DISKUZE K ČLÁNKU Je jasno: nová pravidla o rok odložena, Monako zrušeno, sezóna začne nejdříve v Baku

Dnešním dnem bylo potvrzeno odložení nových technických pravidel na rok 2022. Stejně tak bylo oznámeno odložení dvou květnových závodů ve Španělsku a v Holandsku, Velká cena Monaka byla zrušena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je jasno: nová pravidla o rok odložena, Monako zrušeno, sezóna začne nejdříve v Baku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 20.03.2020 20:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 19.03.2020 22:01
Tak McLaren to bude mít příští rok s novou… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2020 07:11
Byla vázána k datu, tj. nepřímo i ke změně… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 19.03.2020 22:25
No právě že asi ne. Standardně je to k datu. I… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Spíš jde o to že motor Mercedes má jiné uspořádání, jinak těžiště, jinak dimenzované chlazení atd.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
To se musí v prvnim kole dohodnout s Mercedes.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Letošní ročník je stejně mrtvý i kdyby se podařilo odjet třeba 10 i více závodů. Z mého pohledu by asi bylo pro všechny nejlepší letošním rokem nějak proplut a zaměřit se trochu více do budoucnosti.
A to mluvím sám proti sobě, protože bych si moc přál aby každá sezóna byla ta nejlepší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Jasně, teď ale musí řešit Renault, protože je pořád šance, že se letos pár závodů odjede. A Mercedes má zcela jiné požadavky na packaging (nejen).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Myslím že zadní nápravy budu tak odlišné, že to bude jedno zda to vyzkoušejí. To zkoušení bude o ničem. Takže s tebou nesouhlasím. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.154.XXX
Teď ale mají moře času přemýšlet jak nejlépe motor do šasi usadit. Jak se začne jezdit, tak už tolik času nebude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Raději si osahat PU Mercedesu na zmraženém šasi postaveném pro Renault, jo?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Jo takto, no nadruhou stranu alespoň budou vědět přesně na čem pracovat pro 2022, je pravda, že McLarenu z jakéhokoliv důvodu se poslední dvě změny dodovatele PJ alspoň ten první rok moce nepvoedly

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
já jsem spíš proto aby si vyzkoušeli motor Mercedesu v přechodové sezoně 2021 a na sezonu 2022 s novými pravidly to budou mít už odzkoušené. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Mclaren se s Renaultem dohodne a prodlouží o rok , aby nemusel překopat šásko . Snad Renault vyjde vstříci. Ale jen má spekulace a názor.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Byla vázána k datu, tj. nepřímo i ke změně pravidel. Jiná pohonná jednotka, jiné vnitřní uspořádání, jiná zástavba. Ta obtíž spočívá v tom, že jsou zmražená pravidla, aby týmy nemusely utrácet vývoj vozů před zcela novou generací monopostů - aby využily ty letošní a nevykrvácely, když jim skrouhnou příjmy. Ostatní týmy budou mít prověřené konstrukce, přejít na jiný motor není jen tak - je to o změně celého auta, záď, zavěšení.. a tudíž i předek. Proto ta nevýhoda.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

78.102.70.XXX
Naprostý souhlas. Raději si osahat PU Mercedesu rok předem, než mít problémy s integrací do nového konceptu auta.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
No právě že asi ne. Standardně je to k datu.

I když teď bude čas na vyjednávání případné změny i v téhle záležitosti.

Jinak já bych ale řekl, že je to pro McLaren spíš výhoda, ne? Však maji "nárazový" rok před změnou pravidel pro přechod na jiný motor navíc. Víme jak dopadl přechod na Renault. Změna pravidel je šance jak zvrátit poměr sil a byla by škoda ji promrhat nepovedeným přestupem na jiný motor.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Z jakého důvodu? Smlouva s Meecedesem se vázala nutně ke změně pravidel?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Tak McLaren to bude mít příští rok s novou pohonnou jednotkou zajímavé. Zatímco ostatní nastoupí s ověřenými koncepty, tak ve Wokingu budou ladit. 17

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To určitě né. ERS byl zavedený jako ekologický zázrak asi za čtyřnásobnou cenu oproti klasickým motorům.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Záběry z GP Maďarska víkendu (kvalifikace) ukazuje, že už v roce 2018 Mercedes používal DAS, nikdo tomu ovšem nevěnoval takovou pozornost, jo Mercedes si prostě se všema jen hraje

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.111.247.XXX
No i ten se zaváděl s cílem, že bychom na nových motorech mohli ušetřit 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Jasně, ERS co je tam od 14 budou dávat na 22 pryč 18

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Největší zdražení v F1 přiělo s ERSem. Jeho odstranění by bylo velkým přínosem.

+ 0 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama