DISKUZE K ČLÁNKU Překvapení na obzoru. FIA chce zakázat kvalifikační režimy motorů

Už od Velké ceny Belgie by měly začít platit nové technické směrnice,které zakážou využívání kvalifikačních motorových režimů. Informují o tom zahraniční novináři.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Překvapení na obzoru. FIA chce zakázat kvalifikační režimy motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 18.08.2020 19:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovali 4 lidé) 14.08.2020 09:36
kdybych byl fanoušek Merecedesu tak o… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 14.08.2020 07:58
První zásah proti dominanci Mercedesu? Oh ano … »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 14.08.2020 20:12
Zakažte ihned i DAS a aktivní zadní zavěšení… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    213.220.223.XXX
    Podle AMuSu musí týmy do 21.8. podat mailem FIA veškeré technické info ohledně svých ERSů. Existuje podezření že VŠICHNI v této oblasti podvádějí. Zákaz motorových módů je tak jen začátek, FIA zvažuje co s tím dál 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    FIA chce omezit i přítlak a to je moc dobře. Čím více bude přítlak omezený, tím více budou jezdci dělat chyby a bude více zábavy. Snad, protože ti magoři co o pravidlech rozhodují můžou zároveň omezit množství paliva a zase všechno dobré zničí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Zakažte ihned i DAS a aktivní zadní zavěšení Mercedesu a bude to ok

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Podle mě zákaz nic neřeší, protože se zakáže všem a ne jen Mercedesu. Možná se pak Ferrari kapku přiblíží, ale to je tak asi vše. Ano, zákaz při kvaldě změní jen to, že místo sekundy dostane zbytek pole půl sekundy. ale na pořadí se nic nezmění.

    Občas si říkám co to tam ve vedení FIA sedí za elementy, ale bohužel s tím nic neudělám.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.134.XXX
    Pokud Ricci získá pro Rencek letos podium, nechá se Cyril potetovat. Kde tetování bude vybere Cyrda, ale design zvolí Ricci. Vsadili se takhle před sezónou. Tak o důvod víc Danielovi tu bednu přát. Ať má na něj Abiteboul pěknou vzpomínku 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      CA se klidní, vedení Renaultu s ním není spokojeno a on musí být prostě úplně jiný jestli chce zůstat

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    no, pokud si ty módy volí piloti na volantu těma čudlíkama, tak tomu asi velmi těžko zabrání. to by jim všechny ty hejblátka museli zablokovat v poloze, ve které dojedou kvaldu a to včetně rozložení brzdného účiklu a pod. ano, zásah motoráře bude vyloučen, ale to je snad i dneska díky parcfermé. takže reálně moc nevidím, že by se mělo něco nějak drastcky změnit...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      46.39.172.XXX
      FIA má přístupy k GPS datům, k telemetrii apod... Bez problémů je schopna tohle zajistit...

      Já osobně bych byl rád, kdyby byl jeden motorový režim a hotovo... Pokud chce někdo šetřit palivo, tak ať na to méně šlape...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        FIA zatím dokázala jen to že nedokázala nikomu nic.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            FIA si trapně myslí, že svými direktívy něco vyřeší. Dopadne to jako s gumami. U těch si taky FIA myslela, že když se bude jezdit na maglajzech, tak se bude častěji přezouvat. Houby. Všichni prostě zvolní a stejně pojedeou na jednu zastávku.
            Prostě likvidace závodění.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          185.99.177.XXX
          Přesně tak. Přístup mají, ale Ferku nebyli schopni vloni nic dokázat. To jako zakážou pilotovi ovládat motor? Tak to aby jim zakázali štelovat i všechno ostatní a budou "jen" točit volantem a šlapat na plyn. Mě by se to i líbilo, ale nevěřím tomu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.12.XXX
        Už teď na to málo šlapou kvůli pneumatikám 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    37.188.144.XXX
    Nejvíc by na tom za současný konstalace byl bitej RP.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    Takže i v závodě pojedou na jeden režim? Jinak by to postrádalo smysl, protože by stačilo upravit výkonný závodní režim na kvalifikační. Takže jsem zvědav, kdy někomu dojde palivo, protože nemohl použít úsporný režim 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak o tom to je, hlavně ty motory asi nebudou schopny pracovat v kvalifikačním modu celý závod s uspokojivou spolehlivostí a další věcí je to, jakej "podvůdek" má ten kterej tým k tomu, aby na to jedno kolo ten výkon navýšil...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama