DISKUZE K ČLÁNKU Podepište Vettela, vybízí Villeneuve Red Bull
Jacques Villeneuve by na místě Red Bullu podepsal Sebastiana Vettela. Jeho zkušenosti by týmu prý pomohly.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Podepište Vettela, vybízí Villeneuve Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Nameless_Wonder
(Hlasovali 5 lidé)
24.07.2020 14:51
Ježinkove husličky, prosím áno, to by sme sa… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
15:16 27.07.2020 185.149.130.XXX
Jo a když jsi ten závod viděl...¨
Viděl jsi i to, jak nechali Vettela o kolo dýl na mokrých gumách a jak díky tomu ztratil několik pozic, včetně leclerca, který se tak dostal před něj?
Jo to by bylo hlášek o podrazech a preferování Vettela, kdyby se to loni stalo naopak.
No i přesto toho nedokázal Leclerc využít. Těžko se s tím musím vyrovnávat. Jo, mlčeti zlato.
Viděl jsi i to, jak nechali Vettela o kolo dýl na mokrých gumách a jak díky tomu ztratil několik pozic, včetně leclerca, který se tak dostal před něj?
Jo to by bylo hlášek o podrazech a preferování Vettela, kdyby se to loni stalo naopak.
No i přesto toho nedokázal Leclerc využít. Těžko se s tím musím vyrovnávat. Jo, mlčeti zlato.
Mike17
14:58 27.07.2020 185.149.130.XXX
Já se nemám s čím srovnávat. Líbí se mi, jak ta odepsaná dvojka natrhla jedničce pozadí. Znovu. Jo, máš pravdu, je to celkem směšný.
Ale rozumím tomu, že se dá vyfiltrovat, že uznávám horší strategii. A také chápu, že se dá vyfiltrovat, že ty červené gumy byly v prvních kolech jasně rychlejší, než začly odcházet a také se dá jistě vyfiltrovat, že sice jel o 9 kol dýl na tvrdých, ale taky jel 9 kol na nových tvrdých, zatímco Vettel jel na sjetých žlutých. Nepochybuji o tom, že sjeté Leclercovy gumy jsou nevýhoda a sjeté Vettelovy budou výhoda. A dá se tedy vyfiltrovat i to, že na těch lepších gumách si Leclerc nenajel téměř nic. Je to pak jasný logický závěr. Ano tak se pak dá z pomalosti udělat oběť někoho jiného.
A samozřejmě nezapomeň zmínit body. To připomíná někdo, kdo se údajně ničím jiným neřídí.
Jaký to obrat, proti loňské Austrálii.
Ale rozumím tomu, že se dá vyfiltrovat, že uznávám horší strategii. A také chápu, že se dá vyfiltrovat, že ty červené gumy byly v prvních kolech jasně rychlejší, než začly odcházet a také se dá jistě vyfiltrovat, že sice jel o 9 kol dýl na tvrdých, ale taky jel 9 kol na nových tvrdých, zatímco Vettel jel na sjetých žlutých. Nepochybuji o tom, že sjeté Leclercovy gumy jsou nevýhoda a sjeté Vettelovy budou výhoda. A dá se tedy vyfiltrovat i to, že na těch lepších gumách si Leclerc nenajel téměř nic. Je to pak jasný logický závěr. Ano tak se pak dá z pomalosti udělat oběť někoho jiného.
A samozřejmě nezapomeň zmínit body. To připomíná někdo, kdo se údajně ničím jiným neřídí.
Jaký to obrat, proti loňské Austrálii.
Situs
14:44 27.07.2020 88.102.38.XXX
S tím se srovnej jak chceš, já s tebou ztrácet čas nebudu. Já jsem závod viděl a vím že tato strategie byla pro Leclerca likvidační a souhlasím tak s HellHogrem. Měl se na tu geniální strategii Ferrari vykašlat jako to udělal Vettel, zkušenost pro něj. To co se z toho snažíš vymáčknout ty je směšný
Mike17
14:13 27.07.2020 185.149.130.XXX
Zjevně máš zase potřebu si do mne rýpat a pak zase dělat, že se se mnou nebavíš, když ti na to odpovím argumenty.
Nemám žádnou radost z toho, že se Ferrari nedaří. Ale celkem chápu, že musíte na něco svést, že ho Vettel porazil. A samozřejmě každý odborník ví, že díky měkčí směsi jezdí pilot jako s hnojem.
Teď argumenty: Měl lepší gumy minimálně mezi 3-8 kolem a Vettelovi neujel. Měl lepší gumy 9 kol po přezutí na tvrdou a stáhl 1s. V ostatních kolech měl gumy o něco horší horší a dostal 35s. To jsou data.
Mimochodem nevím na co chceš ještě svést, že v kvaldách je to 2:1 pro Vettela. V té disciplíně, ve které loni Leclerc vynikal a kterou jste tak rádi dávali jako ukázku Vettelovy špatné formy.
A teď už zase můžeš dělat, že tě nezajímám a nebavíš se se mnou.
Nemám žádnou radost z toho, že se Ferrari nedaří. Ale celkem chápu, že musíte na něco svést, že ho Vettel porazil. A samozřejmě každý odborník ví, že díky měkčí směsi jezdí pilot jako s hnojem.
Teď argumenty: Měl lepší gumy minimálně mezi 3-8 kolem a Vettelovi neujel. Měl lepší gumy 9 kol po přezutí na tvrdou a stáhl 1s. V ostatních kolech měl gumy o něco horší horší a dostal 35s. To jsou data.
Mimochodem nevím na co chceš ještě svést, že v kvaldách je to 2:1 pro Vettela. V té disciplíně, ve které loni Leclerc vynikal a kterou jste tak rádi dávali jako ukázku Vettelovy špatné formy.
A teď už zase můžeš dělat, že tě nezajímám a nebavíš se se mnou.
Mike17
10:00 27.07.2020 185.149.130.XXX
Ne. To vážně nechci. Jak Vettel "najel" do Leclerca bych přirovnal spíš k tomu, jak Alonso "najel" do Kimiho v roce 2012. Jen Vettel nebyl tak brutální.
A oba incidenty v Rakousku byly jako vejce vejci. Jedině ty můžeš přehazovat vinu z toho vzadu na toho vepředu jen proto, že se ti srovnání nehodí. Já nemám problém uznat, že Vettel udělal chybu. Ale zdá se, že přiznat vinu umí Leclerc, ale někteří jeho fandové z něj budou dělat zase pitomce, že přiznává něco, co neudělal.
A oba incidenty v Rakousku byly jako vejce vejci. Jedině ty můžeš přehazovat vinu z toho vzadu na toho vepředu jen proto, že se ti srovnání nehodí. Já nemám problém uznat, že Vettel udělal chybu. Ale zdá se, že přiznat vinu umí Leclerc, ale někteří jeho fandové z něj budou dělat zase pitomce, že přiznává něco, co neudělal.
Miroslav D.
14:05 26.07.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
12:14 26.07.2020 185.149.130.XXX
Jo, dojel 10-tý, protože si zase hodil své oblíběné hodiny. Jako to dělal loni. Od té doby byl lepší.
A zavřel Leclerca? Ty jsi asi jediný, kdo hází vinu zase na Vettela. I samotný Leclerc přijal plnou odpovědnost a všem se omlouval. Ale je možné, že tomu taky nerozumí. A co Sainz? Ten Vettela nezavřel? Ty incidenty jsou si podobné jako vejce vejci. Ale možná zase přijdeš s teorií, že Sainz mohl volit stopu, zatímco Vettel někoho zavírá. Jen abys mohl hodit vinu jednou na toho vepředu a podruhé na toho vzadu. To už tu bylo co? "Objektivita" až za hrob co?
A zavřel Leclerca? Ty jsi asi jediný, kdo hází vinu zase na Vettela. I samotný Leclerc přijal plnou odpovědnost a všem se omlouval. Ale je možné, že tomu taky nerozumí. A co Sainz? Ten Vettela nezavřel? Ty incidenty jsou si podobné jako vejce vejci. Ale možná zase přijdeš s teorií, že Sainz mohl volit stopu, zatímco Vettel někoho zavírá. Jen abys mohl hodit vinu jednou na toho vepředu a podruhé na toho vzadu. To už tu bylo co? "Objektivita" až za hrob co?
Mike17
12:08 26.07.2020 185.149.130.XXX
Víš, tvoje myšlení se mi líbí. Tak já současné F1 nerozumím a hned na to hodíš domněnku, že povolali Hamiltona pro nové gumy 3 kola před konce jen proto, že nevydrží gumy dýl než 3 kola. To je jako ukázka, jak tomu rozumíš?
Víš proč ho povolali 3 kola před koncem? Protože čím novější gumy, tím lepší. Bez ohledu na tvrdost směsi a její životnost. A logicky se to dělá na konci, kdy máš nejlehčí vůz. Povolali by ho 3 kola před koncem, i kdyby měl k dispozici jen nejtvrdší směs. Asi sis toho nevšiml, ale dělají to všichni 3 kola před koncem. Kdyby nešlo o to, zajet jedno jediné nejrychlejší kolo, nechali by ho jet na červených minimálně 15 kol. Na červené odjeli všichni 13-18 kol, přestože podle tebe vydrží jen 3. Ale je možné, že inženýři všech 4 stájí nerozumí F1, stejně jako já.
Víš proč ho povolali 3 kola před koncem? Protože čím novější gumy, tím lepší. Bez ohledu na tvrdost směsi a její životnost. A logicky se to dělá na konci, kdy máš nejlehčí vůz. Povolali by ho 3 kola před koncem, i kdyby měl k dispozici jen nejtvrdší směs. Asi sis toho nevšiml, ale dělají to všichni 3 kola před koncem. Kdyby nešlo o to, zajet jedno jediné nejrychlejší kolo, nechali by ho jet na červených minimálně 15 kol. Na červené odjeli všichni 13-18 kol, přestože podle tebe vydrží jen 3. Ale je možné, že inženýři všech 4 stájí nerozumí F1, stejně jako já.
Mike17
10:55 26.07.2020 185.149.130.XXX
Ono ani nejde o to, že má málo zkušeností. Loni jste tu hejtovali Vettela, jak dostal "nařezáno" od mladíka, přestože byl Vettel údajně preferovaná jednička. Teď může jen úplný analfabet tvrdit, že Vettel je preferovaná jednička a předvádí spíš lepší výkonnost ve srovnání s kolegou, než loni.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek