DISKUZE K ČLÁNKU Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Formule 1 je postavena před otázku, jak zaručit co největší stabilitu sportu. V honbě za splněním této nelehké mise se týmy rozhodly navrhnout další sérii úsporných kroků. Je mezi nimi výraznější snížení rozpočtového stropu i aerodynamický handicap.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 25.05.2020 19:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 25.05.2020 10:03
Tak si říkám, když čtu ty socialistický návrhy,… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2020 12:22
Ten čas není zase tak uplně fatální, kvůli… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2020 14:13
Váhovej handicap zpomaluje lepší monopost....… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Winston Churchill jednou řekl že kapitalismus je o nerovnoměrně rozložení bohatství, zato socialismus je o rovnoměrně rozložené chudobě. A k tomu pravidla co teď FIA vymýšlí přesně směřují.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.250.XXX
No ty další pravidla k tomu dost vedou pokud se nemýlím...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Složitý ....zakázal bych jezdit rychleji než ten co jede za mnou. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak moc se snaží srovnat výkonnost aut a ono jenom stačí zavést standardizovaná auta 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
To bych třeba čekal, že se motory zamrazí a budou je dle pořadí motorářů rozmrazovat... Každopádně v 2023 budou tyto motory stejně out, takže nevidím nějakou jejich budoucnost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Tohle co navrhli považuji za lepší řešení... Zpomalení vývoje nikoli konkrétního auta...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Má se také hodně uspořit na motorech kde se vývoj hodně omezí a od roku 2023 se mají motory zmrazit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Váhovej handicap zpomaluje lepší monopost.....kdežto tohle pomůže teoreticky pomalejšímu zrychlit a lepšíhi nezpomaluje. Zásadní rozdíl....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To Aero pravidlo zní zajimavě. Určitě bych tomu dal šanci, jak to bude fungovat....je na to dva roky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
Jistě proč nedávat i váhový handicap. A nebo tomu nejrychlejšímu budou obouvat jen 3 pneumatiky. To je taky možnost. Nebo trestné kolo navíc 01 . Fakt je, že rozdíly jsou velké, ale nevím jestli toto je cesta.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
To že to přišlo takhle poměrně náhle je i pro mě docela překvapení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já bych nejdříve otestoval ty stropy a pak šel případně dál... Myslím si, že už tak je to velký skok a třeba se časem ukáže, že je potřeba fakt řešit něco jiného...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ten čas není zase tak uplně fatální, kvůli dlouhodobému snížení výkonnostních rozdílu a smrsknutí pole je to docela přijatelná cesta. Já bych tomu kluci šanci dal.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já věřím, že týmy se naučí ten čas využívat efektivněji... Každopádně je to řešení krize, kdy je obrovský rozdíl mezi špičkou a zbytkem startovního pole...

Nedávno přišlo DRS, které je vlastně na stejném principu. Už se nedalo přehlížet, že se téměř nedá předjíždět 18... A to to zavedli v době, kdy se předjíždělo celkem slušně... Kdyby nebylo DRS v současných pravidlech, tak se předjíždí max na startu a o kolo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já to nekritizuji, jen mi příjde divná kombinace úo a strop... Tady nejde ani tak o úsporné opatření, jako spíš o systém handicapů...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No, tak rozpočtové stropy budou asi dobrá věc, ale "trestání za úspěch" s aerodynamikou je blbost. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Nic nebude dokonalé. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Slovo socialistický má zcela jiný význam. 12 To zaprvé a za druhé, k čemu bylo když někdo jezdil s motorem co byl dva roky výkonově starý. Nebo když RB chtěl stejný motor, co měl dodavatel a nebyl mu umožněn ho odebírat. K čemu je to pros soutež dobrý ? Vše má své klady a zápory, nic nebude dokonalé.....každý produkt se vyvíjí a pokud chceš přežít musíš ho měnit. Ono ty vaše rady když to neplatíte , neinevestovali jste ani cent , riziko je u Vás nulové, to se to radí a hubou utrácí milardy....to Vám hoši jde. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Přijde mi divné kombinovat rozpočtové stropy a úsporná opatření... Nicméně i takovéhle opatření se v motorsportu dějí... Vyhrál jsi, ostatní dostanou více času tě dohánět... Dnes je to naopak => Vyhrál jsi, patříš k těm nejbohatším => Začínáš s vývojem vozu nejdříve.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Tak si říkám, když čtu ty socialistický návrhy, co nemají s Formuli 1 nic společného, zda by v rámci šetření nebylo lepší celou Formuli 1 zrušit, a nahradit ji Formulí 2 podobně jako v sezónách 1951 a 1952?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama