DISKUZE K ČLÁNKU Byl Renault nucen podepsat s Alonsem? Ano, ale podepsaly rády obě strany
Mistr světa a mezi piloty Formule 1 veterán - Španěl Fernando Alonso - bude v sezóně 2021 jezdit za Renault. V týmu nahradí odcházejícího Daniela Ricciarda. Ačkoli je Alonsovi již devětatřicet let, tak stále platí za velmi konkurenceschopného pilota. Po odchodu z F1 vyhrál v posledních dvou letech dvakrát čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans, čtyřiadvacetihodinovku v Daytoně a stal se mistrem světa ve vytrvalostních závodech. Údajně neztratil ani svoji rychlost, ani hlad, který ho žene za úspěchem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Byl Renault nucen podepsat s Alonsem? Ano, ale podepsaly rády obě strany
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
16:28 26.01.2021 77.240.103.XXX
Však Helmut o ničem jiném, než o stavbě vlastních motorů nesní. Už za dob s Renckem o tom fantazíroval, jak si budou stavět motory sami. Tak ať staví a bez zmrazení, ať má taky nějakou možnost seberealizace. Renault špinil, že neumí postavit kloudný motor, tak snad nám předvede svoje vynikající schopnosti. Žádná omezení pro Helmuta, ale ani pro ostatní.
jon
12:06 26.01.2021 90.176.154.XXX
Ono je to stejně relativní. Jezdci Ferrari mají slušné výkonnostní bonusy a mají reálnou šanci na ně dosáhnout. U Alfy je tohle utopie.
Stejně tak Max si může s bonusy vydělat daleko více. U Lewise se s tím titulem počítá, takže místo bonusů se nemusí účastnit reklamních akcí partnerů stáje.
Pokud se Honda a Aston Martin rozhodnou použít Maxe a Vettela k propagaci značky, dostanou za to extra zaplaceno. U jezdců tovární stáje se rozumí samo sebou, že jejich tovární piloti jsou zároveň ambasadory značky. Takže u Lewise a Alonsa se jedná o víceméně finální platy, ti dva za nimi mohou Alonsa hravě přeskočit a pokusit se dotáhnout na Lewise.
Stejně tak Max si může s bonusy vydělat daleko více. U Lewise se s tím titulem počítá, takže místo bonusů se nemusí účastnit reklamních akcí partnerů stáje.
Pokud se Honda a Aston Martin rozhodnou použít Maxe a Vettela k propagaci značky, dostanou za to extra zaplaceno. U jezdců tovární stáje se rozumí samo sebou, že jejich tovární piloti jsou zároveň ambasadory značky. Takže u Lewise a Alonsa se jedná o víceméně finální platy, ti dva za nimi mohou Alonsa hravě přeskočit a pokusit se dotáhnout na Lewise.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek