DISKUZE K ČLÁNKU V zákulisí se jedná. Na čem se týmy nemohou dohodnout?

Příští sezona měla být ve znamení revoluční změny pravidel. Jenže vše bude nejspíš jinak. Řada stájí je totiž chce minimálně o rok odložit. Důvodem je kromě jiného ekonomická recese, která naši společnost v brzké době postihne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V zákulisí se jedná. Na čem se týmy nemohou dohodnout?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 19.03.2020 17:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 19.03.2020 08:09
Neberte to jako kritiku ale jako konstruktivní… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 19.03.2020 11:27
Tak Ferrari prý odsunutí nových monopostů na rok… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 19.03.2020 14:01
Beru to jako konstruktivní kritiku, díky. Nadpisy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
Tak hotovo, přesunuto na rok 2022.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Beru to jako konstruktivní kritiku, díky. Nadpisy jsou častým námětem kontroverze, ale chápu, kam tím míříte. Budeme se snažit si na to dávat pozor.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Tak Ferrari prý odsunutí nových monopostů na rok 2022 podpoří ... nevím jestli je to úplně dobré, ale hlavně že už bude platit finanční strop od roku 2021. Kdo bude mít největší radost z posunutí pravidel jen Racing point, protože ten si okopírováním minuloročního Mercedesu hodně pomohl tím pádem na dva roky. Kdo taky bude z toho těžit je asi Mercedes a RB, vypadá to že ferrari úplně ne. A ze středu pole uvidíme, já doufám že McL z toho výjde nejlíp a nakonec i ty "Strollovce" porazí už tento rok. 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Tak pokud zacne platir financni strop od pristiho roku a nove pravidla se o rok posunou, tak to bude jen dobre. Prvni 3 nebudou moct vrazit do vyvoje vic nez ostatni a udelat si zase naskok.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Neberte to jako kritiku ale jako konstruktivní debatu.
Obsahově proti článkům nic nemám, jsou dobré ale ty nadpisy často podle mě nejsou OK. Chápu, že nadpisy prodávají, ale chce to udržet nějakou úroveň. Příliš časté používání neurčitých nadpisů s otázkou podle mě zbytečně devalvuje celý web.

Jak říkám, berte to prosím jako návrh na zlepšení 04

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama