DISKUZE K ČLÁNKU Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Formule 1 je postavena před otázku, jak zaručit co největší stabilitu sportu. V honbě za splněním této nelehké mise se týmy rozhodly navrhnout další sérii úsporných kroků. Je mezi nimi výraznější snížení rozpočtového stropu i aerodynamický handicap.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 25.05.2020 19:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 25.05.2020 10:03
Tak si říkám, když čtu ty socialistický návrhy,… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2020 12:22
Ten čas není zase tak uplně fatální, kvůli… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2020 14:13
Váhovej handicap zpomaluje lepší monopost....… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Tak moc se snaží srovnat výkonnost aut a ono jenom stačí zavést standardizovaná auta 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Má se také hodně uspořit na motorech kde se vývoj hodně omezí a od roku 2023 se mají motory zmrazit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      To bych třeba čekal, že se motory zamrazí a budou je dle pořadí motorářů rozmrazovat... Každopádně v 2023 budou tyto motory stejně out, takže nevidím nějakou jejich budoucnost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    To Aero pravidlo zní zajimavě. Určitě bych tomu dal šanci, jak to bude fungovat....je na to dva roky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No, tak rozpočtové stropy budou asi dobrá věc, ale "trestání za úspěch" s aerodynamikou je blbost. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Já věřím, že týmy se naučí ten čas využívat efektivněji... Každopádně je to řešení krize, kdy je obrovský rozdíl mezi špičkou a zbytkem startovního pole...

      Nedávno přišlo DRS, které je vlastně na stejném principu. Už se nedalo přehlížet, že se téměř nedá předjíždět 18... A to to zavedli v době, kdy se předjíždělo celkem slušně... Kdyby nebylo DRS v současných pravidlech, tak se předjíždí max na startu a o kolo...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Ten čas není zase tak uplně fatální, kvůli dlouhodobému snížení výkonnostních rozdílu a smrsknutí pole je to docela přijatelná cesta. Já bych tomu kluci šanci dal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Já bych nejdříve otestoval ty stropy a pak šel případně dál... Myslím si, že už tak je to velký skok a třeba se časem ukáže, že je potřeba fakt řešit něco jiného...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            To že to přišlo takhle poměrně náhle je i pro mě docela překvapení.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            89.103.12.XXX
            Jistě proč nedávat i váhový handicap. A nebo tomu nejrychlejšímu budou obouvat jen 3 pneumatiky. To je taky možnost. Nebo trestné kolo navíc 01 . Fakt je, že rozdíly jsou velké, ale nevím jestli toto je cesta.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Váhovej handicap zpomaluje lepší monopost.....kdežto tohle pomůže teoreticky pomalejšímu zrychlit a lepšíhi nezpomaluje. Zásadní rozdíl....

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Tohle co navrhli považuji za lepší řešení... Zpomalení vývoje nikoli konkrétního auta...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Tak si říkám, když čtu ty socialistický návrhy, co nemají s Formuli 1 nic společného, zda by v rámci šetření nebylo lepší celou Formuli 1 zrušit, a nahradit ji Formulí 2 podobně jako v sezónách 1951 a 1952?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Přijde mi divné kombinovat rozpočtové stropy a úsporná opatření... Nicméně i takovéhle opatření se v motorsportu dějí... Vyhrál jsi, ostatní dostanou více času tě dohánět... Dnes je to naopak => Vyhrál jsi, patříš k těm nejbohatším => Začínáš s vývojem vozu nejdříve.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Slovo socialistický má zcela jiný význam. 12 To zaprvé a za druhé, k čemu bylo když někdo jezdil s motorem co byl dva roky výkonově starý. Nebo když RB chtěl stejný motor, co měl dodavatel a nebyl mu umožněn ho odebírat. K čemu je to pros soutež dobrý ? Vše má své klady a zápory, nic nebude dokonalé.....každý produkt se vyvíjí a pokud chceš přežít musíš ho měnit. Ono ty vaše rady když to neplatíte , neinevestovali jste ani cent , riziko je u Vás nulové, to se to radí a hubou utrácí milardy....to Vám hoši jde. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Winston Churchill jednou řekl že kapitalismus je o nerovnoměrně rozložení bohatství, zato socialismus je o rovnoměrně rozložené chudobě. A k tomu pravidla co teď FIA vymýšlí přesně směřují.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama