DISKUZE K ČLÁNKU Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily

Honda dnes na tiskové konferenci šokovala Red Bull - ve Formuli 1 po sezóně 2021 skončí. Red Bull si bude muset pro své týmy najít nového motorového partnera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 168, poslední 08.10.2020 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 02.10.2020 18:35
O RedBull nemám strach. Nesmírně sympatický tým,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 02.10.2020 11:03
Ferrari reagovalo rychle a již ústy svého… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.10.2020 19:27
Nebuď smutný, protože vždy když něco končí, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Spekulace ....Renault prý vyvíjí motor s děleným turbodmychadlem pro rok 2022...to jest mód Mercedes. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Každopádně těch signálů, že Renault dal zelenou investicím je celá řada. Po určitém období váhání to konečně vypadá, že začali brát účast v F1 vážně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Třeba to po Hondě koupí Elseňor a bude vyrábět motory pro celej svět. 12 18

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak to je mazec!!! to jsem nečekal!
    No kdo jiný pro RB a AT zbývá než Renault! 18 11 21
    Vůbec jsme nečekal že se Honda stáhne z F1 jako výrobce motorů, to jsem spíš očekával že si koupí nějaký tým (třeba AT) a rozjede svůj vlastní tým F1.
    Konec jsem myslel že bude špíš u renaultu nebo Mercedesu (jako F1 týmů).
    Ale to je všechno kvůli nesmyslné myšlence omezovat splodiny atd u osobních aut, ikdyž to globálně není vůbec podstatné, a když už, tak neplpět na slepou uličku elektrických pohonů, ale obout se pořádně do vodíkové "cesty".

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Vzdali to..... a to je ostuda. Ať už do F1 nikdy nelezou......02

    Kampak asi půjde Redbull.... 12

    Apropo, kampak jde Ándy Cowell...

    RB to ví už od srpna.....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      185.14.233.XXX
      Renault a RB se dohodnou, Renault potřebuje peníze taky, takže oba týmy budou rády, RB si krapet polepší a Renault si polepší finančně

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Óóóó jaká to najednou idylka......padnou si do náruče. 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          To asi ne, ale nic jiného jim nezbývá. Renaultu proto, že to přikazují pravidla, a RBR proto, že jim (nejspíš) nikdo jiný motor nedá.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Alphu Tauri vezmou i pro ně to bude výhodné....RB ne.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • achmed-cz

              achmed-cz

              212.24.138.XXX
              Pokud se RBR nedohodne s nikým jiným, tak jim Renault podle pravidel motor poskytnout musí, i kdyby sebevíc nechtěli.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Tak mluví pravidla, ale Renault se vždy může vymluvit na znevažování jejich značky a už to tu jednou bylo. Když nový šéf Renaultu řekne NE, nedonutí je k tomu žádné pravidlo.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Máš pravdu, ale ono je motor a motor. RB byl zvyklý, že dostával nadstandardní informace a měl statut stáje s tovární podporou. Motory sice dostanou, ale dostanou k tomu jen nutné informace a budou jim platné asi jako každému zákazníkovi. Navíc motorové módy si bude dělat továrna na míru ke své šasí. RB se bude muset přizpůsobovat. Pokud neudělají o vteřinu lepší šasí než továrna, budou dost možná tahat za krátký konec.
                Stačí se podívat letos. McLaren má dle mého hodně vydařené šasí a Renault už je podle všeho minimálně dohnal. A u McLarenu bych řekl, že si to Renault až tak nehlídá. Je jim jasné, že McLaren už se částečně soustředí na úpravy šasí na příští rok. Továrna má dostatek možností, jak může kdykoli zákazníka srazit tam, kam potřebuje. Nebo mu naopak pomoc někam, kde by ho ocenila. Když se Renault plácal se šasí, RB dělal medvědí práci, aby to koncern nezabalil. Bylo vidět, že s těmi motory se dá vyhrávat. Teď když do toho začali pořádně sypat, tak půjde i ta šasí hodně rychle dopředu a pak už se jim RB moc nehodí do krámu.
                Navíc si tak říkám, že Renault se může dohodnout pouze s STR a RB nechat jiným. Ferrari použije veto a Mercedes se ohradí kapacitami. A nejsem si jist, zda se RB nemůže ocitnout v patové situaci, protože Renault bude mít splněnou kvótu a Ferrari využije právo veta v případně své povinnosti. Případně Renault svolí, ale nebude to zadarmo. Uvidíme. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Dřove se to řešilo rok - dva starým motorem. To už nejde.......

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Nedáš jim sice starší, ale když jim řekneš jen nějaké standardní doporučení, jak motor provozovat s nutností předimenzovaného chlazení, tak mají smůlu. Na stolici to nedají a ani do motoru nevidí. 04
                    Továrny mají pořád hodně es v rukávu. 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          185.14.233.XXX
          Já myslim že obě strany to dělají pro prachy, takže proč do toho cpát nějaké náruče?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Si vzpomeň co jsi tu mlel když RB od Renaultu odcházel. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              185.14.233.XXX
              Neboj, nezapomínám, že Renault je nespolehlivá plečka bez výkonu, což tehdá bylo. Možná odchod týmů ke konkurenci donutil Renault pořádně zamakat. Dnešní pozice toho motoru s tou z doby kdy týmy odcházely se nedá vůbec srovnávat

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Honda byla ještě horší..... 11

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • achmed-cz

                  achmed-cz

                  212.24.138.XXX
                  a je stále .... jediné, co se v pořadí motoru změnilo je podvodný vzestup a následný propad Ferrari. Pořadí zbývajících tří je pořád stejné, jen rozdíly se možná trochu zmenšily.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Si vzpomeň co dodával Renault 13
              Ono je to ve výsledku zastíněno Hondou, která podávala výkony nehodné F1 ale on Renault byl taky hodně mimo okno a to poměrně dlouho.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama