DISKUZE K ČLÁNKU Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?

Eddie Jordan zvolil za nejlepšího jezdce Alaina Prosta. V rozhovoru vysvětluje, proč si nevybral Michaela Schumachera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 05.05.2020 23:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 13 lidí) 18.04.2020 11:21
tak jestli to taky nebude tím, že on tu dvojku z… »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 18.04.2020 10:38
V čem? V INDY? 04 »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 18.04.2020 10:19
Nejlepší je Alonso, to je přece všem jasný .. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nenavážej se do mne, když předem víš, že tě zase utřu. Evidentně sis zase článek nepřečetl celý. Pokud máš pocit, že má někdo problém s kontextem, měl bys aspoň pro jednou přečíst text pořádně, abys nepředváděl něco, co kritizuješ. 13
          Ale dal jsem ti +. Vím, že si na to potrpíš a je to podle tebe kritrium, jestli má diskutér pravdu nebo ne. Vypadalo to s tebou bledě, tak ať tolik netrpíš, 03

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Nameless_Wonder

    Nameless_Wonder

    188.123.100.XXX
    Ma pravdu. Ale ta neotrasitelna jednotka nebol len tak náhodou. Ferrari si ním bolo také isté, že im ju nemu stačili cistorkvni nosiči vody. A táto stávka sa im vyplatila - je to najúspešnejší jazdec všetkých čias (zatiaľ)

    + 1 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak jestli to taky nebude tím, že on tu dvojku z toho svého kolegy v podstatě vždy udělal svým výkonem a prací s týmem. Pokud jsi tu dobu skutečně viděl, tak ti jezdci, které k němu ferrari bralo rozhodně nebyli žádní netalentovaní tupci...
      Ale s Prostem také nemám problém ikdyž já bych spíš volil v dřívějších vodách, kdo ví, kolik titulů by dokázal dát stewart, kdyby se nerozhodl skončit kvůli bezpečnosti, kolik by jich dal clark, kdyby se nezabil...

      + 13 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Jordan to odůvodnil naprosto přesně...nic proti Michaelovi, rozhodne je jedním z nejlepších pilotů v historii.
        A upřímně...stal se Irvine, Barrichello nebo Massa mistrem světa?
        No a anabáze v Mercedesu s Nico Rosbergem to podtrhuje.
        Jinak souhlasím s tou druhou částí příspěvku...Clark se předčasně zabil a Stewart předčasně skončil...tihle dva byli tak talentovaní a dobří že by velmi pravděpodobně měli víc titulu a vítězství...nebýt těch okolností.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Neber to nějak osobně a urážlivě, ale usuzovat cokoliv z jeho návratu je ....nechytré

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            A proč? Proč by se nemělo nic usuzovat z tří let Michaela u Mercedesu?
            Já se Michaela snažím hodnotit celkově...závěru jeho kariéry neprikladam nějaký větší důraz než zbytku kariéry.
            Základní myšlenka Eddie Jordana co se posuzování kvality pilotů byla v tom jaké podmínky měli v době kdy vyhrávali...a zatímco jmenovaný Alain Prost získal tituly když bojoval proti šampionům v jednom týmu...Michaelovi v Benettonu a Ferrari tým umetal cestu...jména jeho týmových kolegů to dokládají.
            Závěrečná Michaelova anabáze v Mercedesu ať chceš nebo ne má taky svou vypovídající hodnotu.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          měl by sis skutečně něco trošku nastudovat. Ono je jednoduché říct, že schumacher měl vždy statut týmové jedničky a tím pádem jeho výkony nemají váhu. Jenže v té době to nebyla tak docela pravda. Jako naprostý zobák si vytřel zadek s patresem, jestli ti teda to jméno něco říká, verstapena zničil tak, že ten si začal vymýšlet pohádky o tom, že tým stavěl dvě auta, jedno dokonalé pro schumachera a druhé vhodné tak pro F3 ve kterém byl nucen jezdit verstapen. Nebylo to tak. Stejně když šel k ferrari, tak s ním přišel irvine, v té době platil za velice talentovaného pilota, naprostou dvojku z něj udělal až schumacher, ale ne zákuslně, ale výkony na trati. Barichelo byl úplně stejný, ten mu byl výkonostně asi nejblíž ze všech jeho kolegů, ale stejně jej nedokázal porazit. Ona totiž existuje ještě jedna zajímavá statistika, která se tady moc nezmiňuje, ale schumacher (před svým návratem) byl za celou dobu poražen pouze 7x svým týmovým kolegou v kvalifikaci, což je na 16 let poměrně slušný výkon, který nemá porovnání s žádným současným ani minulým pilotem. Ale je pravda, že ti kluci co jezdili v 70 - 80 letech, kdy nebyla sezona, aby někdo nezemřel, museli mít podstatně větší "koule" a byla mezi piloty větší slušnost a ohleduplnost, což schumacherovi chybělo a i to mu určitě pomohlo k jeho úspěchům a není to nic na co by měl být schumacher hrdý

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Když se tankovalo a do závodu se startovalo s množstvím paliva použitého v kvaldě, tak bylo hodně jednoduché porazit parťáka který dostal více natankováno.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Kdyby dostal parťák více natankováno, asi by bylo lehké si toho všimnout. Žádný z jeho kolegů nic takového neřekl a to už se bavíme o 15-25 let starých věcech.
              V závodě by se to muselo projevit pozdějšími zastávkymi v boxech a rovněž by v závodech kolegové vykazovali srovnatelnější výsledky. Nic takového se nestalo. Schumi je zničil drtivým způsobem a to ikdyž započteš těch několik puštění, které kolegové museli přetrpět. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                tohle nejkouzelněji dokázal v imole, myslím v roce 2004. Barik byl v kvaldě rychlejší, schumacher dělal co mohl, ale nedařilo se mu ho porazit, tak mu tým dal přímo barikovo auto (ano, dost podlé) ale schumacher ho okamžitě porazil asi o 2 desetiny, takže ve stejném autě, se stejným nastavením a měl na to jenom jedno kolo...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Ne né, dvojka vždy měla za úkol brzdit zbytek pole aby měl Schumi klid k vytvoření náskoku a věř že to bylo hodně viditelné včetně tankování a měnění gum.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já si tu dobu celkem pamatuju. Double Ferrari nebyl zas tak častý. Podívej se na počty bodů jeho kolegů. A pokud double byl, pak se nestávalo často, že by dvojka dojela těsně před soupeři.
                  Projel jsem si jen poslední jeho mistrovksou sezonu a doublů měli 6, z toho jednou vyhrál Barik. Ani jednou nedojel Barik těsně před soupeři. Ve většině případů blízko Schumiho daleko před ostatními.
                  Nevím, možná mne utřeš jinými sezonami, ale tohle je hodně na vodě. Byť uznávám, že v některém závodě se to stát mohlo, většinou nic takového nebylo třeba a nebyla k tomu ani přílležitost. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Já spíše poukazoval na první kola po startu do prvního tankování, takže nějaké utírání by vůbec nedávalo smysl.
                    Taky bych měl připomenout, že v některých závodech mohla být jiná strategie, ale vesměs Schumi zajížděl na PIT jako první.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Tak dobrou paměť nemám, abych si pamatoval kdo kdy zajel k pitstopu. Jestliže to bylo pravidlem, dost se divím, že to ani jeden z těch kolegů nezmínil.
                      Ikdyž připouštím, že stáj jistě dělala vše nej pro Schumiho. Ale víc natankováno znamenalo sice lepší pozici na startu, ale zase výhodu delšího stintu na začátku závodu s výrazně lehčím a rychlejším vozem, než měla konkurence po dotankování. Ono pro Ferrari by nebylo dobré kolegu potopit. Když mu měl "krýt záda" jak píšeš jinde, měl by být za ním a tedy by neměl mít strategii moc odlišnou. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Rozdíl v palivu byl pouze o jedno kolo. Takže pokud byl dobrý start a nic se nesemlelo, tak jeli na PIT hned po sobě.

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        jenom krmíš trola. Schumacher neměl nikdy natolik dominantní auto jako jej má mercedes a navíc FIA se vždy snažila ten jejich náskok smazat změnou pravidel. Týmový kolegové většinou schumachera nestíhali a proto nemělo ferrari nikdy tolik doublu. Ferda jenom hejtí ale historii si ohýbá jak se mu to hodí. Vždyť ani v sezoně 2001 neměl schumacher dominantní vůz jak se snaží někdo namluvit, v té sezoně byl problém s hackinenovou motivací a s tím že mcl se nemohl rozhodnout, jestli budou stavět auto pro coultharda nebo hackinena a ve finále z toho těžil schumacher.
                        A tu blokovací strategii použilo ferrari jenom jednou, v suzuce kdy irvine zpomaloval vileneuva snad o 15s na kolo a sám popsal že jej to bavilo, ale tam už šlo o poslední závody a lámal se chléb ohledně titulu.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Tak jsme v Merglu viděli jak je Schumi dokonalý. K Rosbergovi se po celé tři roky ani nepřiblížil.

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Uvidíme, co bude předvádět Hamilton, až mu bude přes 40 let. Zatím vidíme u jiných mistrů světa, že se po 40-ce zmůžou už jen na nižší ligy a to některým ani těch 40 není. 12

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama