Vybavení nenechá nikoho na pochybách, je zde vše, co moderní komunikační centrum potřebuje. Jsou zde všude velké obrazovky na sledování závodů, pohodlná sedadla a jednací místnosti.
Deutsche Post a DTM, to je spojení, které má smysl. Jen připomeneme, že Deutsch Post je hlavně logistickým partnerem DTM od začátku letošní sezóny. Na své prezentaci rozhodně nešetří ani před fanoušky. Z vlastní zkušenosti můžeme říci, že jejich stánek vedle stanů pro fanoušky od Mercedesu a Audi rozhodně nezaostává, ba naopak. Naleznete zde hry, které fanoušky vytáhnou z napjaté atmosféry DTM. Dá se zde sehnat takřka cokoliv, co fanoušek potřebuje.
V tiskovém prohlášení se píše: „DTM je pro nás velice hodnotné svoji rychlostí, dynamikou, precizností a týmovou prací. To jsou všechny atributy, které vidíme v naší společnosti také a věříme, že se naše spolupráce bude dále prohlubovat.“
Ze zákulisí: Business Lounge od Deutsche Post
Již od prvního závodu sezóny na Hockenheimu se v podocku rozkládá Business Lounge od Deutsche Post. Vedle nejlepších cestovních vozů se zde vedou různá jednání atd.
Další zprávy
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Počasí na 14 dní: Jak bude ve zbytku května?
-
Neuvěřitelné se stalo skutečností! Jaromír Soukup prodal TV Barrandov
-
Policie řeší podvodníky u hokejových arén: Lidé se na svá místa nedostali!
-
Simona Postlerová (†59): Sbohem jí přišli dát Bohdalová, Havlová nebo Trojan!