DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari SF1000 představuje proti minulému roku pokrok. Utrpení se zkrátit nedá, zasloužíme si to" říká Vettel

Letošní monopost Ferrari SF1000 je lepší než jeho předchůdce, doplácí však na nedostatek výkonu motoru. A utrpení italského týmu se podle Sebastiana Vettela nijak jednoduše zkrátit nedá, návrat do formy potrvá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari SF1000 představuje proti minulému roku pokrok. Utrpení se zkrátit nedá, zasloužíme si to" říká Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 12.09.2020 14:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.09.2020 13:23
Nabízí se opravdu otázka kolik že jim ten podvod… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.09.2020 15:06
Hele, ten Alonso si s tou Hondou nedá pokoj 12»
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 09.09.2020 18:49
a ten powertrain je mercedes? Ne. Je to externí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    Pérez oznamuje konec (minimálně v RP)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Hele, ten Alonso si s tou Hondou nedá pokoj 12 [odkaz na stránku]

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Nabízí se opravdu otázka kolik že jim ten podvod dával když zaznamenali takový pokles. Ovšem myslím že je patrný že si pohoršili i proti jejich odběratelům PU, takže to auto samotné je možná lepší než jeho předchůdce ale ostatní se zlepšili víc. Navíc ani že odváděj maximum s tím co maj se nedá říci, však už jezdci udělali dost chyb které je stály dost bodů a Vettel i rychlostně předvádí slabý výkon. V jednom ale asi souhlasím, jsou tam kde si zaslouží být.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      To nebyl podvod... FIA za nimi prostě přišla a řekla, že má podezření z porušení pravidel, bez jakéhokoli důkazu... Jelikož neměla FIA důkazy, tak nabídla Ferrari dohodu... Dohoda zněla: vy zcela přepracujete pohonnou jednotku a propadnete se do středu pole.... Pokud naši dohodu nepřijmete, tak se nestane vůbec nic... Protože nemáme žádný, opakuji žádný důkaz... Ferrari nechtělo čelit žádným důkazům a rozhodlo se dohodu přijmout... Tím učinila přítrž podlým plánům FIA a v podstatě ji vytřela zrak... Bylo to velké vítězství Ferrari...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Nebo tak 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.245.XXX
          Ferrari taky práská o PJ ostatních a jak se tvoří právě ruzné mody atd. protože smaotní lidi z Mercedesu dlouho pomáhli Ferrari s PJ

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            mercedes ferrari s motorem nepomáhal, ferrari využilo stejného dodavatele technologie kterého už delší dobu využíval mercedes a použili ho na doporučení někoho z mercedesu, ale to asi nelze nazvat pomáháním s vývojem motoru...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.245.XXX
              Nemáš pravdu, Mercedes přímo zapůjčil inženýry od Powertrain oddělení do Ferrari na konci roku 2014 do poloviny roku 2017

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                a ten powertrain je mercedes? Ne. Je to externí firma se kterou mercedes vyvinul svůj motor a poté doporučil i ferrari a nejsem si jistej, jestli jejich služeb nevyužil i renault a honda... Tohle podle mě není pomoc s motorem od mercedesu, protože ten mercedes by to bez tý firmy taky nedotáhl tam co jsou teď

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Bylo by zajímavé změřit loňský vs letošní motor. Už jsem četl hodně čísel.....rozptyl je velký, takže těžko určit co je pravda. Je někde nějaké číslo v race módu....?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama