DISKUZE K ČLÁNKU V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

Organizátoři Velké ceny Turecka se pochlubili obrovským zájmem o závod Formule 1, na který konečně zavítá větší množství fanoušků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 20.09.2020 12:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 17.09.2020 12:22
Kdo kritizuje odchod Mclarenu od Hondy k… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 17.09.2020 12:43
McL měl top 3 šasi 2016, 2017 »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 17.09.2020 12:57
To bych úplně netvrdil.... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak já raději v televizi... 11

    Jinak proslychá se, dále jen spekulace....že Verstappen má smlouvu natvrdo jen do roku 2021.
    Zatímco Verstappenova „oficiální“ smlouva s Red Bullem trvá do roku 2023, zdá se, že Markovy komentáře naznačují, že po sezóně 2021 existuje výstupní klauzule - něco, co by 22letý mladík mohl aktivovat, pokud nebude schopen bojovat o mistra světa. Takže RB to má teoreticky celé na "vodě".....Honda může odejít a Verstappen taky. Nepřijemná záležitost, než se vše vyjasní.Ta Honda by byl průšvih pro RB.

    Ano, neříkej HOP dokud jsi nepřeskočil....ale teď už odchod Mclarenu od Hondy přes Renault nezní tak hloupě, jak tady někteří tehdy psali a Mclaren tvrdě kritizovaly. Jasně, tehdy nebylo moc co chválit.....ale rozhodnutí , jak to vypadá, bylo zcela správné. 11 11 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Kdo kritizuje odchod Mclarenu od Hondy k Mercedesu = nejlepšímu motoru?
      Pokud teda ohlédneme od slov Denise a Alonsa o tom jak se musí věci dělat jinak, tak je to OK.

      Nehledě na to, že Mclaren se potřeboval probudit z dojmu, že za doslova všechno může Honda a oni mají (skoro) nejlepší šaši. 04

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.245.XXX
        McL měl top 3 šasi 2016, 2017

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Bavil jsem se o odchodu od Hondy. Tomu se zde spousta lidí vysmivala a to paradoxně i fanoušci Mclarenu, rok 2017 a rok 2018. Hned jak přijdou úspěchy, diskuzně vylezou.....

        Jasně ...... šásko nějakej problém mělo, to je jasný.....jenže první tři roky Honda nedodávala motor, ale šrot, kterej nejen že neměl výkon ale furt se rozbíjel. ( viz MGU-H) Neuměli nic...zpětně vzato, učili se za pochodu a na co nestačila Honda, tak poradilo AVL a Mario Illien. 4 roky než to aspoň fungovalo....
        Podívej na Ferrari kde teď je a to zcela jistě neztrácí tolik co tehdy Honda. A hlavně, ten motor je spolehlivej. To Honda té doby nikdy nebyla....jak chceš pak vyvíjet, když nemůžeš testovat a jen měníš motory....

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Tak rejpalové se najdou vždycky. V té době to s Hondou vypadalo tragicky, nikdo nemohl vědět že se do dvou let vyšvihne na relativně srovnatelnou úroveň ostatních.
          Mluvím za sebe a říkám, že to bylo pozitivní přechod.
          Obdobně vidím přechod RB na Hondu i když si RB nijak výrazně nepomohl. U obou stájí se vztah s motorářem rozpadl, nešlo pokračovat

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      Tak já nevím, když se podívám, kde je Honda (RB) a kde Renault (McLaren), tak pořád mi vychází, že McLaren udělal s odchodem od Hondy chybu. A to se ani nebavím o finančním dopadu, kdy si musí půjčit peníze na vlastní továrnu, aby mohl McLaren vůbec fungovat!

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.176.196.XXX
        Že Honda funguje v RB ještě neznamená, že by stejně fungovala v McLarenu ... Některá partnerství prostě nefungujou.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Odsuzovat Mclaren za rozchod z Hondou, je jako odsuzovat borce, za rozchod s holkou co ho xkrát podvedla a zradila... Co na tom, že 2 roky potom začla fungovat normálně, Mclaren na to v dobrém rozhodně vzpomínat nemůže...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Mr.B začals jsi spravně.....tak já nevím. 11

        Kdyby Mclaren zůstal u Mercedesu, takovej propad v příjmech by nenastal.. A i kdyby byl Mclaren z Hondou, tak by jsi musel půjčovat.....on Mclaren není jen F1 sekce.... Covid pořešil kdekoho....víš kolk má napujčováno třeba Mercedes ? Nebo Volkswagen? By jsi koukal.....

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Od McLarenu to byl dobrý krok, Honda ho táhla ke dnu. Měla absolutní volnost a za ta léta nedokázala dát dohromady konkurenceschopnou pohonnou jednotku, zatímco šasi McLarenu se zlepšovalo. Tvrdošíjně odmítala pomoc, slibovala a slibovala, čímž narušila důvěru všech.. Tohle vážně nemělo smysl, ani finanční. Prostě to nezvládla, je stupidní z toho vinit McLaren.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak kdyby zůstal RB s Renaultem, Max by už v tom autě neseděl. Tak nechápu proč dáváš do souvislosti jeho se změnou motoru.
      Přechod k Hondě žádné převratné zlepšení nepřineslo, na druhou stranu drobné evidentně ano. Vzhledem k současným výsledkům to rozhodně chyba nebyla.
      Jo, Honda může odejít. A u Renaultu je setrvání jistotou? Ve chvíli, kdy je mateřská fabrika úplně v pr....? Už jen přejmenování týmu může naznačovat, že se nebude do F1 investovat takový balík, jako doteď. 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.245.XXX
        Jj to že Groupe Renault investuje miliony euro do motorsportu a oživej jméno ALpine, které bude i v LMP1 značí špatné financování do F1 .. ty jsi ale to koumák, nejsi ty náhodou poradce Vojtěcha a Babiše?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Opět urážky? Renault sice investuje miliony, ale to dělají i jiné automobilky, o který tu mluvíš celkem s jistotou, že z F1 odejdou. A ty jiné fabriky nežádají stát o záchranu před krachem. Jestli půjdou do LMP, můžou tam jít právě proto, že nebudou počítat dál s obřími investicemi do F1. To tě nenapadlo?
          Je to jen spekulace, může se stát cokoliv a my o tom nemáme ani tušení.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    Tak uspořádáme zájezd místního fora ne? 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama