DISKUZE K ČLÁNKU Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Prezident FIA Jean Todt se vyjadřuje ke kontroverznímu právu veta Ferrari i k budoucnosti Sebastiana Vettela, jenž nedávno oznámil svůj odchod z Maranella.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 23.05.2020 22:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2020 12:36
Zřejmě sází vše na jednu kartu - na to, že se… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2020 15:24
Sorry, divím se, že máš furt potřebu hejtovat a… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 22.05.2020 16:07
To je právě ta situace na kterou existuje víc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ano Toyotě. Chyba na mé straně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

88.103.4.XXX
Taky jsem si vzpomněl na poslední chvíli, ale užil jsem si oba závody. Na čele to bylo skoro jak real. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já uplně zapomněl že dnes jede, ještě že jsem přišel k pc včas, dobrý to bylo.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

88.103.4.XXX
Hehe. Double Triple Crown pro Alonsa. Je neuvěřitelnej! 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Alonso vyhrál oba virtuální závody Indy500. Obzvláště ten první souboj s Buttonem byl skvělý 11 Rozhodně žádná náhoda 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

78.156.128.XXX
Lexus patří Toyotě 20

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Pod Nissan skupinu patří s Lexusem i Infinity a Renaultem

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
lexuse 18 18 18 od kdy patří lexus k renaultu? 18 18 18 Nejspíš si měl na mysli infiniti...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nemusí být skutečností. Třeba právě tahle nepříjemná situace vyvolá ve skupině Renault a spol ozdravný program. Odhaduji, že právě teď je ideální doba se zbavit Nissanu a Mitsubiši a Lexuse.
Vrácené peníze použít do ozdravení vlastní značky využít kladných zkušeností s Dacií a nejspíše i s Žigulem. Právě úspěchy těchto dvou značek, které se podařilo Renaultu o znovuzrození a rozmach který Renaultu závidí konkurence celého světa včetně Nissanu a spol. ........

Pravda, chvíle než se podaří Renault a spol spravedlivě rozčtvrtit budou hodně bolestné, ale právě v těchto dobách se světlými zítřky může být reklama v F1 hodně důležitou indícii, že vše bude směřovat k rozkvětu.

A bacha. Škodula taky může patřit k nežádoucí skupině ve zgraji VW.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.152.XXX
Ricciardo věděl proč odchází. Renault čekají drastické škrty a uvažuje o odprodeji týmu do soukromých rukou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
rozpočtový strop se motorářů netýká, to zaprvé. Zadruhé si to představuješ jako hurvínek válku, když si myslíš, že zkrátka z toho motoru seberou jednu komponentu a ono to bude bez dalších zásahů fungovat. Ono totiž to MGU-H má víc funkcí než jenom nabíjet baterku, je tím v podstatě kompletně řízené přeplňování, včetně reakcí na plynový pedál. Takže pokud by jsi to chtěl odebrat, tak to pro motoráře znamená zahodit současný motor a začít na čistém listu papíru. Pokud to tak neudělají, tak dopadnou jako sedláci u chlumce.
To, že se motorová pravidla neměnila je důsledek především toho, že kromě občasného výkřiku do tmy nikdo neprojevil reálný vážný zájem o vstup jako dodavatel motorů. Jenom proto zůstala zachována současná pravidla, protože jsou motoráři již +/- vyrovnaní a není třeba šílených investic do motorového vývoje, protože zisk je v řádu koní a už nemá takový vliv jako když mercedes na začátku hybridní éry měl náskok přes 100 koní

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Kdyby to nebyla pravda, tak by to Petr přeci nepsal....nebo? 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.195.XXX
A jak si ty investice představuješ? Jakože odeberou MGU-H, tak investice stoupnou na dvojnásobek kvůli tomu? A během rozpočtových stropů, kdy investice na vývoj stejně růst nemůžou? Třeba právě jmenované Porsche vyvíjelo motor s ohledem na to, že v nových pravidlech MGU-H nebude.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak tak, oni to přímo řekli že to byl buď Carlos nebo Ricci, záleželo jen na tom zda to Carlosovi vyjde u Ferrari, což dělal s jejich vědomím, respektive dokonce svolením.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Mclaren říká, že o Vettela neusilovali... Ale třeba o něj neusilovali proto, že si nemyslí, že by pro ně chtěl jezdit... 14 A nebo třeba z něj necítí motivaci, přeci jen tituly už získal... A prohrál interní souboj jak s ChL, tak i DR...

A s Ricciardem jednali už 2018, když odcházel s RB... Takže si myslím, že byl jejich první volbou...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
To je právě ta situace na kterou existuje víc teorii a spekulací.
Nehledě teda na to, že já jsem psal že je to tu černé na bílém, né že je to jistojistě pravda 13

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Proto Mercedes zahájil úspory ve výrobě a jede se na prodej zasob na skladech dokud se nedostanou max 10% z výroby na skaldy

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Když ti napíšu, že Sainz byl jasná volba pro Ferrari po Brazílii 2019 budeš to taky brát jako jasnou věc?

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama