DISKUZE K ČLÁNKU "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Bývalý šéf výkonnosti vozidla Williamsu Rob Smedley nemůže počítat s tím, že by se jeho situace mohla už jen zlepšit po mizérii, kterou zažil v předchozí sezóně, kdy získal jediný bod a v šampionátu skončil poslední. Vedení týmu to samozřejmě vidí jinak.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 06.02.2020 10:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 21.01.2020 14:29
I v době kdy F1 "nestagnovala" týmy… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 21.01.2020 11:03
Jo jasně, Mclaren dle tebe krachuje a tady se… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 21.01.2020 08:37
Williamsu možná pomůže Mercedes který přinese… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • juras

                  juras

                  217.31.62.XXX
                  Tak ohledně té "kompozice F1"...v podstatě s tím souhlasím. Dnes je zakonzervovaný stav který rozdělit vlastně dlouhodobě startovní pole na top týmy a zbytek pole...které je v roli křoví. Ano, nikdy to nebylo jiné, vždycky se vepředu pohybovaly týmy které za sebou měly peníze...jenže kdysi byla F1 otevřená...pořád tady byla šance pro někoho schopného kdo přišel a dal dohromady tým který se prosadil. Budu-li to počítat od začátku 80. tých let kdy jsem začal F1 sledovat...právě můj oblíbený tým (Williams) se tehdy prosadil...tím že se Frank spojil s Patrikem a sehnal peníze (arabské mecenáše), tím že po letech ježdění na chvostu měl konkurenceschopný rozpočet a zůročil svoje zkušenosti získané do té doby...a taky díky zapálení pro věc a na tehdejší dobu výbornou organizovaností...se z nich stali šampioni. Toleman přišel jako profesionálně organizovaný z tehdejší F2, dostal tým na podia...a pak tým prodal Benettonu který tým posunul až mezi vítěze GP a následně až k titulu. F1 prošlo mnoho týmů...a byť žádný další Williams nebo Benetton není...hodně týmů dokázalo alespoň se blýsknout, dojet na podiu, výborně se kvalifikovat, jet v čele závodu. I když tituly sbíraly týmy (taky tzv. TOP), podle mě byla F1 mnohem zajímavější a pestřejší. Teď jsou vepředu už od roku 2015 stále ty samé 3 týmy...a nebýt Williamsu, vládla by F1 tahle trojka od roku 2013. Pořád si myslíš že tahle "kompozice F1" je dobrá?
                  Williams byl vždycky závodní tým, jeho jediným cílem byl úspěch v F1, vedlejší aktivity začal (podotýkám pozdě...na rozdíl od prozíravého McLarenu) budovat až když bylo zřejmé že někdejší model kdy se spojil s výrobcem motoru, sehnal solidní rozpočet a dokázal konkurovat už nebude fungovat. A proč? Protože do F1 přestaly chodit nové týmy, nový dodavatelé motorů, nový velcí sponzoři. Z F1 se stala uzavřená společnost...kde jsou ale bohužel rozdělené role. Dokonce ani tovární tým Renaultu se zatím nedokázal dostat do pozice že by alespoň rozšířil vedoucí top trojku...
                  Vzpomínám si jak Haas absolvoval velmi povedenou první sezónu...kdy těžil z toho že nakoupil velkou část vozu od Ferrari a v podstatě s takovým Ferrari B byl velmi konkurenceschopný...a spřádal plány jak se z něj stane během let tým který bude schopný konkurovat nejlepším. A realita? Realita je taková že už předloni zklamanej Haas začal hovořit o tom že nevidí smysl dál F1 jezdit...protože zjevně není možné prorazit.
                  Takže se dostáváme k Hondě. Honda udělala z McLarenu od roku 2015 opět tovární tým, McLaren se alespoň potenciálem dostal na úroveň top 3. Sice to nedopadlo, ale jen s Hondou měl McLaren potenciál na vyhrávání. No a vida...Redbull se vyhnul těm začátečním problémům...a letos bude už nepochybně patřit k reálným kandidátům na titul.
                  Proto je otázka zda Williams nepromeškal velikou šanci...pokud skutečně existovala možnost že by se s ním Honda spojila, mohl se z něj opět stát tovární tým. Třeba kdyby byl u kormidla skutečně Frank...by se tak skutečně stalo, protože Frank dělal v průběhu let s železnou pravidelností skvělá rozhodnutí a dokázal se spojit se správnými partnery.
                  Williams je u dna...protože jeho DNA není o ježdění ve středu pole. Ale bohužel možnosti těch kteří nejsou mezi vyvolenými jsou prakticky nulové...a to je o té kompozici F1...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Williamsu možná pomůže Mercedes který přinese motor s velmi zajímavým výkonnostním nárůstem, ale jak říká Smadley, oni padají už několik let a ze 4% ztráty na lídra se jen tak nedostanete. A už vůbec ne když na to nemáte dost peněz. Byť bych strašně rád viděl Williams zpět v bojích o body, zejména Russelovi bych to přál, tak obávám se že reálné důvody k tomu moc nejsou.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Byla doba, když jejich standartní a nic moc šásko, zakryl super motor Mercedesu. samozřejmě to bylo spíše o tom že ostatní byli motorově kompletně bídní.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Nepochybně těžili z motoru ale v roce 2014-2015 měli to šaši velmi slušné v porovnání s týmy na stejném motoru. Byli lepší než FI (důležité dlouhodobější porovnání úpadku Wilíků), lepší než Mclaren a na Mercedes neztráceli tři kategorie jako teď ale jen jednu.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Ha, ha, ha...jejich nic moc šásko v roce 2014 porazilo o třídu tvůj McLaren se stejným motorem.
        To že napíšeš že poslední dva roky jsou na ručník je holej fakt...ale tyhle kydy v souvislosti s rokem 2014 jsou přesnej opak...

        Že podobný názory mimo realitu píšou jiný lidi mi nevadí...ale u Tebe mne to překvapuje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Proč malovat čerty na zeď. Už jen to, že tým bude mít letos dva závodní jezdce, byť se jedná pouze o mladíky je výrazným krokem nahoru.

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jo jasně, Mclaren dle tebe krachuje a tady se nemají kreslit čerti na zeď. To jsi opět pobavil. Williams nemá vůebce konkurence schopnou tovarnu, to jest vybavení a další věci. Podívej jaký mají třeba převodovky. A jak se píše nahoře, 4 % jsou defacto na odchod z F1. O ničem. Já sice taky věřím že se zlepší, otázkou ale vždy je, o kolik se zlepší soupeři. Smedley není žádný hlupák, určitě má i informace, takže rozporovat jeho názor není úplně na místě. Tak tahle sezóna bude hlavně o přípravě na rok 2021, takže kdo to skazí, myslím že nic moc opravovat v sezóně nebude. Očekávám spousty keců jak budou upgradovat, jak makají na výkonosti , myslím od různých týmů, ale lidově řečeno skutek utek. 12

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        37.188.154.XXX
        Williams oproti Mclarenu sice nepodává výkony, ale stále je v zisku.
        Naopak McL je v takové ztrátě, že tento tým musí vlastníci stále dotovat aby se udržel. Chápeš ten rozdíl?

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          217.31.62.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Podívej se na výsledky Mclarenu jako celku. 12 Ono je to vše kapku jinak, než si myslíš, ač půjčky jsou, to je ale v bussinesu normální. Ono účetnictví tipuji moc nerozumíš, ale co už to víme....

          To zaprvé a za druhé pročpak asi Williams prodal továrnu? Chápeš ten rozdíl? 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Vážně se mám podívat na výsledky Meku jako celku? A co v nich mám tak zázračného najít?
            - V F1 ztráty
            - Ve výrobě sportovních vozů ztráty
            - A INDY? Tam skutečně zaznamenali fenomenální úspěch. 12

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama