DISKUZE K ČLÁNKU "Doufáme, že z něj dostaneme ještě víc!" Mercedes plánuje pokračovat ve vývoji systému DAS

Mercedes hodlá i nadále vyvíjet svůj unikátní systém dvouosého řízení (DAS), byť bude od příští sezóny zakázaný. Podle technického ředitele Jamese Allisona rozhodně nejde o uzavřenou kapitolu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Doufáme, že z něj dostaneme ještě víc!" Mercedes plánuje pokračovat ve vývoji systému DAS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 30.07.2020 23:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 30.07.2020 14:58
Potvrzení Elseňorových nesmyslných výkonových… »
» Miroslav D. (Hlasoval 1 člověk) 30.07.2020 12:11
Ten kůň se jmenoval R32GTR, zrušili celej… »
» Poky (Hlasoval 1 člověk) 30.07.2020 15:45
Zetony uz byli a vyvijet slo. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    194.228.59.XXX
    Mclaren prý přivezl vylepšené křídlo a podlahu, kdy ti je zřejmě fuk, v historii failů se hrabat nebudem. Proč je zdejší korektor takovej nelida? Reaguje jak Hamilton.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    McLaren prý přivezlo do Silverstone vylepšené přední křídlo a podlahu.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak dle AMuS je motor Mercedes nejvýkonnější pohonná jednotka, následuje Renault s odstupem 25 koní, Honda 30 a Ferrari až 50.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.208.XXX
      Potvrzení Elseňorových nesmyslných výkonových výmyslů co tady rok, dva prezentoval.... a potvrzení mlčení RB ohledně výkonu Renaultu v loňském roce. Prostě Renault loni fakt zabral.... 11

      Teď může ten canc prolhanej křivkovej , co má v profilu smazat. Ona i Honda následně Renault z této "křivky" výkonu vymazala.... 13

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Taky mají prý Honda s RedBullem nějakou důležitou schůzku a mluví se o tom že za problémy může právě agregát Hondy - i za ty aerodynamické.

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        To je pravda že Renault zabral, akorát na konci 2018 měl bejt dle Amusu 25 koní před Hondou, a loni měl překonat ten litr, to je asi někdo docela dohnal, nebo ne? ... Ono se to trať od tratě mění, a jak se loni do půlky sezóny trápil Renault, tak teď bude muset špekulovat Honda, měnit moc věcí bez praxe na trati je styl boje pěstí ve tmě. Schytáš, to a hledej odkud. Mercedes je Goliáš co potřebuje srazit hřebínek.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          V pohodě, Honda všechny postupně dohnala.....jen to nebylo v módu Elschuline, to je vše co jsem chtěl říci. 11

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Já furt zapomínam komu to vlastně směřuješ, ono je to minimálně stejně dětinský jako přehnaný ideály výše zmíněnýho. Furt mi to k tobě nejde, mam tě za dospělejšího... 😁

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • El.Senor

            El.Senor

            37.188.189.XXX
            A v jakym to bylo modu? V tom tvym, kdys tady olacal, jak mel loni Renault nejvykonejsi motor? Vzdyt je to bijici do oci. Renault ztraci kvalde 25 koni, odhad a v zavode ztraci jeste vice. Renault ma celkem schopny kvali mod na nekolik kol, ale v zavode ztraci 30 mozna vice koni na Mergl. Tak kde je to tve zabrani. Vzdyt jsou v zavode stale 30 koni pozadu. U Hondy se tvrdi, ze je v závodě 20 koni za Merglem. Nic jineho nerikam, tak to prosim stale neprekrucuj. Bav se stale o zavodnim modu. Takze jso zase jen něco placnul. 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Zakejhal..... 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • El.Senor

                El.Senor

                37.188.189.XXX
                Zahejkal si sam, ja uz tuto informaci mam nekolik dni a celou dobu si rikam, kdy to vytahnes, prekroutis 11

                Pro me je mnohem zajimavejsi info,vte vedeni Hondy prijelo do RB, asi si prisli stezovat na kvalitu podvozku. A proc Marko mlci? Zase prekrucujes, on celou dobu rika mame problem na aute, takze pak uvidime skutecne vykon az to vyresi. Max ztraci ba vyjezdech a pak tim padem i na rovinkach. Pockam az vytesi aero a vykon motiru se pak ukaze v jinem svetle

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Takže po lopatě...... Renault v roce 2020 nepřidal na motoru žádný výkon..... 12
                  Ano informaci máš týden a ještě si nepochopil že jsi tu celej minulej rok lhal? 18 Tak ti to oznamuji.... 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              V závodě Renault víc neztrácí, leda na spotřebě. Snaží se jít dopředu jak to jde, a spolýhaj na Safety car. V prvních dvou závodech to vyšlo, tak co. Dál to nikdo řešit nebude, když budou vozit body.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • El.Senor

                El.Senor

                37.188.189.XXX
                Renaultel loni problem s životností pri vysokem vykonu a se spotrebou, proto v zavode ztracel parnik do prvni poloviny sezony. Od druhe polovin to poladil a uz to parnik nebyl, uz nebyl tak zravy. Nejhorsi motor v zavodnim rezimu. Letos zaoracoval na spolejlivisti, aby ten vykon mohl pouzivat déle,vale ta spotreba ho stale omezuje, takze porad v zavide ztraci okolo tech 30 koni. A presne jak rikas, ty SC treba McL brutálně pomohli a na konci zavodu mohli jet na vice vykonu. Jsem v klidu, v závodě se stale rika ze je Honda druhy motor, kvalde nastejno s Renaultem, mozna Renault silnejsi a AMuS nerika nic noveho

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Miroslav D.

                  Miroslav D.

                  194.228.59.XXX
                  Renault tlačí víc na kolo, v závodě už ne, pokud Honda ze záhadnejch důvodů nedopadne, pak stáhnou dolu všechny motory co jsou na trati.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Nebudu to hledat , ale motor byl tuším vyřešen Kanadě či Francii ...a pak bylo ještě odhadem 14 závodů........Honda ztracela výkonově parník.Řeším pouze motory....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Sergio Pérez s Racing Pointem RP20 na Hungaroringu

Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren

Lewis Hamilton si svou trofejí za první místo po závodě v Silverstone

FOTO: Velká cena Silverstone s nečekanou koncovkou, problémy měl i Hamilton

Smolař Nico Hülkenberg v neděli na startovní rošt nedojel

Proč nemohl Hülkenberg odstartovat? Motor byl v pořádku, vina přesto padá na Mercedes

Pneumatikáři italské firmy mají po Silverstone zamotanou hlavu (ilustrační foto)

Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone

Charles Leclerc se svou trofejí za třetí místo po závodě v Soči

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: "Ferrari využilo příležitostí," usmívá se Leclerc, Hamiltona zamrazilo

Max Verstappen s Red Bullem RB16

Nejrychlejší kola: Bod navíc pro Verstappena, strategická chyba?

Max Verstappen seznal, že vrabec v hrsti není vždy nejlepším řešením (ilustrační foto)

GP VELKÉ BRITÁNIE: Drama na Silverstone: Bod místo vítězství

Startovní rošt v Silverstone

GRAFIKA: Startovní rošt GP Británie po penalizaci Kvjata s Russellem

Lewis Hamilton v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Dominance Mercedesu pokračuje

Lewis Hamilton pokračuje v překonávání rekordů

Mercedes v kvalifikaci rozdrtil konkurenci

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama