DISKUZE K ČLÁNKU Překvapení na obzoru. FIA chce zakázat kvalifikační režimy motorů

Už od Velké ceny Belgie by měly začít platit nové technické směrnice,které zakážou využívání kvalifikačních motorových režimů. Informují o tom zahraniční novináři.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Překvapení na obzoru. FIA chce zakázat kvalifikační režimy motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 18.08.2020 19:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovali 4 lidé) 14.08.2020 09:36
kdybych byl fanoušek Merecedesu tak o… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 14.08.2020 07:58
První zásah proti dominanci Mercedesu? Oh ano … »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 14.08.2020 20:12
Zakažte ihned i DAS a aktivní zadní zavěšení… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

213.220.223.XXX
Podle AMuSu musí týmy do 21.8. podat mailem FIA veškeré technické info ohledně svých ERSů. Existuje podezření že VŠICHNI v této oblasti podvádějí. Zákaz motorových módů je tak jen začátek, FIA zvažuje co s tím dál 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
FIA to jen zpomalí, vývoj je vždy rychlejší...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
FIA chce omezit i přítlak a to je moc dobře. Čím více bude přítlak omezený, tím více budou jezdci dělat chyby a bude více zábavy. Snad, protože ti magoři co o pravidlech rozhodují můžou zároveň omezit množství paliva a zase všechno dobré zničí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
To je fakt, pokud, ale má Mercedes takové výkonnové rezervy, jak to vypadá, že má, tak si furt může dovolit vyšší výkon v závodě než ostatní. Navíc stejně Mercedes není jen o výkonu motoru.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
Jó když to řekl Charles tak to bude pravda 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
CA se klidní, vedení Renaultu s ním není spokojeno a on musí být prostě úplně jiný jestli chce zůstat

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Zakažte ihned i DAS a aktivní zadní zavěšení Mercedesu a bude to ok

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Podle mě zákaz nic neřeší, protože se zakáže všem a ne jen Mercedesu. Možná se pak Ferrari kapku přiblíží, ale to je tak asi vše. Ano, zákaz při kvaldě změní jen to, že místo sekundy dostane zbytek pole půl sekundy. ale na pořadí se nic nezmění.

Občas si říkám co to tam ve vedení FIA sedí za elementy, ale bohužel s tím nic neudělám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.134.XXX
Pokud Ricci získá pro Rencek letos podium, nechá se Cyril potetovat. Kde tetování bude vybere Cyrda, ale design zvolí Ricci. Vsadili se takhle před sezónou. Tak o důvod víc Danielovi tu bednu přát. Ať má na něj Abiteboul pěknou vzpomínku 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
Přesně tak. Přístup mají, ale Ferku nebyli schopni vloni nic dokázat. To jako zakážou pilotovi ovládat motor? Tak to aby jim zakázali štelovat i všechno ostatní a budou "jen" točit volantem a šlapat na plyn. Mě by se to i líbilo, ale nevěřím tomu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

95.143.138.XXX
Jo mě to na začátku vůbec nedošlo, že se to bude vztahovat vlastně na kompletní přenastavování motoru během závodu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
To jistě. Myslel jsem to tak, že ty mody jsou u Mercedesu nejvíc vidět, ale vsadím se, že to mají všichni. A pak je otázka koho to zasáhne nejvíc.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
To je taky možnost 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
Už teď na to málo šlapou kvůli pneumatikám 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
FIA si trapně myslí, že svými direktívy něco vyřeší. Dopadne to jako s gumami. U těch si taky FIA myslela, že když se bude jezdit na maglajzech, tak se bude častěji přezouvat. Houby. Všichni prostě zvolní a stejně pojedeou na jednu zastávku.
Prostě likvidace závodění.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
To bylo jen ironické rýpnutí. Ferraristi tady x let brečí, že Mercedes má protekci, ale já jsem dříve fandil McLarenu a BMW. A v těch dobách to bylo normální, že Ferrari vše procházelo, ale pro tifosi to bylo v pořádku. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama