DISKUZE K ČLÁNKU "Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Pilot Williamsu George Russell volá po změně pravidel kolem červených vlajek poté, co ve Velké ceně Toskánska kvůli přerušení přišel o body. To nahrálo zejména Charlesovi Leclercovi z Ferrari, jenž mohl "zdarma" vyměnit pneumatiky a dostat se před něj.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 16.09.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 15.09.2020 08:04
Ony to nejsou jenom pneumatiky, v monze mercedes… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 15.09.2020 12:59
Přerušení závod = nemožnost měnit pneu a pracovat… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 15.09.2020 14:20
Ale proč bych něco kompenzoval? je to pro všechny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Svého času byl vjezd do boxu automaticky uzavřen při výjezdu SC...a když se to špatně sešlo, musel pilot zákaz vjezdu porušit (za dob kdy se ještě tankovali) protože jinak riskoval že mu dojde benzín.
    Dnes benzín dojít nemůže...klidně by se pravidlo o uzavřených boxech dalo aplikovat.
    V zásadě by bylo ideální aby jsme neměli SC a závod se nepřerušovat...jenže to v dnešní době kdy se dělá maximum pro bezpečnost prostě nejde.
    Mám takový pocit že kdysi když došlo na červenou vlajku...a závod byl přerušen, proběhl standardní druhý pevný start a ve finále se sečetly časy z první a druhé části závodu...sice kostrbaté, ale rozhodně spravedlivější než to co bylo v neděli.
    Prostě s ohledem na okolností to občas dopadne tak že to nemůže být úplně fifty-fifty...podle mě by se FIA měla snažit aby bylo těch situaci kdy se někdo může cítit ukřivděný a nebo poškozený co nejméně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.232.XXX
      Sčítat časy mi přijde jako úplný nesmysl... V F1 se závodí na trati, není to slalom na lyžích... Větší smysl by mi dávalo, kdyby se jezdci seřadili na startu a startovali podle rozestupů... Tzn. lídr vede o 5 sec. takže odstartuje první, za ním po 5 sec. druhý atd. Ti co jsou o kolo, tak těm by kolo ztráty zůstalo a startovali by se ztrátou odpovídající necelému kolu... Tzn. Ztrácíš 1 kolo a 40 sec... Odstartuješ 40 sec. za lídrem a máš k tomu kolo ztráty...

      Ale obávám se, že pro show by taková spravedlnost nebyla to pravé...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Na sčítání času v případě přerušení závodu si v F1 nepamatuji, ale v motorkách to takto funguje. A souhlasím, je to mnohem spravedlivější.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        37.188.232.XXX
        Kde to funguje? Vždyť je to přeci úplný nesmysl, když vozy závodí na jedné trati ve stejném čase mezi sebou, tak svoje časy ovlivňují... Těžko stáhnu 10 sec na někoho, kdo krouží těsně předemnou a zdržuje mě...

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Podle mě má Russell pravdu...a pro všechny co s tím nesouhlasí...copak říkáte na to že po kvalifikaci jsou monoposty uzavřeny a nesmí se na nich pracovat? Tedy kromě přesně určených výjimek...
    Podle mě je minimálně nesoulad v předpisech...po kvalifikaci se na vozech pracovat nesmí...a při přerušení závodu ano?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.232.XXX
      To není úplně pravda... Před závodem se na voze pracovat může... Max když to v Maďarsku rozbil, tak mu to mohli opravit, za předpokladu, že to stihnou do startu...

      George nemá ani tak pravdu jako smůlu, že na něj dolehla ta nejhorší varianta... Ten princip jako takovy => Anulace = Nasaďte nové gumy, opravte co potřebujete atd. atd. Je vlastně maximálně spravedlivý, ale F1 jako taková spravedlivá není, když tam závodí s různě výkonnými vozy... Tj taky celý Georgův problém... Červená vlajka ho poslala do situace, že ho čekal pevný start s rychlejšími vozy za zády... Kdyby to bylo v F2, tak není co řešit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    Přerušení závod = nemožnost měnit pneu a pracovat na autě, hotovo

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      A náskok vykompenzuješ jak ? Už teď neustálá hrozba SC vede k tomu, že mají závody fáze, kdy se vedoucí jezdec jen plouží, aby zbytečně neplýtval potenciálem a neriskoval, že o náskok přijde...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.245.XXX
        Ale proč bych něco kompenzoval? je to pro všechny stejný pravidlo, nevím co furt řešíš

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Neurotic

          Neurotic

          45.159.116.XXX
          Však ted je taky pro všechny stejné pravidlo. Akorát v každém případě na tom vydělá někdo jiný a podle toho jak zrovna dopadl křičí nebo nekřičí, že se to má upravit...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.245.XXX
            Jenže je rozdíl, jestli přijdeš o náskok 10s a nebo někdo dostane 2 zastávky zadarmo

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Pěkná demagogie... A co takhle naopak je rozdíl, když přijdeš o náskok 2 kol a když někdo dostane zastávku zdarma...

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.245.XXX
                Kdy naposledy měl lídr zavodu náskok 2 kol na druhého? 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  Na druhého ne, ale na střed pole až chvost se to stává... Každopádně ten příklad nebyl myšlen doslova, ale jen jako upozornění na tvou demagogii... Tzn. snažil jsem se o něco na podobné úrovni...

                  Když nebudeš moc měnit gumy, tak se ti stane, že jezdci, jedoucí ve vláčku tzn. mající stejné tempo, můžou dost drasticky doplatit na rozdílné strategie v závislosti na tom v jakém kole zajedou do boxů...

                  Představ si situaci ze Silverstone... Ham se bude na gumách trápit a bude ho těsně pronásledovat Max... Jelikož se Ham bude trápit, tak zajede do boxů dřív... Zatímco Max by to natáhl třeba ještě na 5 kol... No přijdou červené vlajky, Hamova ztráta stáhnutá a Maxova snaha v... A nezbude mu nic jiného, než zajet do boxů a chytnout 20 sec. ztrátu...

                  Čímž chci říct, že to nic neřeší, způsobí to stejnou nespravedlnost jen v trochu jiné situaci...

                  + 0 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Argumentace level tisíc 20 20 20

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama