DISKUZE K ČLÁNKU "F1 okamžitě sníží rozpočtový strop, menší týmy si polepší na odměnách," prozrazuje Brawn

Sportovní ředitel Formule 1 Ross Brawn odhalil, že plánují snížit objem peněz, které budou moci týmy utratit v rámci schválených rozpočtových stropů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 okamžitě sníží rozpočtový strop, menší týmy si polepší na odměnách," prozrazuje Brawn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 06.05.2020 22:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 05.05.2020 10:46
To by mě tedy zajímalo, jak jsi došel k tomu, že… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.05.2020 09:36
Ne? A co to propouštění a jak to dopadne… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 05.05.2020 12:24
Tak buď prosím konkrétní. Kolik stojí ten SW ? A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Tak buď prosím konkrétní. Kolik stojí ten SW ? A napsal se sám ? Zrovna SW je čistě duševní vlastnictví, čekal bych, že budeš argumentovat provozem strojů a nákupem materiálu... Ano umím si představit, že platit programátory toho SW nebude levná záležitost...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
A jaké je řešení pro Ferrari, které utrácí nejvíc a preplaci neschopného Vettela?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Já ty náklady na vývoj, víš kolik stojí jen vývoj software pro současný PJ? Mimochodem týmy F1 zveřejnili platy za poslední dva roky a opravdu to není největší náklad pro tým F1

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
To by mě tedy zajímalo, jak jsi došel k tomu, že platy zaměstnanců netvořili objemné číslo... ? Obvykle je to ten největší náklad... Nevím co si představuješ pod pojmem vývoj vozu ? Já ty lidi co ho vyvíjí...

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Konečně někdo řekl řešení i pro malé týmy, protože rozpočtové stropy nejsou řešení pro malé týmy 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Zase špatně. Velká část týmů bude muset šetřit i když na strop vůbec nedosáhne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Ne? A co to propouštění a jak to dopadne negativně na závodění? To jsi myslel co? Když by si byl ve strategickým řízení F1?

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A je tak moc těžké pochopit, že jsem se o stropu ani slůvkem nezmínil?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Tak je to logický krok, ke snížení počtů zaměstnanců nedojde, protože jejich platy netvořily nějaké objemné číslo (kromě jezdců). Spíše jde o samotný vyvoj vozu, mohli by do toho zahrnout vicero věci například marketing, administrativu, cestovní náklady (zbytečný, aby půlka týmu lítala s letadlem jen pro sebe) atd.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Ferdo, ty a ten ERS 18 navíc plácáš nesmysly, v tom stropu nejsou vedené PJ 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Začne to propouštěním. Nejspíše i omezením sponzoringu mladých jezdců (tohle se ale nebude týkat bohatých týmů).
Samozřejmě se budou ještě více šetřit motory a další díly, které jsou omezené už dnes a tím závodění hodně utrpí.
Pak odejde třeba Mergl s Renaultem a týmy si řeknou proč utrácet takové množství peněz za předražené kyseliny a začnou bojovat za turbo bez ERS.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Hrozně mě zajímá jak to F1 promění... Zda např. budou týmy mnohem více vycházet z aut z předchozích let a do změny pravidel je převážně vylepšovat... Nebo zda i do mnohem nižšího rozpočtu vměstnají každoroční vývoj nového vozu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama