DISKUZE K ČLÁNKU Nudná Formule 1? To jen my jsme zhýčkaní, říká Alesi

Jean Alesi absolvoval ve Formuli 1 přes 200 Velkých cen. Má tak oprávnění k tomu, aby časy, ve kterých závodil on sám srovnal s těmi dnešními. A podle jeho slov rozhodně není nynější Formule 1 nudná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nudná Formule 1? To jen my jsme zhýčkaní, říká Alesi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 04.02.2020 07:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 02.02.2020 16:53
Já nevím, F1 sleduju pravidelně až od roku 2000 a… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 3 lidé) 02.02.2020 15:41
no jasně, retro závody kdy mezi vítězem a druhým… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 02.02.2020 10:26
01 Souhlasím, růžové brýle nostalgie jsou svi*… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    217.31.62.XXX
    přijde mi to úplně stejné, jako v jiných sportech. když jsem se nedávno kouknul na záznam finále fotbalového ME ´76 v Bělehradě, tak to byl v dnešních měřítkách naprosto hroznej pěší fotbal. hokej to samý. a to včetně posvátnýho Nagana. kdejakej ligovej zápas je rychlejší, důraznější..... a tak bychom mohli pokračovat asi napříč všemi sporty.
    na druhou stranu - za sebe můžu říct, že zrovna ta poslední sezona nebyla vůbec špatná. hlavně co se jednotlivých závodů týká. z hlediska celkového výsledku to nijak napínavé nebylo. to si nalhávat nebudeme. ale v závodech byly parádní souboje, kolize, spousta kontroverzních situací, které vše okoření. jen bych souhlasil s kolegou Jinrichem K, že je "strašná" ta ohromná spolehlivost. ale i ta je dána celkovým vývojem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.103.12.XXX
    Já nevím, F1 sleduju pravidelně až od roku 2000 a z dřívějších let jsem viděl jen "pár záznamů. Nicméně se mi nezdá, že by to byla až taková změna. Poslední dobou je největší "problém" F1 spolehlivost. Jak často dnes někdo odpadá z top pozic pro technickou závadu, že. Ještě v 90 letech a chvíli po nich se stávalo, že na startu bylo 20 aut, ale cíl vidělo 8 ... to je zajímavá proměnná a když odpadne minimálně půlka špičky tak je jasné, že to může hodit zajímavý výsledek. A celkově to mohlo rozhodnout i o titulu. Dneska odstartuje 20 aut a dojede 19. To neposkytuje moc prostoru pro haluze. Navíc ani mokré závody moc nepomáhají. Chápu, že bezpečnost je priorita, ale dřív to bylo celkově víc na ostří nože. Dneska se vyšetřují i incidenty co incidenty ani nejsou, auta jsou extrémně spolehlivá, takže překvapení se stává jednou možná dvakrát ta sezonu.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      217.31.62.XXX
      Ano, je to tak. Velký rozdíl je v té spolehlivosti aut. Dříve bylo taky ostatně normální když měl vítěz náskok nad druhým klidně i půl minuty a nikdo to neřešil a teď všichni jenom nadávají jak je F1 nudná a kdoví co. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      217.31.62.XXX
      2004 bylo zajímavé akorát protože Ferrari dominovalo.....ano, řekl jsem to 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      Ano, je pravda, že formule e je nesmírně zajímavý sport, který je velmi nepředvídatelný 11. Ale přijde mi strašně uměle vytvořená až nepřirozeně narozdíl od F1, která si zachovala aspoň prozatím tu svou krásu. A to je to, že zde máme krásné okruhy s bohatou historií a tím se formule e chlubit nemůže. Až bude formule e mít takový výkon, aby dokázala závodit ve Spa nebo Monze nebo Suzuce tak to bude jiná liga. 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      217.31.62.XXX
      tíme FE myslíš E formuli? Pokud ano tak snad blouzníš ne? Větší nudu než formuli E jsem neviděl, to i závod na nudném Hungaroringu je zábava

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Přesně, formule 1 je pořád zábavná, protože kdyby nebyla tak se nebudu těšit na každý závod co se blíží, už teď se nemůžu dočkat až to znovu vypukne a je mi jedno jestli bude zase nejsilnější Mercedes o to víc bude potom chutnat ta jeho porážka na kterou čekáme už velmi dlouho. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    217.31.62.XXX
    01
    Souhlasím, růžové brýle nostalgie jsou svi***. Před nějakou dobou jsem dělal experiment kdy jsem si náhodně vybral závody z různých období a světe div, ono to i tenkrát byla dost nuda 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Valtterim Bottasem - budou spolu pokračovat i příští rok?

Hamilton už jedná s Mercedesem o dalším kontraktu. Bottas ujišťuje, že je vše v pořádku

Fernando Alonso s vozem Alpine A521 během tréninku v Monaku

"Alonso složitý návrat zvládl, je zpět ve formě," chválí Prost. Proč není Alpine na špici?

Carlos Sainz při pátečním tréninku v Sáchiru

Sainz porovnává dřívější angažmá. Proč to měl u McLarenu radši než u Renaultu?

Max Verstappen stíhaný Lewisem Hamiltonem

Red Bull nechápe komentáře Mercedesu týkající se výkonu motoru Hondy

Valtteri Bottas s Mercedesem W12

Wolff je rád, že frustrovaný Bottas nahlas řekl svůj názor. Za jednozastávkovou strategií si ale stojí

Max Verstappen a Lewis Hamilton - závod ve Francii

Rosberg kritizuje Hamiltona: Byl moc měkký

Carlos Sainz s Ferrari SF21

Ferrari je katastrofálním výsledkem zaskočeno. Jak Sainz vysvětluje ztrátu rychlosti a propad v šampionátu?

Max Verstappen s Red Bullem

Nejrychlejší kola patřila Red Bullům, Max o bod blíže k titulu?

Valtteri Bottas si zase trochu znepřátelil vedení týmu...

Bottas si nemyslí, že by jeho výroky do rádia zašly příliš daleko

Max Verstappen si upevnil své postavení v průběžné klasifikaci (ilustrační foto)

GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama