DISKUZE K ČLÁNKU "F1 okamžitě sníží rozpočtový strop, menší týmy si polepší na odměnách," prozrazuje Brawn

Sportovní ředitel Formule 1 Ross Brawn odhalil, že plánují snížit objem peněz, které budou moci týmy utratit v rámci schválených rozpočtových stropů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 okamžitě sníží rozpočtový strop, menší týmy si polepší na odměnách," prozrazuje Brawn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 06.05.2020 22:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 05.05.2020 10:46
To by mě tedy zajímalo, jak jsi došel k tomu, že… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.05.2020 09:36
Ne? A co to propouštění a jak to dopadne… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 05.05.2020 12:24
Tak buď prosím konkrétní. Kolik stojí ten SW ? A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Alonso na tom nejspíše nebyl vůbec špatně. Jednak mu dělal managera Flavio, který rozhodoval o jeho platu, což se samozřejmě promítlo v jeho provizích a Santander a španělský král taky nějaký chlup pustili.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Tak je to logický krok, ke snížení počtů zaměstnanců nedojde, protože jejich platy netvořily nějaké objemné číslo (kromě jezdců). Spíše jde o samotný vyvoj vozu, mohli by do toho zahrnout vicero věci například marketing, administrativu, cestovní náklady (zbytečný, aby půlka týmu lítala s letadlem jen pro sebe) atd.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      To by mě tedy zajímalo, jak jsi došel k tomu, že platy zaměstnanců netvořili objemné číslo... ? Obvykle je to ten největší náklad... Nevím co si představuješ pod pojmem vývoj vozu ? Já ty lidi co ho vyvíjí...

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Já ty náklady na vývoj, víš kolik stojí jen vývoj software pro současný PJ? Mimochodem týmy F1 zveřejnili platy za poslední dva roky a opravdu to není největší náklad pro tým F1

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Tak buď prosím konkrétní. Kolik stojí ten SW ? A napsal se sám ? Zrovna SW je čistě duševní vlastnictví, čekal bych, že budeš argumentovat provozem strojů a nákupem materiálu... Ano umím si představit, že platit programátory toho SW nebude levná záležitost...

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Hrozně mě zajímá jak to F1 promění... Zda např. budou týmy mnohem více vycházet z aut z předchozích let a do změny pravidel je převážně vylepšovat... Nebo zda i do mnohem nižšího rozpočtu vměstnají každoroční vývoj nového vozu...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Začne to propouštěním. Nejspíše i omezením sponzoringu mladých jezdců (tohle se ale nebude týkat bohatých týmů).
      Samozřejmě se budou ještě více šetřit motory a další díly, které jsou omezené už dnes a tím závodění hodně utrpí.
      Pak odejde třeba Mergl s Renaultem a týmy si řeknou proč utrácet takové množství peněz za předražené kyseliny a začnou bojovat za turbo bez ERS.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po závodě v Silverstone

Red Bull bude uklidňovat Verstappena, chápu frustraci, říká Horner

Charles Leclerc v boxech Ferrari

Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Damon Hill se dožívá šedesátin

Damon Hill: pozapomenutý mistr světa slaví kulaté narozeniny

Vozy F1 se v listopadu do Istanbul Parku vrátí

V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

Fernando Alonso se opět vrací do F1

Renault se obrací s žádostí na FIA: Povolí zkušenému šampionovi účast v testu nováčků?

Alexander Albon se svou trofejí za třetí místo po závodě v Toskánsku

Přišel prvním pódiem Albona zlom? Horner je o tom přesvědčen

Speciální zbarvení safety caru v Toskánsku

"Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Speciálně vyvedený monopost Ferrari u příležitosti oslav 1000. Grand Prix ve Formuli 1

Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

Hromadná havárie z pohledu Carlose Sainze v Mugellu

Piloti si stěžují na ohrožení bezpečnosti při restartu, 12 z nich bylo napomenuto + VIDEO

Safety Car v závodě v Toskánsku

FOTO: Karamboly, restarty a Hamiltonovo 90. vítězství, taková byla 1. GP Toskánska

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama