DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari by mělo veto použít jen v jednoznačném případě, tvrdí prezident FIA

Rovnováha mezi motory různých výrobců v F1 je možná, alespoň to tvrdí Jean Todt, prezident FIA, který si takovou situaci dokáže představit už v ročníku 2017. Dokonce poukázal na zdroje svého mínění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari by mělo veto použít jen v jednoznačném případě, tvrdí prezident FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 02.11.2015 09:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 01.11.2015 18:39
V tomhle má pravdu tem pán 04 . Kdyby Ferrari… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2015 09:23
Neboli vetovali levné motory, aby mohli prodávat… »
» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 01.11.2015 22:20
Ferrari chce vetovat ceny hybridů, protože… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    FIA by měla mít v prvé řadě dlouhodobou koncepci a měli by i umět předvídat. Když si při předcházející generaci motorů v F1 hodně týmů stěžovalo na neúměrné náklady, bylo reakcí FIA to, že naordinovali na další období pohonné jednotky, které jsou 2-3x dražší. Když do vývoje těchto motorů výrobci nainvestovali neskutečné peníze, chtějí povolit levnou alternativu, aby výrobcům motorů uškodili. Já si myslím, že v prvé řadě by se mělo vyměnit vedení FIA, dát tam mladé lidi a ty senilní staříky poslat do důchodu.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    V tomhle má pravdu tem pán 04 . Kdyby Ferrari nevetovalo ty ceny motorů, byl by to slušnej kompromis a odběratelé by platili méně, ale přesto více než za tento alternativní motor. Todt reaguje na veto tímto krokem a jasně Ferrari vzkazuje, že je připraven jít do války s Ferrari s případným dalším vetem 03

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      83.208.145.XXX
      Jestli chtěli levnej motor, neměli vymejšlet tuhle příšernost. Je to drahý, automobilky to nepřivedlo a diváky to odrazuje. Ferrari to nechtělo, Renault vyhrožoval odchodem a teď možná příští sezónu ani jezdit nebude. Úspěch po všech stranách. Evropa na tyhle pseudoekologické nesmysly pojde.

      Když už chtěli měnit koncepci motorů, mohli dát V6/V8 s jedním turbem a starým KERSem, ten třeba i standardizovat. Rekuperace zavádět postupně a zvyšovat spolu s tím kapacitu baterií KERSu. Nebo ještě lépe - na celou tu elektriku se vybodnout.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mě nemusíš říkat že ty motory byla chyba. Ovšem teď je to nějak nutné řešit! Nejde v tom malé týmy nechat, protože to začne odpadat, uvidíš.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Ferrari chce vetovat ceny hybridů, protože prodejní suma rozhodně nezaplatí vývoj a výrobu - jak to uveřejnili a my to vydali. Byla to starší zpráva, dá se na webu najít.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Neboli vetovali levné motory, aby mohli prodávat drahé. 04

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Vetovali levné motory, protože podle předcházejícího rozhodnutí FIA nainvestovali do vývoje hybridů neskutečné prachy a nehodlají díky nekompetentnosti FIA tuto investici odepsat.

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Todt to v prvé řadě podělal s těmi hybridy a teď chce házet vinu na Ferrari? Ať si nejdřív zamete před vlastním prahem a pak kritizuje jiné.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama