DISKUZE K ČLÁNKU "Plníme cíle, to je pro důvěru Red Bullu klíčové," říká šéf Hondy. Myslel si, že v Monaku zvítězí
Schopnost Hondy plnit cíle dané pro její pohonnou jednotku je podle šéfa Masašiho Jamamota klíčová pro budování vzájemné důvěry s Red Bullem, který pomýšlí na zisk mistrovského titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Plníme cíle, to je pro důvěru Red Bullu klíčové," říká šéf Hondy. Myslel si, že v Monaku zvítězí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
06:07 04.01.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
HellHogr
10:16 31.12.2019 86.49.243.XXX
U Hondy se musí smeknout klobouk dolů, spolehlivost neskutečně zlepšili a vykonnost šla pomalu nahoru, za pomoci silného šasi RB se i zakryly ty slabší stránky. Co ovšem je nutné přiznat je zůstat nohama na zemi, stále je na čem pracovat. Tahle PR strategie je pak až neuvěřitelně blablujici, radši ať tvrdě pracují než vymýšlí takové PR
GRAHAM
19:02 30.12.2019 77.236.218.XXX
To umyslně lže proti svému přesvědčení. On mu Horner poradil, hele Helmute, říkej všechno opačně než si myslíš, zmateme tím konkurenci a vytvoříme na ní tlak. To se jednou LH zblázní a bude mu znít v uších, že je nejlepší a poráží ho horší pilot.
GRAHAM
16:20 30.12.2019 77.236.218.XXX
O tohle nejde, to že RB na tom může být hoodně dobře, je realistické. O tom nikdo nepochybuje. Realitu se dozvíme.
Jemu jen nejde posloupnost jak kdo na tom byl výkonově v nějaké době. Ten už toho tady napsal....Renault furt poslední. Už rok a půl dle něj...a ono je to jinak.
Jemu jen nejde posloupnost jak kdo na tom byl výkonově v nějaké době. Ten už toho tady napsal....Renault furt poslední. Už rok a půl dle něj...a ono je to jinak.
Situs
14:29 30.12.2019 88.102.38.XXX
Já pochytil že teď už nemá Ferrari a Mercedes šanci. Navíc k tomu ještě ty 2 týdny náskoku. Jen nevím jestli to není málo, loni auto prý bylo před sezonou jasně nejdrazší a nejlepčejší auto RedBullu a náskok měli asi měsíc Ne, netřeba si z toho dělat srandu, oprávněně mají právo doufat, jen že ty kecy jsou stále stejné.
GRAHAM
14:08 30.12.2019 77.236.218.XXX
Ano nebe a dudy. Mercedes stavět motory umí, Ferrari taky ač i to využilo pomoc !!! a stejně tak Honda. Bez pomoci Rakouské firmy, vůbec netušili , jak ten motor správně naladit aby fungoval.....ty kecy jak už jim dotyčná firma nemá co dát a že tam vznikl spor...to je jen o tom, aby jak Ferrari , tak Honda nebyli za "pitomce" co neumí postavit motor.
El.Senor
13:19 30.12.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
13:04 30.12.2019 88.102.38.XXX
Uvidíme, osobně jsem na ně hodně zvědav. Já od nich čekám docela hodně, na druhou stranu od Mercedesu a Ferrari taky. Někdo v té trojici ale nejhorší bude a to bude pro kohokoli z nich docela velká prohra, každý z nich má nejvyšší ambice. Může se ale taky stát že někdo kvůli špatnému vstupu zbytek zcela zahodí a bude se soustředit již jen na novou éru, to by pro danou sezonu bylo dost neatraktivní.
U McLarenu doufám v co nejlepší začátek, ale musí dát uplně vše do další éry a to věřím že udělaj všichni ze zbytku pole. Musí to udělat tak či onak, ale co nejpohodlnější náskok v prvních závodech v této skupině by byl v tomto psychicky velkou výhodou, no a čím více se bude přetahovat první trojka, tím lépe pro všechny
U McLarenu doufám v co nejlepší začátek, ale musí dát uplně vše do další éry a to věřím že udělaj všichni ze zbytku pole. Musí to udělat tak či onak, ale co nejpohodlnější náskok v prvních závodech v této skupině by byl v tomto psychicky velkou výhodou, no a čím více se bude přetahovat první trojka, tím lépe pro všechny
GRAHAM
12:39 30.12.2019 77.236.218.XXX
Mercedes se soustředil ( motorově) na další rok, věděl že s tímhle motorem nic udělat nejde, posun nebyl možný a Ferrari zase dokázalo "vyrobit" kvalifikační režim. Tam motor fungoval imho pěkně. Renaultu se zadařilo výkonově opravdu navýšil mi výkon hodně, ač s chybou v motoru, kterou rychle napravili. Honda ladila postupně a na konci sezóny se na Mercedes a Renault dotáhla.
Myslím že se ladilo velice slušně, ale jasně je to o úhlu pohledu na věc.
Myslím že se ladilo velice slušně, ale jasně je to o úhlu pohledu na věc.
GRAHAM
12:17 30.12.2019 77.236.218.XXX
Ano, tohle už jsem slyšel od Elseňora. Ano, teorie tohle říká a může to tak být.
Pokud si dobře pamatuji, tak Mercedes a v zásadě i Ferrari ten motor je schopno poslat na trať zcela vyladěný a v pořádku. Na trati ladí hlavně Honda, to můj postřeh za 5 let.
Pokud si dobře pamatuji, tak Mercedes a v zásadě i Ferrari ten motor je schopno poslat na trať zcela vyladěný a v pořádku. Na trati ladí hlavně Honda, to můj postřeh za 5 let.
Alnety
12:09 30.12.2019 81.162.199.XXX
Tak já si myslím, že v Rakousku, Mexiku a Brazílii by to Red Bull měl na vítězství dotáhnout.
Uvidíme třeba jak v Nizozemsku třeba bude Max v takové euforii, že nebude ani nadmořskou výšku potřebovat a vyhraje .
Sám jsem na tu velkou cenu hodně zvědavý, i když se tam asi moc předjíždět nebude tak se těším, hlavně ta klopená zatáčka bude sadomaso.
Uvidíme třeba jak v Nizozemsku třeba bude Max v takové euforii, že nebude ani nadmořskou výšku potřebovat a vyhraje .
Sám jsem na tu velkou cenu hodně zvědavý, i když se tam asi moc předjíždět nebude tak se těším, hlavně ta klopená zatáčka bude sadomaso.
GRAHAM
11:56 30.12.2019 77.236.218.XXX
Ano, tímhle se můžeme utěšovat, jenže jak Mercedes tak Ferrari předělávají motory v módu "hodně" a třeba Mercedes na tom dělá už hodně dlouho, protože ten jeho koncept už neměl prostor pro zlepšení. Takže osobně si myslím, že vyjedou s hodně dobrým motorem, kde třeba Honda a asi i Renault bude zcela jistě "časově" s vývojem zaostávat. Honda určitě, ač mohu se mýlit a navyšování nebude zásadní. Já si to ale nemyslím....
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek