DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello otevřeně o poměrech ve Williamsu. Kde začal úpadek kdysi slavné stáje?

Rubens Barrichello ukončil právě ve Williamsu svou dlouhou kariéru s názvem Formule 1. V rozhovoru vypráví o tom, proč je na tom stáj z Grove momentálně tak bídně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barrichello otevřeně o poměrech ve Williamsu. Kde začal úpadek kdysi slavné stáje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 26.04.2020 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 25.04.2020 09:09
01 Je to škoda. Na druhou stranu když vidíš… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 25.04.2020 13:39
Po druhé opakuji že nechci srovnávat Williams s… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 25.04.2020 10:54
To máš těžký...kdo by si v minulosti třeba… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Ne tak to nemyslím... Myslím to tak, že se může vrátit jako to bylo s týmem BMW... Prodal to BMW a pak to vzal zpátky a byl to znovu Sauber...

                Myslím si, že zrovna Sauber je ten tým, u kterého je tohle možné...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Už né, tahle situace se už podruhé opakovat nebude.
                  To spíše očekávám, že po zavedení stropu převezme Ferrari Alfu jako své oficiální Béčko, což vlastně je už teď, ale Alfě moc nepomáhá.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                ááá ferda si opět oblékl svoji kůži trola
                Myslel jsem to tak, že když tým převzal vasseur tak nastoupili cestu nahoru. Pod vedením monishy byli na totálním dně, podepisovali platiče, klidně i tři na dvě sedačky... mám pokračovat? nevidíš paralely?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          A co vlastně Sauber dokázal? Dneska je z něj Alfa Romeo...ale nic víc než ježdění ve středu pole z toho nebylo...po odchodu BMW Peter musel tým zachránit sám...protože cítil zodpovědnost za lidi z Hinwilu kteří pro něj tolik let pracovali.
          Já nejsem schopnej úplně relevantně posoudit jestli je hlavní příčina toho úplného pádu Williamsu je Claire. Mě přijde že to není žádná pipina bez mozku...to jen F1 je pořád ještě hodně předpojatá. Ale abych to ujasnil...nejsem zastánce současných tažení za genderovým vyvážením za každou cenu...připomenu např. Elišku Junkovou...prostě ryze chlapský sporty můžou na různých pozicích mít ženský. Např. konstruktérka Terziová...dostala se na vysokou pozici ve Ferrari...ale protože tam už výš (podle mě kvůli té předpojatosti) nemohla, šla k Williamsu a stála za oním "mrožem" který byl zklamáním. Otázka zní zda to nevyšlo protože nebyla dost schopná, nebo i u Williamsu nebyl její úspěch mužskou částí žádaný.
          Claire musí v Grove respektovat...je to dcera Franka. Její kariéra se vlastně kompletně točí kolem motorsportu a z velké části kolem Williamsu. Mě osobně trošku Franka připomíná tou zaníceností...takovej menší Frank v sukni.
          To že Williamsu pšenka nekvete...fakt není úplně jen kvůli jeho neschopnosti, nikdo není schopnej vidět jak se F1 vyprofilovala do rozdělených rolí z kterých vlastně není možné se pohnout?
          Vždyť kdysi stačilo mít dobré zázemí, spojit se s kvalitním výrobcem motoru, dát dohromady schopný lidí a takovej Benetton (na který lidi pohlíželi s despektem) dokázal vahrát šampionáty. Frank kdysi musel najít cestu když skončila doba osmiválcových Cosworthů, pak se musel vyrovnat s rozchodem s Hondou, najít náhradu za Renault. Ale vždycky mu trvalo max. rok-dva a zas byl vepředu. Jenže to bylo o jinejch penězích a hlavně...F1 nebyla uzavřená a když se např. Renault rozhodl vrátit do F1 v roce 1989, s Williamsem byl hned první rok vepředu. Když to srovnáš s návratem Hondy v roce 2015? Vidíš jak mnohem komplikovanější to je...
          A nyní? Nikdo do F1 (z automobilek který by vyvinuli a dodávali motor) do toho nejde...protože podle mě vidí ty rozdělený posty a to jak taková Honda musí tvrdě bojovat a utrácet podle mě velký peníze...za v podstatě nejistotu.

          Jinak Claire a platící piloti? A co byl Nakadžima? Co byl Maldonado?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            platící piloti?
            jako sorry, ale můžeš to omlouvat jak chceš, tak claire dovedla williams na buben. Jdou zvěsti, že je to i proto, že zkrátka není ochotná investovat do vývoje vozu a je spokojená s tím, že se účastní seriálu F1.
            Samozřejmě, že o peníze jde vždy, ale to je právě úkolem managera je sehnat a zde silně selhává a nevěř tomu, že frank musel shánět nějak významně menší obnosy. V přepočtu na dnešní měnu měli rozpočet i 2x větší než současné ferrari, ikdyž měli situaci ulehčenou tím, že ještě neexistoval zákaz tabákové reklamy a firem ochotných odlít si z daní značnou sumu nebylo úplně málo...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Určitě to není jednoduché ale prostě si nemyslím, že bylo "nutné" spadnout až na dno jak to Williams předvedl.
        Nikdo snad nečekal, že po 2014 bude pravidelně prohánět top 3, na to fakt neměli rozpočet. Ale na střed pole podle mě měli. Můžeš argumentovat spoluprací takzvaných B týmu s top 3 ale to se kromě Haasu děje až poslední řeknu 1-2 roky a sestupná tendence Williamsu začala už předtím.

        Jak říkám, je to nepochybně škoda když takový tým spadl na úplné dno ale na rozdíl od tebe si myslím, že to je z velké části jejich vlastní chyba

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Dobře, milý fanoušku Ferrari...Tobě se to mluví...když Ferrari žije z bohatých dotací (a přitom poslední šampionát vyhrálo v roce 2007).
          Podle mě je někdy potřeba spadnout na úplné dno...což se stalo kvůli akci s Lowem (podle mě).
          Však já je neobhajuju že by snad všechno dělali dobře...
          Ale když si tedy myslíš že něco udělali špatně, tak co měli udělat jinak?
          V době kdy se odrazili ode dna (2014) měli dva na jejich postavení výborné roky...a pak začali padat. Symonds chtěl pokračovat v rámci jejich možností (rozpočet středu pole), ale dost možná Claire chtěla udělat zas skok dopředu...a zlanařila Lowa. Jenže se ukázalo že Lowe sám o sobě (bez více peněz) nic nezmůže. Alespoň tak to já vidím...
          A při současných našponovaných rozpočtech když Williams postavil na rok 2018 mizerný auto...neměl peníze na nápravu. A loni to bylo jen pokračování tohodle smutnýho příběhu. Ono v případě že pracuješ na hraně s penězma je to dost dobře nemožný předvádět nějaký zázračný zmrtvýchstání.

          Jak jsi psal o tom že kvůli neschopnosti takových jako současný Williams by jsi žádný finanční strop nechtěl...já taky ne.
          Já bych chtěl aby Williams dostal od FIA stejný prachy jako Ferrari...a pak bychom mohli kouknout kdo jak bude schopnej.

          Nejsem zastáncem finančního stropu...já chci spravedlivější přerozdělení peněz od FIA. Klidně bych dal ruku do ohně že Ferrari bez těch 100 mega zadarmo od FIA by kleslo o level níž než je teď...

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Po druhé opakuji že nechci srovnávat Williams s top 3. Konkrétně Ferrari nepochybně s penězi pěkně plejtvá. Ale teda pěkně se nadává na 100 mega Ferrari ale 75 mega RB a Mercedesu se mlčí a tam to dává ještě menší smysl než u Ferrari. 18

            Když jsme u těch prachů, tak se pojďme podívat na stav v roce 2016, kde se situace Williamsu lámala.
            Rozpočty v miliardách Kč
            FI 2,8
            Mclaren 5,8
            Williams 3,3
            TR 3,1
            Hass 3,1
            Renault 4,7
            Sauber 3
            Nic podle mě nenaznačuje, že by měli spadnout na dno ale jak myslíš. Vždycky je snadnější vymlouvat se na všechno okolo 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama