DISKUZE K ČLÁNKU Ve čtvrtek po mokrém začátku nejrychlejší Ferrari, Hamilton měl problém s motorem
Jak probíhalo čtvrteční testování v Barceloně? Týmy mohli využít již pátý den, kdy se mohou volně prohánět po okruhu v rámci příprav na start nové sezóny. Aktuální dění jste mohli sledovat s námi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ve čtvrtek po mokrém začátku nejrychlejší Ferrari, Hamilton měl problém s motorem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
07:14 28.02.2020 176.74.128.XXX
No tak hlavně, že kromě RP, je to pokud jde o aero, co tým to originální řešení plné překvapivé invence.
SergioPÉREZ
22:39 27.02.2020 89.103.96.XXX
Až od evropských GP se bude vědět co a jak, zatím všichni blufují,..
Situs
22:36 27.02.2020 88.102.38.XXX
A ta jejich závodní rychlost taky hodně za špičkou, nehledě na to že Haas a Alfa na tom taky nebyly v té závodní rychlosti moc dobře. Ty maximálky maj prý ve Ferrari hodně pozadu a v zatáčkách taky žádná hitparáda, což podle mě není možný. I kdyby to schytali kvůli průtokoměru tak takovejhle megapropad není vysvětlitelný. Musej balamutit, mají nejspíše mnohem více konzervativní mód motoru než dříve a ještě to tam na plno nepustili. Možná ani nepustí a nechají si to až na Austrálii, byť neotestovat to naplno by nebylo moudré. Popravdě takhle rozporuplný jsem z testování nebyl snad nikdy.
SergioPÉREZ
21:29 27.02.2020 89.103.96.XXX
Ocon je neskutečně ambiciozní, očekávám, že Riccimu parkrát spadne pernamentní smích a Cyrilovi přibudou vrásky aby to celé jakž takž zvládal ukočírovat
Pinďa
21:21 27.02.2020 45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Ferda
21:13 27.02.2020 46.47.176.XXX
Zítra poslední den testů a jako fanoušek F1 musím vyjádřit své zklamání. Zkrácené testování dělá tuhle velice očekávanou zábavu po dnech nudy očekávaným oživením, ale jako celek bych to ohodnotil propadákem.
Proč?
Týmy se pro nedostatek času chovaly hodně úzkoprse protože každičká drobnost která testování omezí se neblaze přenese na bodované závodní výkony.
Takže ani jezdci ani vozy zatím ještě vůbec nejeli hranu.
Technika. Nuda a nebojím se tvrdit, že nejnudnější za celou éru F1. Jediná zajímavá technika které si všichni všimli je od Merglu okopírovaný Copy Point. Brrr, raději ani nepřipomínat. U všech ostatních týmů je to kromě Mergláckého DAS taková bída, že to nestoji ani za příspěvek do diskuze.
Motory. U Hondy je znát, že je stále lepší a lepší. Ferrari se moc neukázalo a skutečně trpí průtokoměry paliva poznáme až v sezóně. Mergl ten ano, ten překvapil, ale především nespolehlivostí. U tohoto výrobce věc v kyselinové éře téměř nevídaná. Renault je potichu. Bude tak nenápadně břehy mlít?
A díl poslední. Jezdci. Giovanizziho asi vynechám, zbytečná ztráta kalorií. Díky úspornému programu se nikdo výraznějí neprojevil. Jen Emil kupil chybu za chybou. Asi díky týmové režii a nové smlouvě poněkud zpohodlněl. Nejzajímavější souboje mezi jezdci letos očekávám v triu Albon, Gasly a Kvjat. Helmutovi se z jejích války můžou protáčet obě panenky a jestli se Emil vrátí do crash nálady, tak bude u Grglavek veselo.
Proč?
Týmy se pro nedostatek času chovaly hodně úzkoprse protože každičká drobnost která testování omezí se neblaze přenese na bodované závodní výkony.
Takže ani jezdci ani vozy zatím ještě vůbec nejeli hranu.
Technika. Nuda a nebojím se tvrdit, že nejnudnější za celou éru F1. Jediná zajímavá technika které si všichni všimli je od Merglu okopírovaný Copy Point. Brrr, raději ani nepřipomínat. U všech ostatních týmů je to kromě Mergláckého DAS taková bída, že to nestoji ani za příspěvek do diskuze.
Motory. U Hondy je znát, že je stále lepší a lepší. Ferrari se moc neukázalo a skutečně trpí průtokoměry paliva poznáme až v sezóně. Mergl ten ano, ten překvapil, ale především nespolehlivostí. U tohoto výrobce věc v kyselinové éře téměř nevídaná. Renault je potichu. Bude tak nenápadně břehy mlít?
A díl poslední. Jezdci. Giovanizziho asi vynechám, zbytečná ztráta kalorií. Díky úspornému programu se nikdo výraznějí neprojevil. Jen Emil kupil chybu za chybou. Asi díky týmové režii a nové smlouvě poněkud zpohodlněl. Nejzajímavější souboje mezi jezdci letos očekávám v triu Albon, Gasly a Kvjat. Helmutovi se z jejích války můžou protáčet obě panenky a jestli se Emil vrátí do crash nálady, tak bude u Grglavek veselo.
SergioPÉREZ
21:12 27.02.2020 89.103.96.XXX
indiáni si zbytek světa už mažou na chleba, od Austrálie chci vidět bedny! GO Lance, GO Checo!
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek