DISKUZE K ČLÁNKU Který tým byste si jako fanoušci přáli znovu na startovním roštu?

Poslední roky jsou si šampionáty stále více podobné, proto se rozbíhají na diskusních fórech různé debaty o tom, co kdyby... I když se na podobné věci nehraje, jedno takové pohrávání si s myšlenkou mě opravdu zaujalo. A rád vás do něj zapojím.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Který tým byste si jako fanoušci přáli znovu na startovním roštu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 21.05.2019 15:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» ondrazig (Hlasovalo 6 lidí) 14.05.2019 07:52
Přál bych si zpět Ferrari !!! Tahle současná… »
» ArtaBAN (Hlasovali 2 lidé) 14.05.2019 08:53
skoda ze neni v nabidce LIGIER a jeho "… »
» Jirka_1 (Hlasovali 2 lidé) 14.05.2019 09:08
Lotus odešel a zase se vrátil, ale nedopadlo to.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    90.176.60.XXX
    Lotus, Tyrrel, Brabham a teď i Williams už de facto ani není. Chtělo by to zase bedny a oslavy těchto legend,.. 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vítek

    Vítek

    213.168.187.XXX
    Kde je prosím Vás možné sehnat v uvodu článku zmíněné publikace?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Moc peknej clanek...bohuzel jen nostagie.

    Lotus byl Colin Chapman...
    Tyrrell byl Ken Tyrrell...
    Brabham...byl odsouzen k zaniku v okamziku kdy ho prodal Bernie...
    Je spousta historickych tymu...jen par je tak slavnych jako ty vyse uvedene...ale i mezi temi ktere treba ani nikdy nevyhrali je rada velmi zajimavych a v podstate slavnych tymu...treba takovej Arrows.

    Spis nez reinkarnace historickych tymu me mrzi a vadi mi...ze F1 je dnes de fakto uzavrena spolecnost...a neni ani mozne aby do F1 vstoupil novy tym vedeny nejakym nadsencem...treba z F3 nebo F2. V tomhle byly 70 a 80 leta impozantni...vedle sebe v F1 existovaly tovarni tymy jako Renault ci Ferrari...a "garazisti" z kterych ...z nekterych se staly historicky slavne tymy.

    Soucasna F1 je z tohoto pohledu velmi chuda a sterilni.

    Me osobne se jiz uskutecnena reinkarnace Lotusu moc nelibila...spis bych uvital aby do F1 mohly vstoupit nove tymy...ktere by zavodni pole ozivily.

    Ovsem za soicasneho stavu financi v F1 je to utopie...kdyz i slavne tymy se zazemim jako McLaren a Williams zivori.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Za mě jednoznačně Colinův Lotus. Pokud by byla anketa o nezajímavější vůz, tak bych přeskočil ke konkurenci a zvolil Tyrrel P 34.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    1958MrLotus1994

    5.204.80.XXX
    Lotus!!! Je to,,srdcovka,,na celý život!!!
    (Černo-žluté ,,rakve,,back !!!)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.246.XXX
    Leyton House March CG911, Tyrrell 019 nebo Lotus 79 jsou v mé TOP5 nejkrásnějších F1 všech dob. Čest jejich památce a prosím, nehanobit tu památku pokusem o návrat za situace, kdy nemají šanci uspět.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lotusolog

    Lotusolog

    91.148.13.XXX
    Jednoznačná volba pro Lotus ideálně v tradiční černozlaté JPS. Škoda, že návrat nevyšel i když to nebyla přímá návaznost s TL, ale i tak to bylo s podporou fabriky Lotus, takže trochu DNA Colina Chapmana tam bylo :) 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    185.151.252.XXX
    Ze zmíněných týmů bych ve F1 viděl nejraději Brabham. A zejména proto, že by měl k původnímu týmu nejblíž, protože David Brabham, který značku oživil byl nejenom syn zakladatele stáje, ale sám za samotný tým během jeho dosti smutného konce závodil. U ostatních týmů, snad s výjimkou Marche už bych nepočítal a nebral bych je tým nějak společný s tím minulým (tak jako sem nepočítal Lotus-Renault 2011-2015 k původnímu Team Lotus). Minardi byl všemi oblíbený outsider, ale stejně tak vidím z dnešní doby Manor, u kterého mi je líto, že skončil tak brzo. Za mě osobně tým, který bych rád viděl je tým, kterému sem fandil jako malý - Jaguár. Ale musel by mít to zeleno-bílo-zlaté zbarvení, ne to co má v současné době ve FE 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tomas012

    tomas012

    77.48.140.XXX
    Lotus, Brabham, Tyrrell, klasický týmy s dlouhou a úspěšnou historií. Pak mi ještě napadl Benetton na přelomu 80.a 90.let. Krásný auta a navenek závody nebrali až tak vážně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    194.228.11.XXX
    K těm vazbam staré týmy odkoupení a přejmenovane by byl též dobrý článek Robertino! Vím, že Ligier pohřbil Prost, Minardi je myslím Torro Rosso? Wolf skončil u Fittipaldi i s Rosbergem st. Atd.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      On je trošku rozdíl odkoupit materiál stáje, která končí a nebo sloučit všechno dohromady. Ty vazby jsou někdy neuvěřitelné a čím víc se člověk noří do hloubky historie F1, tím víc je překvapen. Jo, Ligi, kde jsou ty časy, když se prostě tým postavil "na zelené louce", jako právě Ligier. Dnes je to tak zohýbané a domrvené, že to ani někteří lidé nejsou s to pochopit, že se prostě někdo před sezónou přihlásil a pak jenom musel ukázat, co umí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        109.81.208.XXX
        Přesně tak. Ono navíc vlastně stejně věci dnes fungují jinak. Dřív se prodala stáj či změnil majitel ale tým zůstal. Např. Brabham od Black Jacka k Berniemu a dál, MC Laren po smrti Bruce u Teddyho a pak po prodeji MP 4 apod. Dnes se hned změní název... Viz. Tyrrell, Minardi. Ale asi už jsme stáří chlapi a jen vzpomínáme :D Na druhou stranu kdo pamatuje třeba osmdesatky tak na tohle kouká s despektem a ne pro jiné stáje...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    194.228.11.XXX
    Osobně mi tam nesedne BRM a Hesketh. První asi proto, že jsem začal F1 sledovat až už nejezdil. Druhý nebýt Hunta tak skoro nezanechal stopu. Jinak souhlas. A já bych asi doplnil Arrows a určitě Ligier, který se ale aspoň vrátil na scéně vytrvalostních závodů...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      Ono se stává, že některý tým má výrazného jedince a po jeho odchodu už to prostě není ono. To byl de facto vztah Tyrrell-Stewart, pak to ještě chvíli držel nad vodou Scheckter, ale tím to haslo. To samé můžeme říci o Benettonu - odešel Schumacher a už se na nohy nepostavili. Hesketh vlastně životaschopnost prokázat ani nemohl, protože Lord Alexander to na konci pětasedmdesátého zabalil, to přežívání pod křídly "Bubblese" Horsleye už byla jen prodlužovaná agónie.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Lotus odešel a zase se vrátil, ale nedopadlo to. Vždycky jsem mu fandil speciálně kvůli Chapmanovi, protože z mého pohledu byl správně trhlej...13

    Několikrát jsem přemýšlel o tom, jak by se v dnešních podmínkách Colin uplatnil se svými šílenými nápady. Asi by se mu nelíbila ta hromada omezení, ale vývoj nezastavíš.

    Základní problém návratu nebo vstupu nového týmu je extrémní složitost dnešní F1. Pokud by někdo chtěl přijít z novou stájí a novým vozem, nevím, jestli by dokázal v horizontu pěti let uspět. Musel by nakoupit konstruktéry ze současných týmů a sehnat neskutečné peníze, což je základem existence. Ale i pak není možné říct, že uspěje a udrží se... Viz Williams...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ArtaBAN

    ArtaBAN

    46.39.169.XXX
    skoda ze neni v nabidce LIGIER a jeho "nesmrtelna" reklama Gitanes vzdy modrobile provedeni 11 jeste jsem si vzpomnel na klasickeho strakace Larrousse & Calmels (Lamborghini) na jejichz designu zalozil pozdejsi image Benetton 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      Vím vím, Ligier byl také ve výběru, stejně jako Cooper, Shadow, Surtees či ATS. Těch možností bylo opravdu hodně, nakonec historie F1 je opravdu bohatá. První Ligier "čajovou konvici" s tou obrovskou aerodynamickou komorou bych zařadil do další ankety na téma - nejzvláštnější konstrukce v F1. Potěš koště, jestli ji někdy někdo udělá... Tam to bude masakr.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ArtaBAN

        ArtaBAN

        46.39.169.XXX
        nezapomenutelne vitezstvi Panise v Monacu 96 v mokrem zavode kde jako jedinej silenec jezdil na suchych gumach a tusim jenom 4 zavodnici zvladli dokoncit s plnem poctem kol

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    Černo-zlaté rakve LOTUS od Colina Chapmana ... LOTUS 79 je pro mne osobně dodnes nejkrásnější formule!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama