DISKUZE K ČLÁNKU "Plníme cíle, to je pro důvěru Red Bullu klíčové," říká šéf Hondy. Myslel si, že v Monaku zvítězí

Schopnost Hondy plnit cíle dané pro její pohonnou jednotku je podle šéfa Masašiho Jamamota klíčová pro budování vzájemné důvěry s Red Bullem, který pomýšlí na zisk mistrovského titulu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Plníme cíle, to je pro důvěru Red Bullu klíčové," říká šéf Hondy. Myslel si, že v Monaku zvítězí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 04.01.2020 06:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 31.12.2019 10:16
U Hondy se musí smeknout klobouk dolů,… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 30.12.2019 11:47
Uvidíme, s jak silnou jednotkou nastoupí Mercedes… »
» Alnety (Hlasoval 1 člověk) 30.12.2019 11:55
Pokud Honda bude ve svém progresu pokračovat tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já myslel co do spolehlivosti. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.243.XXX
U Hondy se musí smeknout klobouk dolů, spolehlivost neskutečně zlepšili a vykonnost šla pomalu nahoru, za pomoci silného šasi RB se i zakryly ty slabší stránky. Co ovšem je nutné přiznat je zůstat nohama na zemi, stále je na čem pracovat. Tahle PR strategie je pak až neuvěřitelně blablujici, radši ať tvrdě pracují než vymýšlí takové PR

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To umyslně lže proti svému přesvědčení. On mu Horner poradil, hele Helmute, říkej všechno opačně než si myslíš, zmateme tím konkurenci a vytvoříme na ní tlak. To se jednou LH zblázní a bude mu znít v uších, že je nejlepší a poráží ho horší pilot. 12 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Když jsme u toho RB, Helmut se vyjádřil, že nejlepším pilotem současnosti je Lewis. Překvapivě nevybral Maxe....zatím 04

A pak že Helmut je mimo a nemá sebereflexi 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
O tohle nejde, to že RB na tom může být hoodně dobře, je realistické. O tom nikdo nepochybuje. Realitu se dozvíme.

Jemu jen nejde posloupnost jak kdo na tom byl výkonově v nějaké době. Ten už toho tady napsal....Renault furt poslední. Už rok a půl dle něj...a ono je to jinak.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já pochytil že teď už nemá Ferrari a Mercedes šanci. Navíc k tomu ještě ty 2 týdny náskoku. Jen nevím jestli to není málo, loni auto prý bylo před sezonou jasně nejdrazší a nejlepčejší auto RedBullu a náskok měli asi měsíc 14 Ne, netřeba si z toho dělat srandu, oprávněně mají právo doufat, jen že ty kecy jsou stále stejné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano nebe a dudy. Mercedes stavět motory umí, Ferrari taky ač i to využilo pomoc !!! a stejně tak Honda. Bez pomoci Rakouské firmy, vůbec netušili , jak ten motor správně naladit aby fungoval.....ty kecy jak už jim dotyčná firma nemá co dát a že tam vznikl spor...to je jen o tom, aby jak Ferrari , tak Honda nebyli za "pitomce" co neumí postavit motor. 12 12 12 12 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jsem rád Elsenore že jsi nám to všechno vysvětlil. 11 Do nového roku půjdeme mnohem chytřejší. Děkujeme. 12 11

PS : Pár odstavců zmizelo, takže kdo to nestihl naštudovat, bude žít celej přiští rok v HONDAnevědomosti. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Uvidíme, osobně jsem na ně hodně zvědav. Já od nich čekám docela hodně, na druhou stranu od Mercedesu a Ferrari taky. Někdo v té trojici ale nejhorší bude a to bude pro kohokoli z nich docela velká prohra, každý z nich má nejvyšší ambice. Může se ale taky stát že někdo kvůli špatnému vstupu zbytek zcela zahodí a bude se soustředit již jen na novou éru, to by pro danou sezonu bylo dost neatraktivní.

U McLarenu doufám v co nejlepší začátek, ale musí dát uplně vše do další éry a to věřím že udělaj všichni ze zbytku pole. Musí to udělat tak či onak, ale co nejpohodlnější náskok v prvních závodech v této skupině by byl v tomto psychicky velkou výhodou, no a čím více se bude přetahovat první trojka, tím lépe pro všechny 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Mercedes se soustředil ( motorově) na další rok, věděl že s tímhle motorem nic udělat nejde, posun nebyl možný a Ferrari zase dokázalo "vyrobit" kvalifikační režim. Tam motor fungoval imho pěkně. Renaultu se zadařilo výkonově opravdu navýšil mi výkon hodně, ač s chybou v motoru, kterou rychle napravili. Honda ladila postupně a na konci sezóny se na Mercedes a Renault dotáhla.
Myslím že se ladilo velice slušně, ale jasně je to o úhlu pohledu na věc. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Letos to ladění moc nešlo ani jedněm.
Uvidíme. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano, tohle už jsem slyšel od Elseňora. Ano, teorie tohle říká a může to tak být.
Pokud si dobře pamatuji, tak Mercedes a v zásadě i Ferrari ten motor je schopno poslat na trať zcela vyladěný a v pořádku. Na trati ladí hlavně Honda, to můj postřeh za 5 let. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, možná máš pravdu. Na druhou stranu nový koncept může přinést nové problémy. Než to zase vychytají.... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
Tak já si myslím, že v Rakousku, Mexiku a Brazílii by to Red Bull měl na vítězství dotáhnout.
Uvidíme třeba jak v Nizozemsku třeba bude Max v takové euforii, že nebude ani nadmořskou výšku potřebovat a vyhraje 12.
Sám jsem na tu velkou cenu hodně zvědavý, i když se tam asi moc předjíždět nebude tak se těším, hlavně ta klopená zatáčka bude sadomaso. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Honda už má dobrý motor. Sice pořád po 5 létech něco ztracejí, ale už se to dá pochválit. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo, to zcela jistě může.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano, tímhle se můžeme utěšovat, jenže jak Mercedes tak Ferrari předělávají motory v módu "hodně" a třeba Mercedes na tom dělá už hodně dlouho, protože ten jeho koncept už neměl prostor pro zlepšení. Takže osobně si myslím, že vyjedou s hodně dobrým motorem, kde třeba Honda a asi i Renault bude zcela jistě "časově" s vývojem zaostávat. Honda určitě, ač mohu se mýlit a navyšování nebude zásadní. Já si to ale nemyslím....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama