DISKUZE K ČLÁNKU Renault nevylučuje zájem o Vettela, Leclerc by jeho nahrazení u Ferrari respektoval

Renault by měl případně zájem o služby Sebastiana Vettela v příštím roce, pokud by přišel o Daniela Ricciarda. Kdyby by se Ferrari rozhodlo svého zkušenějšího jezdce nahradit někým jiným, Charles Leclerc by to respektoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault nevylučuje zájem o Vettela, Leclerc by jeho nahrazení u Ferrari respektoval

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 19.03.2020 15:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 18.03.2020 11:22
Já byach tam vzal ALonsa na dva roky, to by na… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 18.03.2020 10:25
Tedy. Říct, že je Vettel skvělým pilotem a… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.03.2020 11:21
Jsem rád, že si se projevil jako většina občanů… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Dejte přiští rok pilotům 20 stejných monopostů, chci vidět jezdeckou melu. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak Ferrari prý odsunutí nových monopostů na rok 2022 podpoří ... nevím jestli je to úplně dobré, ale hlavně že už bude platit finanční strop od roku 2021. Kdo bude mít největší radost z posunutí pravidel jen Racing point, protože ten si okopírováním minuloročního Mercedesu hodně pomohl tím pádem na dva roky. Kdo taky bude z toho těžit je asi Mercedes a RB, vypadá to že ferrari úplně ne. A ze středu pole uvidíme, já doufám že McL z toho výjde nejlíp a nakonec i ty "Strollovce" porazí už tento rok. 01
    Edit: s tím McL a komplikací přechodu na motor Mercedes máte pravdu! .... hmmmm, to bude ještě zajímavé. 07

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Takže klapne to, o čem jsem tu nedávno spekuloval... 12 Chystá se velká krize, dopady koronaviru, takže odklad všem prospěje... I bohatí budou šetřit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Posun o rok, ano, ale musí být "omezeno". Velký týmy mít rok navíc s jejich možnostmi a testovacíma možnostma Btýmů, Ctýmů........no nevím.

    Apropo, Mclaren by musel předělat současné auto na motor Mercedesu, takže imho o ničem....pro Mclaren nepříjemná změna.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Dobrý postřeh s tím McLarenem. Měl by více práce nebo by se musel domluvit s odkladem i ohledně ukončení spolupráce s Renaultem.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Renault staví novej motor, na letošek kašle....což nemusí nakonec vadit, může být i výhoda.... Ale je otázka, zda ten další motor pro 2021 bude mít stejné upevnění do auta, potažmo monopostu, aby nemsuseli dělat zásadní změny.

        Apropo, upevnění do auta měly být v budoucnu ( 2021 a dále) stejná, jenže to se asi změnilo. Máte někdo přesné info?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Letní přestávkase oficiálně přesunula na březen a duben.
    Pro jistotu raději zapoměli upřesnit kterého léta páně.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak prý je velmi silně ve hře posunutí nových pravidel o rok, všechny týmy souhlasí až na jeden, Ferrari je proti.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Přesně tak. Jak to vůbec někoho může napadnout 14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Nedávno se tu o tom bavili že by to bylo dobré, zdá se že teď už to bude mít najednou pár rudých odpůrců 18

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.168.XXX
          Podle mě je to logický krok, týmy utratili prostě za letošní monoposty spoustu peněz a navíc menší týmy by měli více času na takovou změnu pravidel ..

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Přesně, má to smysl.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.168.XXX
              Ale zakázal bych vývoj šasi na 2021 při neměnění praivdel a odkladu na 2022, protože ten gap by byl pak zase pro velký týmy

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Zakázat by měli i vývoj letošních vozů když některé týmy nemůžou nic dělat. A to nemluvím o financích které budou teď většině hodně chybět.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.168.XXX
                  No o tom mluvím, vozy 2020 by se prostě neměli dál vyvijet

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    109.81.213.XXX
                    Jo jasně zakázat vývoj. Větší hloupost jsem ještě neslyšel. To by si každej koupil lístek na F1, kdyby bylo hned na začátku jasné, jak jsou vykonostně od začátku sezóny týmy seřazené. Jo kluci, to chce fištróna....ještě zakažte předjíždět. 12

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kaša

                      Kaša

                      82.142.123.XXX
                      Nevím jak si to přesně pochopil, ale já bych zakázal vývoj v době kdy to bude ovlivněno koronavirem a nebude se závodit. Až to opadne tak začít makat jak na trati tak v továrnách. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Podle mě nic s ničím nesouvisí a všichni byli proti už předtím 14

          Ne hele seriozně, těžko teď něco predikovat. Může se stát že za měsíc to bude o hodně lepší a v červnu se už bude jezdit. V tom případě bych asi nic neměnil.
          Ale pravděpodobně to bude horší a tohle je pak jedna z možností.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Dokugan

      Dokugan

      77.111.247.XXX
      Tak to dává smysl. Ferrari na letošním voze udělalo snad nejmíň změn ze všech týmů. Pravděpodobně většinu zdrojů dali do příštího roku, včetně motoru, který se změnil tak radikálně, že dává smysl jen to, že je určen do auta pro příští rok a letošní auto slouží jen jako krabice pro testování, jako např. ToroRosso předloni pro Hondu. Rok navíc by jim mohl sebrat výhodu, kterou si myslí, že mají.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Já si neumím představit Vettela v Renaultu, natož v McLarenu! U McL jsou navýsost spokojeni se svojí dvojkou, a u Renaultu jestli jim uteče Ricci, tak můžou zkusit Alonsa .... jestli Seb skončí, tak úplně v F1. Ono Sainz by nebyl u Ferrari určitě špatný, ale neviděl bych to na výměnu se Sebem.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama