DISKUZE K ČLÁNKU Partneři jako hrozba. Podle šéfa Renaultu bude v roce 2022 vše jinak

Podle šéfa Renaultu Cyrila Abiteboula se pole v sezóně 2022 po velkých změnách pravidel vyrovná, což se může odrazit ve vztazích velkých týmů s jejich partnery, s nimiž dnes sdílí technologie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Partneři jako hrozba. Podle šéfa Renaultu bude v roce 2022 vše jinak

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 22.06.2020 22:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 22.06.2020 11:04
Honda brzo odejde a můžete začít konstruovat… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 22.06.2020 11:01
Tak jestli mluví z vlastního pohledu, pak asi… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 22.06.2020 11:02
Ano, už to nepůjde tak jednoduše utlouct penězi a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
V současné době se investoři co koupí tým F1 budou hledat velmi těžko.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ale ty týmy zůstanou, jen změní vlastníka.....takže je to tak nějak jedno. 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Gustav Anděl

Gustav Anděl

185.86.97.XXX
Jiné bude to, že Cyril už u toho nebude. Nebo by aspoň teda neměl.Nevýrazný a neúspěný šéf, který umí velmi kvalitně žvanit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Všechny ty změny pro rok 2022 by ale měly mířit právě k té myšlence, takže jo, takový byl plán 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Aby to nebylo trochu přání otcem myšlenky 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Když zůstanou jediní výrobci, u RB rádi jejich motor přijmou. A celkem se vsadím, že nebudou mít ani výhrady, pokud ten jejich nebude nespolehlivější a slabší než u továrny a pokud občas dostanou i náhradní díly. 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX

No vždyť zase k Renaultu. 12 11 13

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pokud bude jezdecké pole k sobě hodně blízko tak je opravdu možné že partner nějakého továrního týmu začne být až příliš nebezpečný a tovární tým již nebude tak "ochotný" a pak i vzájemně. Na druhou stranu jedná se tu hlavně o Ferrari a Mercedes a nepřipadá mi že by tyto týmy to neměly pod kontrolou.

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Může odejít Honda, může odejít Mercedes, může odejít Ferrari, ale zatím v největším prů.eru je Renault. 03
A jak asi víš, každý tým MUSÍ dostat nějaký motor. 13

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Honda brzo odejde a můžete začít konstruovat šlapací ústrojí, bó motor na Vás žadnej nezbude. 13 To by mohl Elsenor zvládnout dříve jak za 5 let. 18

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ano, už to nepůjde tak jednoduše utlouct penězi a dodávat rok dva staré věci, slabší motory.... 11 Bude se "bulet" a hodně.... 12 A kecy když na F1 nemáš tak tam nechoď jsou vyřešené. Teď jsou možnosti srovnané.... a to je za mne dobře. Nic však není dokonalé a i tato nová érsa bude mít své zápory, to je jasné. 04

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak jestli mluví z vlastního pohledu, pak asi týmy, co od nich utekly (nebo utečou), udělaly dobře. 12

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama