DISKUZE K ČLÁNKU Sainz se tlaku ve Ferrari nebojí: Už nejsem žádným nováčkem

Carlos Sainz bude od příštího roku hájit barvy Ferrari, což ho podrobí masivnímu tlaků ze strany médií. Toho se ale mladý Španěl neobává.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz se tlaku ve Ferrari nebojí: Už nejsem žádným nováčkem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 27.08.2020 17:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 23.08.2020 22:01
Ale dělá nováčvské chyby 11 »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 26.08.2020 00:19
Odin reakce: Já tvrdím něco trochu jiného... ale… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 24.08.2020 12:43
Koukám totální debakl Hondy. 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Nejspíš jsme si trochu neporozuměli... 03 Mně to tvé vyjádření připadlo jako líbivé pí-árko pro širokou laickou veřejnost. Proto jsem reagoval...Nějak jsem z těch (původních) pár vět nevytušil za prvé...za druhé... za třetí atd.
Takto vysvětlené je to o něčem jiném. Vcelku souhlasím až na pár drobností, které cítím jinak.
1) Nenaznačoval jsem,(ani si to nemyslím), že by Charles došel ke svému postavení no.1 protekcí. Jenom si myslím, že kdyby nebyl jejich odchovancem, tak nad Vettelem zlomili hůl až po sezóně. Takto Ferrari rádo akceptovalo Leclercovu rychlost i ambice a vše se jenom urychlilo. Leclerc je jejich perspektiva. (to je to, co mám ve svých reakcích na mysli).
Když to srovnám s Kimim. Vettel i před pár lety dělal podobné chyby. Dokonce bych řekl, že zásadnější, které jej i Ferrari vyřadily z boje o tituly, jak PK, tak v PJ. A výsledek? Pakoval se Kimi, nikoliv Vettel, protože byl neperspektivní. Charles je v jiné pozici. 03
2) Vettel nejezdí na 100% protože Ferrari už mu cestičku neumetá, ale umetá ji Charlesovi. Pro mne s tím Charles souvisí. Preferování pilota dělá hodně velký rozdíl. Většina fans si myslí, že výsledky jsou zejména zásluha pilotů. Ale podle mne to tak není. Tým a jeho práce pro jedničky udělá většinu rozdílů. Pak se podivujeme nad takovým sešupem...když se někdy situace vyvrbí tak, jako u Ferrari a Vettela. (Už před mnoha lety jsem psal o tom, že právě Vettela vnímám jako nejpřeceňovanějšího pilota. Tak že já překvapen nejsem).
3) Já zase věřím, že se staví auto pro pilota. Samozřejmě, ne primárně. To nejde, jak jsi uvedl. Ale dovedu si představit, že mají nějaké záměry a konzultují je. Že mohou řešit aero různými způsoby, které nějak ovlivní chování auta a piloti do toho mají co mluvit. Především ti preferovaní, nebo ti, kteří tam jsou. Jako to bude teď v případě Charlese. (Těžko si budou zvát Sainze, aby s ním konzultovali řešení, když je ještě v McLarenu a auto musí být prakticky hotové až příjde k Ferrari). 03 Samo, že platí tvá poslední věta v bodě 3.
4) Tady nemám co dodat. Jen snad, že Charles bude mít výhodu pramenící z (viz. mnou i tebou výše popsaného). A Sainz to bude mít hóóódně těžké. 03 A jsem zase oslím můstkem znovu na začátku naší diskuze. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.244.XXX
Odin reakce:

Já tvrdím něco trochu jiného... ale od začátku:

1) Za mě loni Charlese dlouho zařezávali a to do chvíle, kdy nad Vettelem definitivně zlomili hůl a Charlesovu rychlost už nešlo zpochybnit. Za mě si to Charles vybojoval... Žádne ochrana / protekce... Ano šanci dostal jako odchovanec a za své výkony v Alfě... Rozhodně tomu pomohla i Vettelova selhání => Opět nikoli protekce, ale špatné výkony SV...
2) Aktuální situace Vettela není ani tak o Charlesovi, autě apod. Ta je prostě o vztazích... Ferrari Vettela vykoplo. Ten sešup z pozice, kdy mu umetali cestičku a byl jasná jednička, byl prostě příliš rychlý... Během půl sezóny vedle mladého vlčáka byl zahanben a zpochybněn... Pro mě tohle není relevantní srovnání... Vettel nejezdí na 100%, protože se necítí dobře apod... Charles s tím nemá co dělat...
3) Já obecně nevěřím tomu, že se staví auto pro pilota... Ono to ani moc nejde, všichni se snaží o co nejvýkonnější PJ, nejlepší aero... Umím si představit, že Charles bude mít ze začátku výhodu, protože bude zvyklý na auto z loňského roku, ale nebude to nic co by se nedalo smazat... Takže tohle pro mě vůbec není relevantní argument. Auto postaví co nejlepší a dobrý pilot se dokáže přizpůsobit a dostat z něj co nejvíc.
4) Co se týče Charlese jako jedničky... Já tvrdím, že je papírově nejslabší (Ne výkonnostně)... Jedná se prostě o mladého kluka s 2mi vítězstvími... Absolutně se to nedá srovnat s Alonsem, Schumacherem, Prostem, Laudou atd. Jeho pozice vychází z toho, že má s Ferrari dobré vztahy a z toho, že je tam delší dobu... Tohle se rozhodně dá dohnat a trumfnout... Dále si vůbec nemyslím, že by jeho pozice jedničky byla srovnatelná se zmíněnými velikány... V tuhle chvíli by bylo naprosté šílenství očekávat, že bude dostávat automaticky lepší strategie, automaticky mu kolega bude přenechávat pozici na trati, hlídat záda apod... Tohle všechno si bude muset ještě tvrdě vybojovat... Spíše si myslím, že v tuto chvíli je v pozici, že Ferrari ví, že je schopný jezdit na špičkové úrovni řekněme TOP3... A to mu dodává psychickou výhodu (Viz ten Vettel je pro tým odepsaný, výkony jsou slabší)... Nicméně tohle může Sainz dohnat... Když bude chytrý a diplomatický v zákulisí, chytrý a rychlý na trati... Klidně se může stát jedničkou on...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Každý to holt vidíme jinak. Já tvrdím, že Leclerka nezařízli vedle Vettela právě proto, že je to jejich budoucnost. Přesto že od začátku tvrdili, že jedou na Seba.
Vettel je teď vedle něho nešťastný, protože neví, jak mu auto funguje (a to tu byly před pár lety kecy o jeho technických schopnostech), nemá v auto důvěru atd. atd. Ferrari, milej zlatej, totiž už dávno pracuje pro Leclerca a nikoliv pro Vettela. Příští rok příjde Sainz a oni podle tebe najednou budou stavět auto pro Sainze, aby měl stejné podmínky??? To je velmi naivní představa.
Přečti si, co tvrdíš. Ty jedním dechem tvrdíš, že Leclerc je nejslabší jednička (naše diskuze vznikla kvůli tomu, že já ho jako jedničku vnímám a to se všemi výhodami, zatím co ty jsi tvrdil, že oba dostanou stejnou šanci). A zároveň očekáváš, že oba dostanou od Ferrari stejný prostor.
Ale jednička je prostě jednička, protože požívá preferencí týmu. Je zvýhodňovaná na úkor dvojky. Ať se to líbí, nebo ne. Tak to v F1 chodí a u Ferrari obzvlášť.

Jistě, že to v F1 mají všichni těžké, jenom ty dvojky to mají přeci jenom těžší. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.229.XXX
O tom co bude za 2 roky rozhodnou spíše jezdecké výkony... Já Charlese vidím mnohem výše než Sainze, takže mu věřím kvůli jeho schopnostem, nikoli kvůli protekci týmu...

Nemusíme se hádat, ale zamysli se nad tím z jiného úhlu... Kdy jindy byla lepší příležitost přestoupit do Ferrari, když ne teď ? K Schumacherovi nesmysl, k Alonsovi nesmysl... K Vettelovi ? Taky nesmysl, ale vyšlo to navzdory počáteční protekci... A teď tým bez lídra... Jasný, je to odchovanec Ferrari, ale min. čistě papírově (Ne výkonnostně) je to v tuhle chvíli jedna z nejslabších jedniček...

A vždycky si můžeš říkat, že to bude mít ten a ten těžký... Ale v F1 to má každý těžký...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Hádat se s tebou nemíním. Tak si to třebas povíme za rok, dva. 03 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.229.XXX
Já si myslím, že spojuješ věci, které spolu moc nesouvisí... Leclerc má smlouvu na 3 roky proto, že je jednak vynikající pilot, ale taky proto, že je mladý... Nevím jak to má Sainz, nevěřím, že dostal smlouvu na 1 rok jako Bottas...

Nicméně ať je to, jak je to, Ferrari nemá problém kohokoli vyštípat nebo v horším případě vyplatit...

Za mě Charles zatím dosáhl málo na to, aby měl neochvějnou pozici a na trhu nebyl nikdo volný, koho by vedle něj šoupli na pozici číslo 1... Přijde mi prostě mimo představa, že Ferrari se bude točit kolem někoho, kdo vyhrál 2 VC...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No počkej, počkej...
Až na dvě poslední věty vcelku souhlas... Leclerka mají zasmluněného na tři roky. Čili, pro mne, jasný vzkaz, na koho vsází. A i kdo bude jejich č. 1.
Má reakce na tebe byla v tomto duchu. (Nevěřím, že od začátku dostanou oba stejnou šanci, i když nebudou mít konkurenceschopné auto).
Pokud nebude Leclerc dvě-tři sezóny jezdit výsledky, nebo bude remcat nad tou plečkou, co bude mít k dispozici, klidně ho zaříznou. S tím souhlasím. Ale ne od začátku jejich spolupůsobení se Sainzem. Tak to u Ferrari fakt nechodí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Není to úplně pravda... Kimi i Massa měli stejnou pozici... Schumi, Alonso šli do Ferrari jako 2x MS, Vettel 4x MS...

To se prostě nedá vůbec srovnávat... Nicméně řekl bych, že ve Ferrari vždy platilo, že stáj je více než kterýkoli jednotlivec... Takže v nějakou lásku k Leclercovi nevěřím... Když nebude jezdit výsledky, tak ho klidně zaříznou...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Protože Honda obsadila celé podium? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Miku ty jsi na tom vážně špatně no 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
psssst. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Něco na tom je. Ale uvažují tak i taliáni? Od dob Schumiho a možná i před tím, se tam jezdilo od začátku sezóny na jasnou jedničku. Leclerc je jejich dítě (odchovanec jejich akademie). Tak že, podle mne, to bude mít Sainz hóóódně těžké. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Je to jiná situace... Jsou to dva mladí piloti. není důvod jim nedat oběma stejný prostor... Kor když je jasné, že ani příští rok nebudou konkurenceschopní...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Teď už bych se divil kdyby Sainz vedle Leclerca předvedl něco podobného jako Leclerc předvedl vedle Vettela. Ale hurá do toho, nic jiného mu nezbývá než to taky zkusit.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Dopředu určitě ne.

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Nemyslím si, že je to od začátku na stole... Naopak věřím, že je ideální šance se teď ve Ferrari prosadit...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Třeba je smířen 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám totální debakl Hondy. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
No nevím, tlak je jedna věc ale být dvojkou na to nemá každý náturu. Toho by se bát měl.

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama