DISKUZE K ČLÁNKU Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Opětovné zavedení zákaznických vozů ve Formuli 1 podle šéfa Haasu Günthera Steinera není vůbec dobrým nápadem. Velké týmy by tím dostaly jen větší moc, jak ovlivňovat výkonnost svých soupeřů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 23.04.2020 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2020 16:21
Vettel prý odmítl první nabídku Ferrari o… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 09:49
Davide, jaké to je, když ti co tu tvrdím den… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 10:31
To víš, že jo, stejně jako PR jak je ve Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • jumpman

                              jumpman

                              178.255.168.XXX
                              všechny, nákup motoru nebo vývoj, je to jedno. Má to být proto, aby si automobilky/tovární týmy neprodávali motor sami sobě za éčko a ostatním neučtovali 20 mega...

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Davide, jaké to je, když ti co tu tvrdím den zpětně a ty se tomu vysmíváš ti to vrátí Gunter jako bumerang 18

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Rozhodně menší zklamání než pro tvoje přesvědčení, že B týmy jsou jen loutky bez vlastní vůle, což očividně není pravda 13

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        To víš, že jo, stejně jako PR jak je ve Ferrari vše v klidu a vše plně funguje, zejména pod Binottem a labilním Vettelem 11

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak to záleží hlavně na tom, kde jsi zase četl, že je ve Ferrari vše v klidu a vše plně funguje. 12
          Být tebou, tak o něčí labilitě bych raději nemluvil. 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          A já jsem někdy psal, že souhlasím s tím výrokem Binotta? Skoro bych řekl, že jsem vždycky psal opak 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.173.XXX
    Jedno je jisté. Ohledně snižování výdajů se jednotlivé týmy nikdy neshodnou, konsenzus je vyloučený 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Nějaká dohoda se najde. Však co se týká kontroverzních finančních stropů, tak se nakonec taky domluvili na kompromisu

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Poměrně odvážné tvrzení že loňské Ferrari by nebylo lepší než letošní Haas. 12

    Nicméně je tohle prohlášení docela rána pro zdejší úderku proti takzvaným B týmům. Wow, oni mají vlastní ambice. Dokonce se chtějí přiblížit špičce. Jak je to možné 16

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Především chtěl naznačit, že v případě zákaznických vozů by přišli o statut svobodného týmu a museli by dělat vše co rozhodne Ferrari. Počínaje jezdci a konče použiváním testovacích dílů po Ferrari. Jen platit by vše museli ze svého.
      Jinými slovy nevolníci pod bičem otrokáře Ferrari.

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No ano, za takových podmínek by byli opravdu B tým.

        Ale za současných ne, takže očividně není na místě ten termín používat 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Takže nejpřesnější současné označení bude A-B tým. 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            je evidentní, že by je nikdo nenutil do toho, aby si ten vůz koupili. Pokud si haas myslí, že dokáže postavit rychlejší vůz, tak by jej postavit mohl. Spíš jestli se nebojí toho, že když TR bude mít vůz od red bullu, tak budou rychlejší než oni, kteří si myslí, že postaví svůj vůz a přitom to bude za zlomek ceny jejich vývoje...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama