DISKUZE K ČLÁNKU Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Prezident FIA Jean Todt se vyjadřuje ke kontroverznímu právu veta Ferrari i k budoucnosti Sebastiana Vettela, jenž nedávno oznámil svůj odchod z Maranella.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 23.05.2020 22:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.254.XXX
    Renault je na tom teď tak špatně že bez okamžité injekce 5ti miliard euro od státu mu prý hrozí zánik. Myslím že z F1 si je můžeme klidně vyškrtnout, ti budou výdaje osekávat co to půjde.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Bojim bojim velmi těžkých čas pro F1.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.195.XXX
        Naopak je to příležitost zjednodušit pravidla tak, aby získali aspoň jeden nový tým, který by mohl začít závodit. Zjednodušit motory na prvním místě. Teď si nejsem jistý, ale myslím, že Porsche teď montuje do nějakého auta motor, který vychází z toho, co stavěli pro F1 2021. Zájem by byl, ne že ne, ale chce to zjednodušit. EDIT: Plánují ten motor dát do speciálu Hypercar pro LM.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.249.XXX
        Dnes ráno jsem byl měnit olej v autorizovaném servisu jedné nejmenované značky a dealer mi říkal že za dva měsíce prodal jedno auto a vyřídil desítky zrušených objednávek. Těžké časy čekají všechny co mají něco společného s výrobou aut 05

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Myslím si totéž. Nálada v nákupech aut se bude těžce vracet na předkoronavirové úrovně, a podle mě se tam již ani nevrátí.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Proto Mercedes zahájil úspory ve výrobě a jede se na prodej zasob na skladech dokud se nedostanou max 10% z výroby na skaldy

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            77.236.195.XXX
            A jak si ty investice představuješ? Jakože odeberou MGU-H, tak investice stoupnou na dvojnásobek kvůli tomu? A během rozpočtových stropů, kdy investice na vývoj stejně růst nemůžou? Třeba právě jmenované Porsche vyvíjelo motor s ohledem na to, že v nových pravidlech MGU-H nebude.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              rozpočtový strop se motorářů netýká, to zaprvé. Zadruhé si to představuješ jako hurvínek válku, když si myslíš, že zkrátka z toho motoru seberou jednu komponentu a ono to bude bez dalších zásahů fungovat. Ono totiž to MGU-H má víc funkcí než jenom nabíjet baterku, je tím v podstatě kompletně řízené přeplňování, včetně reakcí na plynový pedál. Takže pokud by jsi to chtěl odebrat, tak to pro motoráře znamená zahodit současný motor a začít na čistém listu papíru. Pokud to tak neudělají, tak dopadnou jako sedláci u chlumce.
              To, že se motorová pravidla neměnila je důsledek především toho, že kromě občasného výkřiku do tmy nikdo neprojevil reálný vážný zájem o vstup jako dodavatel motorů. Jenom proto zůstala zachována současná pravidla, protože jsou motoráři již +/- vyrovnaní a není třeba šílených investic do motorového vývoje, protože zisk je v řádu koní a už nemá takový vliv jako když mercedes na začátku hybridní éry měl náskok přes 100 koní

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama