DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Teď už v F1 nemáme čas na kafíčko

Nikdo si pochopitelně nemyslí, že by si piloti F1 vozili v kokpitu termosku s tradičním černým nápojem a na dlouhých rovinkách si zavdali osvěžujícího moku. Dvojnásobný mistr světa tím parafrázuje skutečnost, že čas na reakce za volantem se podstatně zkracuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Teď už v F1 nemáme čas na kafíčko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 29.03.2017 12:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 28.03.2017 18:38
souhlas: Vozy a i gumy jsou konečně hodné… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 28.03.2017 18:43
Tak Ferda rád přehání... letošní McLaren jezdil… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 28.03.2017 18:50
Jasně, že si zapřeháněl. Na druhou stranu PP byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel002255

    uzivatel002255

    185.14.233.XXX
    Fernando zas blábolí nebo instiktivně lže. On jezdí uplně stejně jako loni.. Ale jak je špatný pilot se špatnou zpětnou vazbou, tak ani nepozná rozdíl, resp že žádný rozdíl v jeho případě se nekoná.. Ale on už je v f1 stejně jen pro peníze a PR blábolení.. 18 18

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    souhlas: Vozy a i gumy jsou konečně hodné nejprestižnější serie.
    nesouhlas: Nejmenší batole (MV) celkem těm zkušeným zatápí i s novými vozy.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Tak Ferda rád přehání... letošní McLaren jezdil přesně o 0,6 sekundy na kolo rychlejší než ten loňský. Když to podělím počtem zatáček tak na jednu zatáčku je to prd...což nepoznají ani jezdci, natož diváci.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Jasně, že si zapřeháněl. Na druhou stranu PP byla o 1,6s rychlejší a na jiných tratích čekám rozdíly větší. ;)

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          Tak postupně. Nevšiml jsem si, že by MV někomu zatápěl. Odstartoval, odkroužil a dojel dle okolností tam, kde mu umožňuje auto. Nic nepředvedl a KR ani neohrozil. No a co myslíš tím PP ??? Opravdu nevím. Protože jestli myslíš pole position, to byl stejně jako u FA kvalifikační čas o 1,7 lepší než loni. FA 1:26:125 ku 1:24:425 a PP 1:23:837 ku 1:22:188. Prostě zaokrouhleně 1.7 s. Tím nechci chytat za slovo tebe, ale v jedné reakci plynule přecházím k """""airwar1939""""", ale přece jenom to písnu k němu. Tak sorry za tu desetinu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Neříkám, že předvedl nějaký fantastický výkon, ale změna vozů se na něm nijak neprojevila. Zajel to, co zajížděl loni. Tak nějak podle očekávání se to neprojevilo na výkonosti nikoho.
            A ano, u pole jsem se správnosti zaokrouhlování nezabýval. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Nezlob se na mě, ale musím se zeptat, kde jsi si vycucal to číslo ??? Reálný změřený rozdíl v čase McL loni a letos je 1,7 s a ne tebou uváděných 0,6 s. Časy viz výše, nebo v rubrice Výsledky GP na těchto stránách. Proč tu lžeš a děláš se asi důležitým, když si to dokonce přímo na těchto stránkách může každý ověřit ???? Jak víš, že Ferda lže ??? Jediný koho jsem reálně přistihnul při lži jsi ty. No a to tvoje dělení zatáčkama to je opravdu něco. Jak jsi přišel, že rozdílný pocit v zatáčce vypočítáš i skutečným rozdílem 1,7 děleno počtem zatáček ??? Co je to prosím tě za vědu ??? Navíc všichni víme, že rozdíl mezi McL a ostatními týmy je především na rovinkách a v rychlých zatáčkách, kterých je v Austrálii "mnoho", celkem ani jedna.
        Tak jenom pro upřesnění. Ten rozdíl je v tom, že s těmito vozy, které mají daleko větší mechanický přítlak projedeš podstatně větší kus zatáčky pod plynem než tomu bylo loni, proto genuruješ větší přetížení, protože ty všechny síly prostě působí déle a proto máš rychlejší auto a zároveň logicky jako závodník daleko lepší pocit ze závodění.
        Co tedy vlastně FA přehnal, když i odborníci na základě dostupných dat vypočítali, že proti loňským 3 maximálně 4 G se piloti letos v zatáčkách dočkají i 8 G ????? Nepřekrucuj pravdu a nevydávej své lži za pravdivé.
        Nebo jsi s Ferdou kámoš a už ti osobně v životě tolikrát lhal, že si můžeš dovolit tvrdit takové nesmysly ???? Nebo jsi snad jel s loňským vozem F1 a stejně tak i letošním, že to tak zasvěceně víš ??? Nejel viď.... Kdyby jsi totiž jel, nemohl by jsi psát takové bludy. Navíc o lepším pocitu a lepším požitku ze řízení letošních vozů mluví všichni piloti, ne jenom FA

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Ahoj chlape. Musím se omluvit tobě i všem. Napsal jsem tam já blbé údaje, protože jsem se špatně podíval. Nechal jsem se hloupě zmást vlaječkou a přepsal letošní čas CS. Takže ještě jednou se omlouvám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama