DISKUZE K ČLÁNKU "Kupte si v Abú Zabí Mercedes, Ferrari nebo Red Bull!" Nejrychlejší cesta ke konkurenceschopnosti podle Hornera

Formule 1 nesmí podle Christiana Hornera hledět pouze na zavedení rozpočtových stropů. Aby byla zdravější, je podle něj zapotřebí přemýšlet o dalších plánech, jako jsou například zákaznická auta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kupte si v Abú Zabí Mercedes, Ferrari nebo Red Bull!" Nejrychlejší cesta ke konkurenceschopnosti podle Hornera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 07.05.2020 21:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 04.05.2020 09:11
proč by si měl mekáč kupovat auto 20 pochop,… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2020 10:31
To lze akceptovat jen po nějakou dobu. Za mne...… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2020 15:18
Ono RB moc nebyl ani s těmi mistrovskými motory.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.179.133.XXX
"Malým týmům se to ale nelíbí - podle nich by si tak špičkové týmy jen upevnili své vedení a neporazitelnost, kdyby jejich soupeři závodili jen se starší technikou a ani po zavedení rozpočtových stropů by tak neměli šanci na úspěch."

TVL, to tedy nechápu. Co jako řeší? Když chce být někdo lepší než tovární tým, tak ať si auto postaví sám. Nebo mu někdo stojí u hlavy s pistolí a říká kupuj? Je to jen o volbě.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak samozřejmě, že každý myslí především na své blaho. Na tom není nic špatně.
A rozhodně se nepočítá s tím, že někdo z malých týmů udělá z loňského RB lepší auto, než je to jejich letošní. Počítá se s tím, že loňský RB bude rozhodně lepší než auto Wilíků a přitom to bude Wilíky stát "polovinu". 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Kdyby to s temi dodavateli bylo jak rikas, tak Mclaren neutece k Honde, potom k Renaultu a ted zase k Mercedesu. Jednoduse se ukazuje, ze tovarni tymy nechteji hrat fer hru a pripustit, ze nekdo s jejich produkty dokaze udelat lepsi a rychlejsi vuz, nez oni sami.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
U turba se jedná o jiné koníky?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak když ti chybí 10-15 koní u atmosféry, seš v klidu....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak PR bláboly jsou to každopádně. Od toho tam je. Jistě tím sjednocením a semknutím nemyslel to, že si všichni budou navzájem pomáhat a vyvinou pro všechny stejný unifikovaný vůz. Ale třeba to, že společně můžou najít řešení,
"Tak to má být", jsem myslel to, že má být nějaké konkurenční prostředí. Pokud je jeden dodavatel na prd, měla by být možnost volby jiného. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Nevím z jakého důvodu? Nejsem na tom tak špatně jako Ferda a Williams 19

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

95.143.138.XXX
Já v tom nevidím problém. Myslím, že by se rozestup mezi špičkou a středem tabulky mohl dostatečně stáhnout. Byla i by větší pravděpodobnost překvapení. A stejně jak se spekuluje: Zákazníci dostávají motory... a o rozdílech ve výkonu otazníky jsou.

Zároveň by se mohlo dostat k novému know how. Kdo jim zabrání si rozebrat jednotlivé části odkoupeneho monopostu a pak si to třeba nezbastlit sám?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Tak to ma byt? Kecy o sjednoceni a smeknuti v krizi a pritom tohle je prece priklad praveho opaku, ktery se deji v F1 vzdy, kdyz je dany tym byt jen trochu v ohrozeni konkurecni, kterou zasobuje svymi komponenty, protoze ta z nej za nasobne mensi penize dokaze vymacknout vice...
Kecy Hornera a dalsich jsou jen PR blaboly, ktere v praxi nikdy v F1 neplatily.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ono RB moc nebyl ani s těmi mistrovskými motory. Prý jim chyběl výkon, ale dokázali to dohnat výhodnějším mapováním pro účely foukaných difů.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Todlec jsem na mysli neměl. To kvičení bylo jinak....a oni byli u Renaultu spokojení....holt pak přišla "elektrika" a tam jim to trvalo dlouho, než srovnali krok. Uvidíme jak vše bude....Mercedes to mohl posunout více než čekáme...no raději počkám odborníka od Hondy, ÉlHondu....co z něj vypadne. Prej schání BezCovidovÉ vejfucky. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
To můžeme. Evidentně jejich "kvičení" mělo smysl. Motor mají konečně dobrý a i Renault se pohnul dopředu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Poslední to nevím, ale o to místo by s Renaultem bojovat mohli. 12
Z druhé strany je Ferrari natolik silné, že během Covid pauzy už mohli vymyslet záplatu na ten svůj loňský podvůdek.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak jsou dvě možnosti, buď je Ferrari výkonově poslední, protože museli motor předělat a nebo je to jen mlžení. Binnoto to ale říkal....jak to ale bude až se vyjede, kdo ví. Jo lze už konstatovat, že po 5 létech je Honda ve hře. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Spíše na šroťák. 04

+ 0 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Momentálně si RB na motor ztěžovat vůbec nemůže, když mají lepší motor než Ferrari.

+ 0 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Můžeme probrat motorově konkurenční prostředí a 15 letý kvikot Hornera ohledně motorů a jejich odcházení. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Dobrý příklad. A co se stalo? Horner šel ke konkurenci. Přesně tak to má být. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Proč by si měl RB kupovat další týmy. Vy fakt nechápete, že týmům nikdo nenutí kupovat RB???
Jednak si nemusí kupovat nic, jednak si můžou koupit Mercedes, který byl loni lepší.
A jestli máš takový strach o Mekáč, tak bude snad lepší když přežije s vozem Mercedesu, než aby zmizel. Nebo ne???
Osobně si myslím, že bude jedním z 5-ti týmů co nebudou mít potřebu si cokoliv kupovat.
A jak to vypadá, možná se dočkáme 11-tého týmu, vedeného Hogrem. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jj, ty to maj jak Olympiádu. Kokosy na sněhu.....bohužel. Na druhou stranu já osobně Cleár fandím. Teď přežijí a jednou to přijde. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama