DISKUZE K ČLÁNKU Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?

Eddie Jordan zvolil za nejlepšího jezdce Alaina Prosta. V rozhovoru vysvětluje, proč si nevybral Michaela Schumachera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 05.05.2020 23:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 13 lidí) 18.04.2020 11:21
tak jestli to taky nebude tím, že on tu dvojku z… »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 18.04.2020 10:38
V čem? V INDY? 04 »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 18.04.2020 10:19
Nejlepší je Alonso, to je přece všem jasný .. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Mike17
    Mike17 10:34 19.04.2020 185.149.130.XXX
    On asi nikdo nikdy nedal titul bez dobrého auta. Které auto bylo lepší je na subjektivním dojmu. Srovnání těch vozů není.

    Joo, takže loni nebyl nejlepší Mercedes, ale třeba Williams, je to jen subjektivní záležitost 18

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zase pokoutní okénko "Mike povídal"? Zase sis přišel pro plesknutí novinama?
      Objektivně můžeš porovnat rychlost auta jen tak, že do všech posadíš "Stiga" za stejných podmínek. Nic jiného objektivní není. Dá se usuzovat, který vůz je lepší a u některých případů je to zjevné a nenajde se asi nikdo, kdo by považoval loňský Williams za lepší, než Mercedes. Dokonce tam máš zcela jasně napsáno, že připouštím, že Ferrari mělo v některých letech zcela dominantní vůz. Tedy přesný opak toho, co mi tu podsouváš. 12
      Kdybys neměl problém se čtením psaného textu, nedělal bys tu ze sebe .... trolla. 13

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Zase kolotoč demagogie? 18

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          V tom tvém významu slova, že demagogie znamená, že to nedokážeš přečíst, jistě. Pro každého jiné je tam zřetelně napsáno, že Ferrari považuji za nejlepší vůz těch 3 jmenovaných sezon a ze stejného důvodu budu mít asi lepší Mercedes než Williams. A ikdyž je to v těchto případech zřejmé, je to subjektivní hodnocení.
          Nemůžu za to, že si o ten výprask vždycky řekneš sám. 13

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Tak co teda? Je to subjektivní hodnocení nebo je to na základě reálných čísel? Že ty zase nevíš o čem mluvíš 18

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tobě fakt to čtení dělá obrovské problémy. Máš to už vysvětlené 3x a pořád se nechytáš.
              Zkusím to počtvrté a naposledy, ikdyž s jistotou, že ty písmenka stejně dohromady nedáš.
              Hodnocení těch aut je vždy subjektivní. Protože nikdy nemáš identické podmínky pro srovnání (stejný pilot, který by měl stále identické schopnosti a podmínky a na každém okruhu bude výsledek jiný). Přesto se všichni subjektivně shodnou na tom, že Mercedes je nejspíš o třídu lepší, než Williams (nebo Ferrari v roce 2001,02,04 než konkurence).
              Jestli máš nějaká objektivní čísla, sem s nimi. Ale jestli to bude jako minule a budeš tu házet rychlosti vozů s různými piloty na pečlivě vybraném jednom okruhu, aby ti vyšlo co chceš, najdi si slovo objektivní ve slovníku. 20

              Příště si zvaž, jestli mne budeš zmiňovat, když nedokážeš přečíst ani 3x napsaný názor. 20

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                A zase demagogie? Miku, ty napíšeš dlouhej text, kde stejně furt popiras to co si psal předtím a ještě se snažíš dělat, jak si mě dostal, není to tak trochu mimo? 19

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  12 12 12
                  Věděl jsem, že to nedáš.
                  Píšu od začátku to samé. Že si uděláš z jasného textu demagogii, jen proto, že nechápeš co znamená objektivní a subjektivní jsem čekal. 14

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Koukám, že pobavilo jen tebe s věčným kamarádem. CHceš nějaké plus na zlepšení skóre? 12

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Eddie Jordan mi mluví z duše. Také považuji Prosta za nejlepšího pilota éry, kterou jsem zažil.
    Já s oblibou tvrdím, že Senna byl nejrychlejší, Schumacher (zatím) nejúspěšnější a Prost nejlepší. 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      S tím se dá docela souhlasit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      89.177.48.XXX
      Pokud se ztotožňujete, tak se zkusím zeptat tebe, EJ by mi nejspíš ani neodpověděl :)
      Ten status týmové jedničky MSC je něco, co si zaplatil, nebo si ho vydobyl svými výkony? Pokud by byla pravda to první, chápu že by to byla přitěžující okolnost. Pokud je ale pravda to druhé, proč by mu to mělo být k tíži? Když máš statisticky lepšího a horšího pilota, na kterého si vsadíš, když chceš vyhrát? Může to být tak trochu nefair play, ale to je imho každej sport, ve kterým se točí velký prachy; investoři nalejou dolary a pak je holt chtějí nějak zpět. Může se nám to nelíbít, můžeme s tím nesouhlasit, ale je to asi tak vše, co s tím můžeme dělat. No, ještě jedno... nepodporovat takový sport jeho sledováním :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Podle mne je těžké srovnávat období, kdy jednotliví šampióni působili a získávali tituly. Zrovínka na MSC je lehce prokazatelné, jak problematický byl pro něho jeho návrat. A to nezávodil pouhé tři roky, které stačily na to, aby se vracel do zcela jiné F1 (co se týče aut, pravidel i jejich dodržování a dokonce statutu týmové jedničky).
        Já pro svá tvrzení mívám argumenty. Tak že: Prost své tituly získával v dobách, kdy auta ještě kolabovala a o pár titulů přišel jen díky nespolehlivosti techniky. Další tituly získal v rovnocenném boji s týmovým kolegou. A tak možná ten poslední jeho titul, byl z mého pohledu, nejjednodužší. Srovnatelný s tituly MSC 2000, 2001.
        O Sennovi platí to stejné, že tituly získal v rovnocenném boji s týmovým kolegou, kdy spolu oba doslova vedli "válku". A představ si chlapče, že oba dva měli výkonnost na post týmové jedničky. Jenom jim tým umožnil mezi sebou bojovat. A dovedu si představit, že v té době mohl Ron Dennis říci, tak a teď jedeme na Sennu, tudíž veškerá strategie bude podřízena jemu, nové díly dostane přednostně on, a když náhodou bude v čele Prost, tak bude muset před cílem zastavit a pustit Sennu vyhrát. A nebo naopak. Jenže to se jaksi nestalo. A proto jsou pro mne jejich tituly mnohem cennější, než tituly Schumiho. A představ si, že v této době (bojů Prost vs Senna) se v F1 točily také obrovské peníze a dokonce z tohoto boje celá F1 profitovala, protože to bylo jedno z období, kdy se o F1 zajímaly miliony lidí na celém světě. Podobný zájem fanoušků pak zopakovala F1 v době dominance Schumiho u Ferrari to je fakt. Ale z mého hlediska, to byl tak trošku uměle vytvořený zájem. Právě z důvodů, které uváděl EJ.
        Pro mne je Prost nej, protože dokázal bojovat o tituly s auty v různých érách F1 a v různých týmech. Senna díky svému stylu byl nejrychlejší a na vodě ještě lepší, než Schumi. No a Schumacher je nejúspěšnějším.03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Pro mne jsou všichni jezdci borci, co se dostali do F1 a nemuseli za to platit. 11

    A pak jsou super-borci a každá doba byla natolik jiná, že to imho nejde porovnávat. Všem se klaním a odhazuji svůj širák v dáli..... 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Že by vedl někdo vášnivou diskusi, který pilot je lepší??? To nechápu. 19 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alain Prost

    Alain Prost

    185.199.87.XXX
    Mně se jeho názor líbí, éru 80 let jsem už zažil.
    Pravdou je, že porazit v jednom týmu pět mistrů světa (navíc ve třech stájích) je vynikající vizitka. Kdo něco podobného může říci? Kdyby v roce 1988 nebyl nastaven takový bodový systém (pouze se započítávalo 11 nejlepších výsledků), tak by takový Senna neporazil v jednom autě žádného mistra světa, Hamilton tři (Alonso, Button, Rosberg), Schumacher žádného.
    Alain Prost porazil:
    1. Niki Lauda, McLaren (1985)
    2. Keke Rosberg, McLaren (1986)
    3. Ayrton Senna, McLaren (1989)
    4. Nigel Mansell, Ferrari (1990)
    5. Damon Hill, Williams (1993)

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama