DISKUZE K ČLÁNKU "Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Pilot Williamsu George Russell volá po změně pravidel kolem červených vlajek poté, co ve Velké ceně Toskánska kvůli přerušení přišel o body. To nahrálo zejména Charlesovi Leclercovi z Ferrari, jenž mohl "zdarma" vyměnit pneumatiky a dostat se před něj.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 16.09.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 15.09.2020 08:04
Ony to nejsou jenom pneumatiky, v monze mercedes… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 15.09.2020 12:59
Přerušení závod = nemožnost měnit pneu a pracovat… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 15.09.2020 14:20
Ale proč bych něco kompenzoval? je to pro všechny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.232.XXX
Kde to funguje? Vždyť je to přeci úplný nesmysl, když vozy závodí na jedné trati ve stejném čase mezi sebou, tak svoje časy ovlivňují... Těžko stáhnu 10 sec na někoho, kdo krouží těsně předemnou a zdržuje mě...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Na sčítání času v případě přerušení závodu si v F1 nepamatuji, ale v motorkách to takto funguje. A souhlasím, je to mnohem spravedlivější.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.232.XXX
To už je snad jen zoufalej trolling, to se nedá ani hodnotit... 20

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
No, tak právě proto říkám, že ty red flag prostě mají znamenat neměnit pneu a nepracovat na autě, jako pravidla parc farme

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.99.XXX
Ať se na to zeptá George Russell takového Lance Strolla, ten s ním asi těžko bude souhlasit 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.232.XXX
To není úplně pravda... Před závodem se na voze pracovat může... Max když to v Maďarsku rozbil, tak mu to mohli opravit, za předpokladu, že to stihnou do startu...

George nemá ani tak pravdu jako smůlu, že na něj dolehla ta nejhorší varianta... Ten princip jako takovy => Anulace = Nasaďte nové gumy, opravte co potřebujete atd. atd. Je vlastně maximálně spravedlivý, ale F1 jako taková spravedlivá není, když tam závodí s různě výkonnými vozy... Tj taky celý Georgův problém... Červená vlajka ho poslala do situace, že ho čekal pevný start s rychlejšími vozy za zády... Kdyby to bylo v F2, tak není co řešit...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.232.XXX
Sčítat časy mi přijde jako úplný nesmysl... V F1 se závodí na trati, není to slalom na lyžích... Větší smysl by mi dávalo, kdyby se jezdci seřadili na startu a startovali podle rozestupů... Tzn. lídr vede o 5 sec. takže odstartuje první, za ním po 5 sec. druhý atd. Ti co jsou o kolo, tak těm by kolo ztráty zůstalo a startovali by se ztrátou odpovídající necelému kolu... Tzn. Ztrácíš 1 kolo a 40 sec... Odstartuješ 40 sec. za lídrem a máš k tomu kolo ztráty...

Ale obávám se, že pro show by taková spravedlnost nebyla to pravé...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Svého času byl vjezd do boxu automaticky uzavřen při výjezdu SC...a když se to špatně sešlo, musel pilot zákaz vjezdu porušit (za dob kdy se ještě tankovali) protože jinak riskoval že mu dojde benzín.
Dnes benzín dojít nemůže...klidně by se pravidlo o uzavřených boxech dalo aplikovat.
V zásadě by bylo ideální aby jsme neměli SC a závod se nepřerušovat...jenže to v dnešní době kdy se dělá maximum pro bezpečnost prostě nejde.
Mám takový pocit že kdysi když došlo na červenou vlajku...a závod byl přerušen, proběhl standardní druhý pevný start a ve finále se sečetly časy z první a druhé části závodu...sice kostrbaté, ale rozhodně spravedlivější než to co bylo v neděli.
Prostě s ohledem na okolností to občas dopadne tak že to nemůže být úplně fifty-fifty...podle mě by se FIA měla snažit aby bylo těch situaci kdy se někdo může cítit ukřivděný a nebo poškozený co nejméně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Podle mě má Russell pravdu...a pro všechny co s tím nesouhlasí...copak říkáte na to že po kvalifikaci jsou monoposty uzavřeny a nesmí se na nich pracovat? Tedy kromě přesně určených výjimek...
Podle mě je minimálně nesoulad v předpisech...po kvalifikaci se na vozech pracovat nesmí...a při přerušení závodu ano?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

185.14.233.XXX
správně, během přerušení by měli mít mechanici zákaz se auta dotknout

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.232.XXX
To jsem se tě snažil jen napodobit... Aby i každý... Pochopil, jakou blbost mám na mysli...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Na druhého ne, ale na střed pole až chvost se to stává... Každopádně ten příklad nebyl myšlen doslova, ale jen jako upozornění na tvou demagogii... Tzn. snažil jsem se o něco na podobné úrovni...

Když nebudeš moc měnit gumy, tak se ti stane, že jezdci, jedoucí ve vláčku tzn. mající stejné tempo, můžou dost drasticky doplatit na rozdílné strategie v závislosti na tom v jakém kole zajedou do boxů...

Představ si situaci ze Silverstone... Ham se bude na gumách trápit a bude ho těsně pronásledovat Max... Jelikož se Ham bude trápit, tak zajede do boxů dřív... Zatímco Max by to natáhl třeba ještě na 5 kol... No přijdou červené vlajky, Hamova ztráta stáhnutá a Maxova snaha v... A nezbude mu nic jiného, než zajet do boxů a chytnout 20 sec. ztrátu...

Čímž chci říct, že to nic neřeší, způsobí to stejnou nespravedlnost jen v trochu jiné situaci...

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Jj jako lídr závodu s náskokem 2 kol 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Kdy naposledy měl lídr zavodu náskok 2 kol na druhého? 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Pěkná demagogie... A co takhle naopak je rozdíl, když přijdeš o náskok 2 kol a když někdo dostane zastávku zdarma...

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Argumentace level tisíc 20 20 20

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Jenže je rozdíl, jestli přijdeš o náskok 10s a nebo někdo dostane 2 zastávky zadarmo

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

45.159.116.XXX
Však ted je taky pro všechny stejné pravidlo. Akorát v každém případě na tom vydělá někdo jiný a podle toho jak zrovna dopadl křičí nebo nekřičí, že se to má upravit...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Ale proč bych něco kompenzoval? je to pro všechny stejný pravidlo, nevím co furt řešíš

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Ok, to sice není pravda viz. argumenty výše, kde vysvětlujeme, že se běžně pod SC jede do boxů pro nové gumy, tedy by to nebylo srovnatelné...

Ale přijde mi to argument úplně mimo... Tj jako bys řekl, že navrhuješ aby nosili všichni paruku, aby si nezáviděli účes... Cílem přeci není přiblížit se fázi SC, stejně jako není cílem, aby si nezáviděli účes... Jde o to, že George říká, že současný stav není spravedlivý, ale to co navrhuje by bylo dost možná ještě nespravedlivější...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama