DISKUZE K ČLÁNKU Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Prezident FIA Jean Todt se vyjadřuje ke kontroverznímu právu veta Ferrari i k budoucnosti Sebastiana Vettela, jenž nedávno oznámil svůj odchod z Maranella.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 23.05.2020 22:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2020 12:36
Zřejmě sází vše na jednu kartu - na to, že se… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2020 15:24
Sorry, divím se, že máš furt potřebu hejtovat a… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 22.05.2020 16:07
To je právě ta situace na kterou existuje víc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Bojim bojim velmi těžkých čas pro F1.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.195.XXX
        Naopak je to příležitost zjednodušit pravidla tak, aby získali aspoň jeden nový tým, který by mohl začít závodit. Zjednodušit motory na prvním místě. Teď si nejsem jistý, ale myslím, že Porsche teď montuje do nějakého auta motor, který vychází z toho, co stavěli pro F1 2021. Zájem by byl, ne že ne, ale chce to zjednodušit. EDIT: Plánují ten motor dát do speciálu Hypercar pro LM.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            77.236.195.XXX
            A jak si ty investice představuješ? Jakože odeberou MGU-H, tak investice stoupnou na dvojnásobek kvůli tomu? A během rozpočtových stropů, kdy investice na vývoj stejně růst nemůžou? Třeba právě jmenované Porsche vyvíjelo motor s ohledem na to, že v nových pravidlech MGU-H nebude.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              rozpočtový strop se motorářů netýká, to zaprvé. Zadruhé si to představuješ jako hurvínek válku, když si myslíš, že zkrátka z toho motoru seberou jednu komponentu a ono to bude bez dalších zásahů fungovat. Ono totiž to MGU-H má víc funkcí než jenom nabíjet baterku, je tím v podstatě kompletně řízené přeplňování, včetně reakcí na plynový pedál. Takže pokud by jsi to chtěl odebrat, tak to pro motoráře znamená zahodit současný motor a začít na čistém listu papíru. Pokud to tak neudělají, tak dopadnou jako sedláci u chlumce.
              To, že se motorová pravidla neměnila je důsledek především toho, že kromě občasného výkřiku do tmy nikdo neprojevil reálný vážný zájem o vstup jako dodavatel motorů. Jenom proto zůstala zachována současná pravidla, protože jsou motoráři již +/- vyrovnaní a není třeba šílených investic do motorového vývoje, protože zisk je v řádu koní a už nemá takový vliv jako když mercedes na začátku hybridní éry měl náskok přes 100 koní

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.249.XXX
        Dnes ráno jsem byl měnit olej v autorizovaném servisu jedné nejmenované značky a dealer mi říkal že za dva měsíce prodal jedno auto a vyřídil desítky zrušených objednávek. Těžké časy čekají všechny co mají něco společného s výrobou aut 05

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Myslím si totéž. Nálada v nákupech aut se bude těžce vracet na předkoronavirové úrovně, a podle mě se tam již ani nevrátí.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Proto Mercedes zahájil úspory ve výrobě a jede se na prodej zasob na skladech dokud se nedostanou max 10% z výroby na skaldy

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Koukám, na Vettela se valí jedna "zdrcující kritika" za druhou. 12
    Zajímavé, že mu Mclaren nabídl smlouvu ještě před Riccim. Chápu ho, ale je to škoda. 12

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Jojo, žij v bublině dál, když Zac řekl, že Vettelovi nabídku nikdy nedali 14

      + 2 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Zřejmě sází vše na jednu kartu - na to, že se uvolní místo u Mercedesu, kde končí smlouva oběma jezdcům, jelikož nabídku McLarenu odmítl.
        Zdroj: [odkaz na stránku]

        Tak napiš redakci, v čem žije. 13

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Že na jeho provokaci reaguješ, ty nevíš že Ricci byl nouzovka a o Vettela se všude perou? 12 Máme kliku že to tak dopadlo, já jsem za Ricciho nesrovnatelně raději, je lepším a perspektivnějším jezdcem. To vedle Vettela již i dokázal, ... taky 11

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Autor článku je provokatér? 13

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Možná, protože Zak skutečně jednoznačně řekl že cílili na Ricciho nebo Carlose, a o ostatní se nijak moc nezajímali. Autor daného komentáře ale rozhodně provokuje 03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              A taky Todt, Wolff, Binotto, Button... Provokatér za provokatérem. Fuj, fuj, fuj, takto chválit Vettela. Hnus, když každý ví, jak je všemi kritizován. 12

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak jestli je provokace, že cituji článek redakce... Tak sorry. Divím se, že sem tedy chodíš diskutovat. 03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama