DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton je k neporažení. Sainz nejlepší ze zbytku světa
Kvalifikační bitvu před italskou Grand Prix opanoval Lewis Hamilton před svým týmovým kolegou Valtteri Bottasem. Nejlepší ze zbytku světa byl Carlos Sainz. Víc se čekalo od Red Bullu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton je k neporažení. Sainz nejlepší ze zbytku světa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovali 3 lidé)
05.09.2020 16:39
Řekl bych, že od RB se víc čekat nedalo, na Monze… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Pepino60
16:42 05.09.2020 217.197.155.XXXOpět nadpis jako pro supermana. Posaďte všechny jezdce do stejného auta a uvidíte co vám z černouška zbude. jen pouhopouhá nula. Jasně, že je k neporažení. Stejně tak by byl v tom autě k neporažení Verstapen, Leclerc možná i Vettel či Ricciardo a spousta dalších. Takže nebuďte všichni s černocha připo.raní jako jsou všichni komentátoři na Sport 1 a 2. Jsem přesvědčen, že komentují natření šerným globínem. No a druhé téma je Ferrari. Ostuda, ostuda, ostuda... jinak se to nedá nazvat. A ten přiblblý Matlafous jen čumí a čumí a... oni už neumějí ani včas vypustit auto na trať. Já vím, že se to nepovedlo dnes více týmům, což svědčí o demenci inženýrů, ale Ferrari je na tom nejhůře a o to víc by se měli snažit dělat něco jinak a lépe než ti ostatní.-
Situs
16:45 05.09.2020 88.102.38.XXXVšichni měli dost času vyrazit na trať a byli tam včas, však jeli i za nimi, ale honba za tím správným místem je problém a začali o něj bojovat jak o život.
Jinak chápu že jsi frustrován, ale nejde přece o to že je to černoušek a už vůbec že by měl být nula. Trochu brzdi. -
airwar1939
16:51 05.09.2020 176.74.150.XXXStačilo napsat jsem rasista, a mohlo to být podstatně kratší. -
-
-
Jindrich K.
16:39 05.09.2020 91.229.253.XXXŘekl bych, že od RB se víc čekat nedalo, na Monze není tolik zatáček a Albon předvedl svůj "standard". Víc bych čekal od Renaultu, Rici minule říkal cosi o kouzelném zlepšení ... McLaren super, Ferrari je asi teď tam kam patří. Sainz si musí rvát vlasy -
-
odin
16:29 05.09.2020 77.240.103.XXXByl jsem zvědavý, jak se změní poměr sil po zákazu párty módů. A také, jak dalece bude mít odborník ze všech odborníků nejodborníkovatější a sice dr.Marko pravdu. No, zatím to vypadá, že Mercedesům úprava pravidel nijak neuškodila, Renaultu naopak pomohla a RedBoulling s Hondou si mírně pohoršil. O Ferrari nemá cenu psát.
A hlavně je jesně vidět, jaký je odborný poradce odborník na F1. Ten umí poradit maximálně 100 různých způsobů, jak házet klacky pod nohy týmovým kolegům Maxíky a dříve Sebíka.-
-
odin
19:01 05.09.2020 77.240.103.XXXPřesně. Pro změnu rozložení sil je třeba mnohem zásadnější změna pravidel. Ne tato kosmetická. Je to stejné, jako když upravovali pravidla na oko proti RedBullům. Ten náskok mají díky mnoha rokům práce a vylepšování, ne kvůli nějakým párty módům.-
-
odin
10:35 06.09.2020 77.240.103.XXXTak jasně, že se v F1 hlavně politikaří. Ale co se týče vymodlení hybridů, neřekl bych, že to bylo přání jenom Mercedesu. Sice proti změně silně lobovali, ale měli spojence; především Ferrari.
Podle mne, kdyby se proti nim postavili všichni ostatní výrobci pohonných jednotek, tak Liberty změnu prosadí.
A jinak si opravdu myslím, že párty mód je pouze jedna z výhod Mercedesu. Nikoliv jediná. To auto mají postavené skvěle a zákaz jedné vychytávky jim neuškodí. Možná, že by jim víc uškodilo, kdyby se závodilo v oblastech s extrémně horkým podnebím, než toto.-
-
odin
12:02 06.09.2020 77.240.103.XXXJJ pokud FIA a majitelé práv chtějí změnu v rozložení sil, pak se musí změnit zásadním způsobem pravidla. Jenže výrobci pohonných jednotek se nechtějí vzdát hybridů. Tak že si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat, až ostatní doženou Mercedes. Pak lze PJ zmrazit a vyvíjet jen aero. A nebo, až budou všechna zdokonalení PJ vyčerpaná a výrobci nebudou vidět další možný progres. Pak přistoupí na změny.
-
-
-
Ferda
11:28 06.09.2020 46.47.176.XXXNé tak docela. Mercedes mohl testovat motor i ERS, ale bylo to pouze testování principů těchto zařízení, které s finální podobou moc společného neměly.
Třeba motory měly být pouhé čtyřválce a teprve na zákrok Ferrari se schválily šestiválce.
Být uštěpačný, tak bych mohl tvrdit, že nejvíce těžilo Ferrari, které mělo s šestiválcem náskok.-
odin
12:09 06.09.2020 77.240.103.XXXZákulisní hry hrály a hrají všichni konstruktéři. Pokud si vzpomínám, tak Renault si hodně věřil na TURBO, Mergl zase makal na rekuperacích a Ferrari lobovalo za šestiválce. Nakonec mi přišlo, že se FIA snažila vyhovět všem a Mergl z toho vytěžil nejlepší balík.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek