DISKUZE K ČLÁNKU Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?

Šéf Formule 1 Chase Carey stále očekává, že přepracovaný kalendář sezóny 2020 se bude skládat z 15 až 18 velkých cen. Podle něj pro přesuny podniků existuje stále dost prostoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 27.03.2020 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2020 08:57
McLaren měl pokory dost, Honda byla moc dlouho… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 25.03.2020 08:59
To měl.. pokud by nenarazil na tu Hondu, která… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 25.03.2020 10:11
Pro Red Bull ano. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • daaviid23

                    daaviid23

                    91.245.26.XXX
                    Buď rád, že máme od McLarenu pořád vysoká očekávání.

                    Ale pokud teda máme na Mclaren nahlížet už jako na středopoloře, tak v tom případě se jim daří náramně. Dobrá práce, skvělé auto 13

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Díky, u aut plně v souladu s pravidly už patříme mezi TOP 3 11

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        91.245.26.XXX
                        A to ještě čekáme na protest RB na Mercedes. Možná budete top 2 14

                        Počkej cože 16

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Nepředpokládám to vzhledem k tomu jak moc to Mercedes s FIA konzultoval. Ale padni komu padni, kéž by to fungovalo u všech.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      McL měl všechny předpoklady aby středopolařem nebyl. Odhaduji, že továrnu mají lepší než RB a se zdroji taky problém nebyl.

                      + 1 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        109.81.245.XXX
                        To měl.. pokud by nenarazil na tu Hondu, která nebyla schopna dát dohromady spolehlivý a konkurenceschopný motor, přestože dostala od McLarenu absolutní volnost. Odmítala i odbornou pomoc. Lidé mají krátkou paměť, koukám.

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Dovolím si poznamenat, že Mclaren nepatřil mezi nejlepší 4 týmy ani v roce 2013 a 2014. A ty se dají těžko hodit na Hondu. A uplynulé 2 roky jsou daleko za špicí i se Superrenaultem.
                          Ikdyž o špatné práci Hondy v těch letech asi nikdo nepochybuje, asi to nebude jediný důvod. 03

                          + 2 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • daaviid23

                            daaviid23

                            90.182.169.XXX
                            Tak tak, Honda byla opravdu špatná.
                            Na druhou stranu Mclaren byl opravdu top naposledy v roce 2012 a to je sakra dlouho.

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Přesně. Ale přesto mám hned 3x-. Přičemž roky 2013-2014 a 2018-2019 se lehce dají najít v tabulkách. 12

                              + 1 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • Petr

                            Petr

                            78.157.160.XXX
                            Nikdo ani netvrdil, že by McLaren byl nejlepším týmem v letech 2013, 2014, 2018 či 2019 nebo že by to někdo v těch letech házel na Hondu. Tehdy ho nepoháněla, moc tedy nechápu smysl tvé poznámky. Nikdo ani neadoruje Renault.
                            Bavíme se přeci o letech 2015 - 2017. A tam to Honda zpackala, za to McLaren nemohl, že měl o 80 - 120 koní méně, přitom dostala potřebnou volnost. Naštěstí už to s Red Bullem dala dokupy a je konkurenceschopná (byť loni stále nejslabší).

                            + 3 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Nikdo nepopírá, že Hondě v některých chvílích chybělo 80-120k a měla rozhodující vliv na tragických výsledcích.
                              Smysl mé poznámky byl v tom, že Mclaren nepatří mezi špici už 7 let a z toho jen 3 jezdil s Hondou. Tedy nějak nemám pocit, že by mezi špici patřil, kdyby si tehdy vybrali jiného dodavatele. Rok 2014 je krásným příkladem, když skočili až 5-tí s daleko nejvýkonějším motorem a za 2-mi stájemi, kterým tehdy chybělo také minimálně 60-80k na jejich agregát.
                              Mně z toho vychází, že by s jiným motorem (než Hondou) sice nekončili na posledních místech, ale do první trojky by měli pořád daleko. Nic víc. 03

                              + 0 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Petr

                                Petr

                                109.81.245.XXX
                                Nikdo netvrdil, že McLaren patřil v posledních 7 letech mezi špici, takže zbytečná poznámka, škoda tvého i mého času. Nepatřil, nepatří a v nejbližším roce či dvou ani nebude. A by tam nepatřil s tím japonským, do loňska pořád nejslabším motorem. Kdyby jim to Honda nepodělala v roce 2017, kdy po letech vývoje dokázala přijít ještě s horším motorem, tak o pódia bojovat mohli. Tehdy se jim šasi povedlo, patřilo mezi špičku.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  No já si to nemyslím (2017), ale asi je to zbytečná poznámka. Tak OK. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Petr

                                    Petr

                                    109.81.245.XXX
                                    To je. Na tom, co si myslíš ty či já nezáleží. 03 Důležité je, co ukazovaly časy a data - nejen McLarenu, ale i soupeřů.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Alpha Tauri už taky musela zavřít svou továrnu. Sice se to očekávalo, ale i tak mi tyhle zprávy vždycky nepříjemně polechtají žaludek. A je zcela jedno o který tým se jedná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Letošní sezona, pokud nějaká teda bude (za sebe věřím, že ano), bude stejně silně ovlivněná i když se všichni snaží.
      Takže takhle zpětně ty jedovaté debaty o tom, jestli se měl v Austrálii jet mistrovský/nemistrovský závod s diváky nebo bez, jsou teď zpětně vlastně úplně marginální.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Je mi zcela jedno kdo bude vyhrávat. Klidně může i třeba nějaké Ferrari, ale hlavně ať už se konečně jede. 13
        Jinak se zrovna dívám na Aréně Sport2 na závod NASCAR Infinity z 15. března letošního roku. 04 Je to hodně osvobuzující. 01

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama