DISKUZE K ČLÁNKU Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Gerhard Berger ještě hůl nad Sebastianem Vettelem neláme. Zkušený německý pilot by se měl podle Rakušana spolehnout zejména na svoje bohaté zkušenosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 30.01.2020 08:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 23.01.2020 23:02
RedBull ten rok sice vyhrál 15 z 19 PP, měl v… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 23.01.2020 10:00
Brzy? On má někdy tendence říkat nesmysly a pak… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 23.01.2020 22:35
No nevíš toho očividně dost, sám Newey tvrdil, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Loni jsem četl vyjádření že Leclerc Vettela porážet nebude, budiž to ponaučením že vyloučit nelze nikdy nikoho a každý má nějakou šanci porazit toho druhého, byť někdo má tu šanci malou a někdo jen mizivou. Jinak s tím že VŽDY je to v TOP týmech velká bitva mezi parťáky co si jsou těžkými soupeři tak to určitě, já to vidím spíše naopak a je tam tendence se tomu vyhnout, jenže u Ferrari se přepočítali 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Já si nemyslím, že se přepočítali... Kdyby chtěli klid, tak si tam Kimiho nechají, ale po několika Vettelovejch selháních ho chtěli prověřit... Jen tedy rozhodlo o tom jedno vedení a poprat se s tím muselo druhé... Podceňovat Charlese mohl jen blázen, ten kluk vyhrál kam přišel a v Alfě byl taky někde jinde...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    217.31.62.XXX
    Kluci pořádně se pohádejte, tohle je ještě málo. 11 Já mám políčino vedle, však on přiběhne. 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    217.31.62.XXX
    Ten Gerhard je hodně odvážný takové věci říkat veřejně. Aby ho vědci brzy nehodili do jednoho pytle s Markem. 12

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.243.XXX
      Brzy? On má někdy tendence říkat nesmysly a pak zase v pohodě. Řekl bych, že k Vettelovi má dobrý vztah, když pod ním v STR vyhral

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Co do hovadin si nezadá s Briatorem, co? 11

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.243.XXX
          Briatore snad neměl pravdu o Ferrari? Nebo o Hamovi?

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            V čem měl pravdu o Ferrari?
            Výšplech, že jiný pilot než Alonso nedovedl zvednout Ferrari na jinou úroveň překonává i Markovi největší hovadiny. V roce 2007 bylo Ferrari výrazně za McLarenem a všichni víme, že Kimi nebyl ten, který na konci sezóny plakal.
            V letech 1996-2006 tam jezdil jeden pilot, jehož titulová úspěšnost byla 50%. Že by ani on toho nebyl schopen?
            Alonso ve Ferrari (ne)dokázal to samé, co Vettel. Ani jeden z nich není ten, který by Ferrari někam dostal. Nebo jestli pro pana Briatoreho je jiná úroveň věčně druhý nebo horší, tak i dává smysl, proč to v jeho případě nikdy nedopadlo. 03

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.31.62.XXX
              01
              Hele máš +- 0:2. To je důkaz, že nemáš pravdu. A nějaké oficiální tabulky nikoho nezajímají. 12
              Ale jsem lepší, mám 0:5 jen za tvrzení, že RB byl v některých závodech nejlepší, že mělo STR nejlepší sezonu od roku 2008, nebo že úsměv Marka nezlepšuje vlastnosti vozu. Prostě samý lži tu produkuju. 12 12 12

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                217.31.62.XXX
                Už je to 0:3. 12 12
                Já vím, že sejde z očí sejde z mysli, ale s takovým přístupem bychom potom mohli ignorovat kteréhokoli jezdce, který s Ferrari něco dokázal. 12
                A Kimi by asi měl o tom titulu více mluvit a všem připomínat, jak Ferrari v roce 2007 pozvedl do jiné ligy. To, jakým způsobem pozvedl pomaloučké Ferrari a porazil dominující McLaren, o tom by se mělo dodnes všude psát a Kimiho agent by to měl neustále připomínat.
                Nejsem vědec, ale tak nějak cítím, že když někdo vyhraje titul s pomalejším vozem, tak se dá mluvit o pozdvižení vozu na jinou úroveň, ne? 12 12 I proto, že o rok později s vyrovnanějším rozložením sil mezi Ferrari a McLarenem ve stejné disciplíně selhala dvojka Massa. 12 Ale co tomu klukovi zazlívat. On tam po něm selhal od té doby každý. 12 12
                Však si udělejme takové menší opáčko historie:
                1996 - Příchod Mišáka (3. v PJ)
                1997 - diskvalifikace za kontroverzní manévr (jinak by byl 2. v PJ)
                1998 - boj o titul do posledního závodu, ve kterém si to Mika kontroloval, takže i bez defektu pneumatiky by to nejspíše nedopadlo
                1999 - selhání předních brzd v Británii, zlomená noha ... titulová forma tam ten rok byla ... Irvine byl proti Mišákovi výrazně pomalejší a i tak byl v boji o titul
                2000-2004 - asi zbytečné něco psát - 5 titulů v řadě, rekordní zápis, pozdvižení stáje a značky Ferrari na jinou úroveň
                2005 - slabá forma Bridgestone, Ferrari výrazně zaostávalo za Renaultem a McLarenem (i tak 3. místo v PJ)
                2006 - boj o titul do předposledního závodu a loučení s Mišákem a jednou veleúspěšnou érou
                2007 - příchod Kimiho - titul na úkor dominujícího McLarenu
                2008 - Kimi neobhájil, Massa bojoval o titul do poslední zatáčky posledního závodu
                2009 - bída s nouzí, jako všichni ostatní, kdo neměli od začátku dvojitý difuzor, odejití Kimiho rok před koncem smlouvy. Ferrari začalo zastávat myšlenku, že Mišák fungoval stabilně. Asi proto, že měl Briatoreho školu a 2 tituly. Vsadili tedy na osvědčený vzorec.
                2010 - zjištění, že titul v první sezóně u Ferrari umí vozit jen velikáni jako maestro Fangio, Jody Scheckter nebo právě Kimi. Nicméně Alonso v té sezóně byl rychlejší než Massa. Jestli tomu někdo nerozuměl, tak se může obrátit na Smedleyho - ten v tom měl jasno.
                2011 - i přes vyrovnanou formu Ferrari s McLarenem až 4. místo
                2012 - návrat do formy, přesto opět až druzí ... vzhledem k povaze Italů (lepší mrtvý než druhý) to byla jen další sůl do otevřených ran
                2013 - když miluješ býti vždy až tím druhým, není co řešit
                2014 - přechodná sezóna, srovnatelná s rokem 2005, kdy se Ferrari trápilo a dobré výsledky spíše utrpělo. 6 místo v PJ, vyrovnání nejhoršího výsledku Ferrari v PJ z roku 2009. Když pominu rok 1997, tak naposledy měli tak špatnou výkonnost v roce 1993, kdy se takto vyznamenal lopata Alesi. V tomto roce též došlo odmítnutí nové smlouvy ze strany Alonsa a Ferrari reagovalo nasazením pilota, který měl ještě více jezdeckých titulů a nebyl z Briatoreho školy.
                2015 - 3. místo v PJ za dominujícím Mercedesem po vzestupu formy Ferrari
                2016 - 4. místo v PJ, pokračování skepse Ferrari
                2017 - 2. místo v PJ, kdy nestačili na dominantní Mercedes v rukou Lewise stejně jako v letech 2010-2013 nestačili na dominující RB v rukou nyní již jejich pilota
                2018 - 2. místo v PJ po dominantní sezóně Lewise a občas zbytečných chybách Vettela
                2019 - 4. místo v PJ, kdy Vettela předčil nováček LeClerc

                Já tedy nevím, ale pokud mám být objektivní, tak Ferrari na jinou úroveň pozvedl pouze Mišák (který byl nedílnou součástí té mašinerie na tituly v letech 2000-2004) a Kimi v roce 2007. Ostatní po zásluze druzí a horší. 11

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ten tomu taky nerozumí. Je vidět, že není ani odborník, ani vědec. 12

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        217.31.62.XXX
        No hlavně, že ty rozumíš rozložení sil jak si několikrát prokázal 18

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Rozhodně popírám, že bych čemukoliv rozumněl. 12
          Doteď třeba věřím, že v některých závodech byl loni RB nejlepší, nebo že mělo STR nejlepší sezonu od dob Vettela.
          Nebo si pořád myslím, že sympatie nějakého poradce nevylepšují vlastnosti vozu. 13

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            217.31.62.XXX
            No a jsme u toho no, loni RB byl občas nejlepší, ale 2010 RB nebyl nejlepší 18

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Dohledej ten příspěvek, kde se toto tvrdí a neplácej pořád nesmysly. Pokud najdeš něco jiného, že RB neměl v každém závodě nejrychlejší vůz, tak šup sem s tím. Přeji hezky strávené přestávky. 03

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama