi měli. Ani to neumím pojmenovat. Je to alibismus, nebo lumpárna?
            A to fakt omlouvat ani tolerovat nemíním.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.230.XXX
              Ale vždyť já taky ne. Pojmenujte příčiny...těch zájmů je tam tolik...na prvním místě jsou peníze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.225.XXX
                Však to Robert taky více-méně píše v článku.
                A ne jen peníze, ale i hrozba odchodu dvou stájí. Dále vydírání, které podle mne RedBullíčkům a Ferrari jde velmi dobře.
                Současná F1 se dostala do slepé uličky a neví kudy ven. Na jedné straně zvyšují počet závodů až za hranici možností. Na druhé straně nebudou mít, kdo by to jezdil. A kecy o tom, že je to královna motosportu a kdo na to nemá, tam nepatří, jsou liché. Protože to spěje do situace, kdy na to nebude mít téměř nikdo a zájem o to se tam dostat, bude také jedna velká nula.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  K tomuto se přidám jedním příslovím, které říká, že hlupáci jsou velice důležití, protože bez nich by ti chytří nikdy nevynikli.
                  Stejné je to s bohatými týmy. Bez chudobných týmů, ale asi mnohem větších srdcařů by F1 stála za psí štěk a bohatce by taky velice brzy přestala bavit.
                  Ono bohatce mnohdy F1 nebaví ani když vyhrávají. Třeba letošní Honda je toho jasným důkazem. Taky odchází téměř v nejlepším.
                  Proto si vážme lidových týmů-srdcařů a mějme společně radost z každého jejích úspěchů mnohem více, než těch, kteří si úspěch můžou i koupit.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Myslím že problém je na straně FIA, která pro jednotlivé situace nedokázala nastavit jednoznačná pravidla kde je hranice kdy to už není akceptovatelné, a bude následovat trest. FIA doposud hlásala že každá situace se posuzuje individuálně, a to je důsledek současného stavu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Je jasný, že těch věcí proč to rozhodování nefunguje je více. Není to jeden příběh...to je seriál. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Dokud bude FIA zastávat přístup "hlavně určitou část lidí nenaštvat", tak budou problémy pořád. V téhle souvislosti se mi vybavil názor zajímavé postavy píšící o F1, Edmunda "Edy" Koukala, dobrého přítele Heinze Prüllera. Ten v roce 1976 tvrdil, že v F1 existuje mafie, dohlížející na tom, aby dlouhodobě nedominoval jeden tým. Třeba se opět probírá k životu. 13

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.230.XXX
            Ano ubezpečuji Vás že problémy budou pořád. Někdy menší a někdy větší.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      Ale podívej, že ta chtíč vstoupit do F1 je třeba teď Andretti řeší možnou spolupráci s Alpinou a postoj FIA? nechceme tam týmy za každou cenu, tak to je prostě přístup jak pojď na mě z boku

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.161.XXX
    Pro autora článku - skvělý článek a k vyjmenovaným sezonam a vyrovnanému boji o titul (alespoň bodově) bych přídal 2010 a 2012

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    88.103.225.XXX
    Jé, konečně zase Paddock. Tyto články čtu raději, než zpravodajství z právě proběhlé Velké Ceny. Příjde mi, že jsou psány i čteny, tak nějak,"s emocemi pod kontrolou". A je to znát.
    Sice nejsem fanoušek ani Maxe, ani Lewise, ale dlouhodobě mám o Maxovi horší mínění, než o Lewisovi. Ve vypjatých situacích se mi to potvrzuje.
    Ale největší průšvih je posuzování incidentů komisaři a FIA. Podle mne, měli Maxe za oba způsoby bránění pozice potrestat. Nechci žádný exemplární trest, ale trest, který by mu oznámil, že se takto chovat nesmí a že tímto způsobem titul nezíská. Chci sledovat napínavou sezónu až do konce a nechci, aby ji rozhodla úmyslná kolize, kterou budeme rozebírat na diskuzích ještě za dvacet let. A ke ketré se nebudou chtít vyjádřit ani komisaři ani FIA, protože si s tím nebudou vědět rady. Jelikož diskvalifikace viníka daruje titul soupeři. A nečinnost a posvěcení úmyslného sejmutí soupeře vnáší pachuť o oprávněnosti zisku titulu. Proto si myslím, že mají trestat dokud je čas...
    Jo a tomu lazaretu držím palce a na jaře vás všechny očekávám, abychom to probrali důkladněji. 03

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Naprostý souhlas. Mě na té celé situaci co se udála příjde naprosto nepochopitelné to, že komisaři měli desítky záběrů (krom záběru z vozu) a na všech je vidět, že Max měl vůz 100% pod kontrolou, a že tedy celé to vyjetí mimo trať byl úmysl, a nikoli vlivem probrždění či podobně. A přesto toto zřejmé porušení pravidel komisaři nechali být bez trestu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama