DISKUZE K ČLÁNKU Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...
Jako mnozí jiní píšící komentáře na různých webech bych i já chtěl dnešní Paddock pojmout osobněji. Nejen po stránce názorové. Žijeme ve společnosti, v níž bychom měli svá stanoviska konfrontovat, dělit se o ně a vyměňovat si argumenty. Neboť komunikace je jednou z nejdůležitějších forem, které máme k dispozici.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
16:21 17.11.2021 88.103.225.XXXJo, tak v tom jsme za jedno.
Já s tvými názory mám občas problém. Tak trochu mi připadá, "jako by pod jedním nickem diskutovalo více lidí s různými názory" (jsi pro mne dost nečitelný) .
Ale možná jde jen o nešťasně formulovaný psaný text. (Já to tak mám občas také, že chci nějak vyjádřit myšlenku a pak zjistím, že se to, co jsem napsal, dá vyložit i jinak).-
GRAHAM
16:40 17.11.2021 88.103.230.XXXJo tak to je....víš já někdy fakt naivně věřím že to chyba člověka., to že něco udělá špatně. Úmysl v tom nehledám, přemyšlím "naivně" jinak. A on to dost často umysl je. Bohužel. Dost často je ale jednodušší, dotyčný prostě rozhodovat neumí.
Ta nečitelnost je občas v tom, že to beru i jako zábavu a někdy člověk napíše provokaci. Člověk už ví, co na koho platí.-
odin
17:08 17.11.2021 88.103.225.XXXVíš, jsou chyby a "chyby".
V současné velice sofistikované formuli 1, kde i komisaři mají přístup k videím z celé tratě, k on board záznamům ze všech kokpitů, k telemetrickým datům, prostě ke všemu možnému je rozhodnutí, které popírá nastavená pravidla pro mne nepochopitelné a bez jakýchkoliv konspirací, nepřijatelné. Proto se tu dost často vyhrazuji proti snahám o omlouvání práce komisařů a FIA.
Kdysi jsi tu napsal, že situace je třeba vnímat v kontextu té doby. A teď se snažíš kontext současné doby vytěsnit...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
15:43 17.11.2021 88.103.225.XXXVšak to Robert taky více-méně píše v článku.
A ne jen peníze, ale i hrozba odchodu dvou stájí. Dále vydírání, které podle mne RedBullíčkům a Ferrari jde velmi dobře.
Současná F1 se dostala do slepé uličky a neví kudy ven. Na jedné straně zvyšují počet závodů až za hranici možností. Na druhé straně nebudou mít, kdo by to jezdil. A kecy o tom, že je to královna motosportu a kdo na to nemá, tam nepatří, jsou liché. Protože to spěje do situace, kdy na to nebude mít téměř nikdo a zájem o to se tam dostat, bude také jedna velká nula.-
Ferda
17:46 17.11.2021 46.47.176.XXXK tomuto se přidám jedním příslovím, které říká, že hlupáci jsou velice důležití, protože bez nich by ti chytří nikdy nevynikli.
Stejné je to s bohatými týmy. Bez chudobných týmů, ale asi mnohem větších srdcařů by F1 stála za psí štěk a bohatce by taky velice brzy přestala bavit.
Ono bohatce mnohdy F1 nebaví ani když vyhrávají. Třeba letošní Honda je toho jasným důkazem. Taky odchází téměř v nejlepším.
Proto si vážme lidových týmů-srdcařů a mějme společně radost z každého jejích úspěchů mnohem více, než těch, kteří si úspěch můžou i koupit.
-
-
-
-
-
-
airwar1939
14:13 17.11.2021 176.74.150.XXXMyslím že problém je na straně FIA, která pro jednotlivé situace nedokázala nastavit jednoznačná pravidla kde je hranice kdy to už není akceptovatelné, a bude následovat trest. FIA doposud hlásala že každá situace se posuzuje individuálně, a to je důsledek současného stavu.-
RoBertino
14:28 17.11.2021 185.63.97.XXXDokud bude FIA zastávat přístup "hlavně určitou část lidí nenaštvat", tak budou problémy pořád. V téhle souvislosti se mi vybavil názor zajímavé postavy píšící o F1, Edmunda "Edy" Koukala, dobrého přítele Heinze Prüllera. Ten v roce 1976 tvrdil, že v F1 existuje mafie, dohlížející na tom, aby dlouhodobě nedominoval jeden tým. Třeba se opět probírá k životu.
-
-
-
-
-
odin
11:10 17.11.2021 88.103.225.XXXJé, konečně zase Paddock. Tyto články čtu raději, než zpravodajství z právě proběhlé Velké Ceny. Příjde mi, že jsou psány i čteny, tak nějak,"s emocemi pod kontrolou". A je to znát.
Sice nejsem fanoušek ani Maxe, ani Lewise, ale dlouhodobě mám o Maxovi horší mínění, než o Lewisovi. Ve vypjatých situacích se mi to potvrzuje.
Ale největší průšvih je posuzování incidentů komisaři a FIA. Podle mne, měli Maxe za oba způsoby bránění pozice potrestat. Nechci žádný exemplární trest, ale trest, který by mu oznámil, že se takto chovat nesmí a že tímto způsobem titul nezíská. Chci sledovat napínavou sezónu až do konce a nechci, aby ji rozhodla úmyslná kolize, kterou budeme rozebírat na diskuzích ještě za dvacet let. A ke ketré se nebudou chtít vyjádřit ani komisaři ani FIA, protože si s tím nebudou vědět rady. Jelikož diskvalifikace viníka daruje titul soupeři. A nečinnost a posvěcení úmyslného sejmutí soupeře vnáší pachuť o oprávněnosti zisku titulu. Proto si myslím, že mají trestat dokud je čas...
Jo a tomu lazaretu držím palce a na jaře vás všechny očekávám, abychom to probrali důkladněji.-
airwar1939
14:23 17.11.2021 176.74.150.XXXNaprostý souhlas. Mě na té celé situaci co se udála příjde naprosto nepochopitelné to, že komisaři měli desítky záběrů (krom záběru z vozu) a na všech je vidět, že Max měl vůz 100% pod kontrolou, a že tedy celé to vyjetí mimo trať byl úmysl, a nikoli vlivem probrždění či podobně. A přesto toto zřejmé porušení pravidel komisaři nechali být bez trestu.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek