DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton je k neporažení. Sainz nejlepší ze zbytku světa

Kvalifikační bitvu před italskou Grand Prix opanoval Lewis Hamilton před svým týmovým kolegou Valtteri Bottasem. Nejlepší ze zbytku světa byl Carlos Sainz. Víc se čekalo od Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton je k neporažení. Sainz nejlepší ze zbytku světa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 149, poslední 06.09.2020 17:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 05.09.2020 16:45
Všichni měli dost času vyrazit na trať a byli tam… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 05.09.2020 16:29
Byl jsem zvědavý, jak se změní poměr sil po… »
» Jindrich K. (Hlasovali 3 lidé) 05.09.2020 16:39
Řekl bych, že od RB se víc čekat nedalo, na Monze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Opět nadpis jako pro supermana. Posaďte všechny jezdce do stejného auta a uvidíte co vám z černouška zbude. jen pouhopouhá nula. Jasně, že je k neporažení. Stejně tak by byl v tom autě k neporažení Verstapen, Leclerc možná i Vettel či Ricciardo a spousta dalších. Takže nebuďte všichni s černocha připo.raní jako jsou všichni komentátoři na Sport 1 a 2. Jsem přesvědčen, že komentují natření šerným globínem. No a druhé téma je Ferrari. Ostuda, ostuda, ostuda... jinak se to nedá nazvat. A ten přiblblý Matlafous jen čumí a čumí a... oni už neumějí ani včas vypustit auto na trať. Já vím, že se to nepovedlo dnes více týmům, což svědčí o demenci inženýrů, ale Ferrari je na tom nejhůře a o to víc by se měli snažit dělat něco jinak a lépe než ti ostatní.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Všichni měli dost času vyrazit na trať a byli tam včas, však jeli i za nimi, ale honba za tím správným místem je problém a začali o něj bojovat jak o život.

      Jinak chápu že jsi frustrován, ale nejde přece o to že je to černoušek a už vůbec že by měl být nula. Trochu brzdi.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Stačilo napsat jsem rasista, a mohlo to být podstatně kratší. 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    Řekl bych, že od RB se víc čekat nedalo, na Monze není tolik zatáček a Albon předvedl svůj "standard". Víc bych čekal od Renaultu, Rici minule říkal cosi o kouzelném zlepšení ... McLaren super, Ferrari je asi teď tam kam patří. Sainz si musí rvát vlasy 07

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jinak škoda Paraboliky 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.245.XXX
      Když si vezmeš PP Alonsa 07 a co předváděl v Parabolice a co je z toho teď, tak prostě ta šaškarna je toho úkazem celkově

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Byl jsem zvědavý, jak se změní poměr sil po zákazu párty módů. A také, jak dalece bude mít odborník ze všech odborníků nejodborníkovatější a sice dr.Marko pravdu. No, zatím to vypadá, že Mercedesům úprava pravidel nijak neuškodila, Renaultu naopak pomohla a RedBoulling s Hondou si mírně pohoršil. O Ferrari nemá cenu psát.
    A hlavně je jesně vidět, jaký je odborný poradce odborník na F1. Ten umí poradit maximálně 100 různých způsobů, jak házet klacky pod nohy týmovým kolegům Maxíky a dříve Sebíka. 02

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Nečekal jsem nic jiného, Mercedes si jede vlastní ligu a nějaké módy jsou o ničem. Ano, proti minulým závodům je náskok o nějakou desetinu menší, ale i tak je to darda.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Přesně. Pro změnu rozložení sil je třeba mnohem zásadnější změna pravidel. Ne tato kosmetická. Je to stejné, jako když upravovali pravidla na oko proti RedBullům. Ten náskok mají díky mnoha rokům práce a vylepšování, ne kvůli nějakým párty módům. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tak hlavně Wolf se pochlubil, jak byli kupodivu na zrušení party modu nachystaní mnohem dřív, než to FIA dala jako oficiální požadavek... Nemyslím si, že mercedes politicky cokoliv podcenil, je to už od vymodlení hybridních motorů...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Tak jasně, že se v F1 hlavně politikaří. Ale co se týče vymodlení hybridů, neřekl bych, že to bylo přání jenom Mercedesu. Sice proti změně silně lobovali, ale měli spojence; především Ferrari.
            Podle mne, kdyby se proti nim postavili všichni ostatní výrobci pohonných jednotek, tak Liberty změnu prosadí.
            A jinak si opravdu myslím, že párty mód je pouze jedna z výhod Mercedesu. Nikoliv jediná. To auto mají postavené skvěle a zákaz jedné vychytávky jim neuškodí. Možná, že by jim víc uškodilo, kdyby se závodilo v oblastech s extrémně horkým podnebím, než toto. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Renault si taky kyseliny hodně přál.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                JJ pokud FIA a majitelé práv chtějí změnu v rozložení sil, pak se musí změnit zásadním způsobem pravidla. Jenže výrobci pohonných jednotek se nechtějí vzdát hybridů. Tak že si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat, až ostatní doženou Mercedes. Pak lze PJ zmrazit a vyvíjet jen aero. A nebo, až budou všechna zdokonalení PJ vyčerpaná a výrobci nebudou vidět další možný progres. Pak přistoupí na změny. 05

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              já spíš odkazoval na to, že mercedes dokázal zákulisními hrami přesvědčit FIA aby schválili pravidla pro motor, který v té době měl mercedes už dva roky na stolici... Zkrátka v tom umí chodit

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Né tak docela. Mercedes mohl testovat motor i ERS, ale bylo to pouze testování principů těchto zařízení, které s finální podobou moc společného neměly.
                Třeba motory měly být pouhé čtyřválce a teprve na zákrok Ferrari se schválily šestiválce.
                Být uštěpačný, tak bych mohl tvrdit, že nejvíce těžilo Ferrari, které mělo s šestiválcem náskok.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Zákulisní hry hrály a hrají všichni konstruktéři. Pokud si vzpomínám, tak Renault si hodně věřil na TURBO, Mergl zase makal na rekuperacích a Ferrari lobovalo za šestiválce. Nakonec mi přišlo, že se FIA snažila vyhovět všem a Mergl z toho vytěžil nejlepší balík. 03 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama