DISKUZE K ČLÁNKU "Můžete se smát, kolik chcete!" Sainz ani Ricciardo svých přestupů nelitují

Fanoušci si dělají na sociálních sítích legraci s Carlose Sainze, jenž má po sezóně přestoupit do nekonkurenceschopného Ferrari. Ten svého rozhodnutí ale nelituje, stejně jako Daniel Ricciardo, jehož Renault dělá znatelné pokroky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Můžete se smát, kolik chcete!" Sainz ani Ricciardo svých přestupů nelitují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 06.10.2020 17:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 06.10.2020 09:57
Jo jasně....bude dělat dvojku. 11 To bude pro… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 06.10.2020 13:50
Otázka je co považuješ za rychle, když teď se… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 06.10.2020 08:54
Už jen být v F1 je pecka....to stačí. Výhry,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.246.XXX
Jediný pilot který za posledních 30 let litoval přestupu do Ferrari byl Ivan Capelli. Vyžral si rok 1992 kdy měli taloši asi tak "dobré" auto jako letos a pak ho vykopli. O Carlosa se v tomto směru nebojím, i když Ricci by byl lepší kauf 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já to beru tak, že po tom fiasku co předvedli v blízké minulosti jdou správným směrem a to se přece cení.
V F1 jde dělat zázraky pouze tím, že že si koupíš kopii mistrovského vozu, ale McL jde svým vlastním směrem a to se musí ocenit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.66.XXX
Nikdy nevis kdo kdy kam zamiri.
Jinak bych ale cekal u McL uplne jine vysledky, tradicne byly o tridu jinde. Uvidime pristi rok, jak to rozchodi s Mercedesem. Ale zatim ta ztrata na kolo a boj se stredem pole za 3 roky s Renaultem nevidim jako nejaky zazracny posun

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.66.XXX
Renault stavi, ale ma bejt hotovo pro rok 22, takže pochybuji, ze u stavajiciho budou nejak extra vyvijet, extra navysovat, když delaji i na druhym s jinou architekturou. A architektura ala Mergl neni zarukou niceho.
Co se uvadeli odhady ztrat, tak Renault nevypada, ze by dotahoval. Vse naznacuje na stagnaci ztraty, takze uvidime kde budou v roce 22. Je videt, ze by asi chteli pred zmrazenim motoru dotahnout, proto zmena architektury, ale Mergl nebude spat a nema pred sebou tak velkou zmemu motoru. Dale co spolehlivost noveho motoru?
Jako jiste ziskaji na lepsim balení v oblasti aera, jinak by to nedelali, uvidime jak se jim bude darit

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nebýt Seidla, tak bych Ricciho litoval, ale ten chlap vede Mekáč skutečně velice dobře.
A Sainz? Ten si tímhle přestupem taky hodně pomohl. Bohužel za cenu, že už nikdy a v žádném týmu jedničkou nebude.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Otázka je co považuješ za rychle, když teď se Ferrari ne zrovna úspěšně zvedá už cca. 12 let.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.66.XXX
Ricci je na tom vekem podobne jako Vettel. Jestli chteli budovat tak asi nechteli jezdce co ta ma za 3 mozna spocitany. Ricci prejede uplne novacky, ale co treba ten Sainz, je fakt Ricci vyrazne lepsi? Nemyslim si

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak čas neměli, s tím souhlasím.....je otázka o kolik bude navyšovat Renault, když staví jinej motor v módu Mercedesu. Honda ještě asi navyšovat bude....a nakonec , ono je to už jen o Race módu. No jsem zvědav o kolik zase Mercedes všem ujede. 03

+ 1 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Dvojka v Ferrari furt lepší než jednička v Mclarenu 13

Jejich výkonnostní výhoda byla postavena na kontroverzní věci ale zase si myslím, že jejich letošní ztráta je způsobena z velké části tísní s jakou museli postavit motor bez kontroverzní části. Tipuju že příští rok se s novým motorem dotáhnou do stejného okna jako je teď Rencek a Honda.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Laclerk problém nebude....on bude 1. Proto nevzali imho Ričiho.....

+ 2 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jo jasně....bude dělat dvojku. 11 To bude pro něho čest. 12

Jinak jak se zvedne Ferrari si netroufám odhadnout. Když si člověk zpětně uvědomí, že velká část jeho výkonosti byla postavena na "podvodu".....a nejen poslední rok....tak nevím no. Bylo by ale dobrý kdyby byli v předu....jenže už to nemohou urvat penězi. Fakt jsem na ně zvědavej.....

+ 3 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.66.XXX
Kazdy chce ve skutecnosti jezdit za Ferrari. Nikam jinam vyse se Sainz dostat nemohl. A Ferrari se zvedne rychle, toho bych se zase nebal. Vetsi problem bude Leclerc, pocitam.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nameless_Wonder

Nameless_Wonder

85.237.234.XXX
Čakal som v článku nejaký výber najlepších, na zasmiatie. No tak teda, hoďte niekto do diskusie memečka :)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To jsou takový řečičky ale pravda je taková, že minimálně Sainz si jasně polepší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ono hoďte kamenem kdo víte jak to mezi těmi týmy přesně v nejbližších letech dopadne a kdo v přestupové loterii bude nakonec vítězem. Litovat se teď určitě nedá, to by bylo hodně zlé. Navíc ono vybrali si především týmy, kdyby si Ferrari usmyslelo Ricciho, myslím že by ho měli.

+ 2 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Už jen být v F1 je pecka....to stačí. Výhry, bedny místr světa.. je pak ta třešinka na dortu.

+ 2 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama