DISKUZE K ČLÁNKU Vettel o sobě nepochybuje. "Můžu porazit kohokoliv," říká

Sebastian Vettel se vrací k sezoně 2014, ve které u Red Bullu prohrál s Danielem Ricciardem. Uznává, že Australan předváděl tehdy dobré výkony, připomíná však, že ne všechno šlo tak, jak jak mělo jít

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel o sobě nepochybuje. "Můžu porazit kohokoliv," říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 31.12.2019 15:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alfred (Hlasovalo 7 lidí) 30.12.2019 13:17
Tak hlavně, že nepochybuje ale chybuje. Když si… »
» SergioPÉREZ (Hlasovalo 6 lidí) 30.12.2019 13:58
On nepochybuje, ale okolí ano 02 »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 30.12.2019 14:28
Průměrný pilot Vettel porážel v dominantním autě,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.243.XXX
    Jojo to že může každého porážet jsme viděli xkrat, za podpory týmu + nejrychlejší auto v ten moment možná, jinak bez šance

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Vtipné vyhnutí se hodnocení letošního trapno výkonu. Musím panu SV zatleskat. K čemu hodnotit a rozebrat letošní propadák. Rozbor a plačky nad rokem 2014 skvěle odvádějí pozornost o reality.
    A ano musím s panem SV souhlasit, vše skutečně v roce 2014 u RBR nebylo tak jako roky před tím. Poprvé mohl parťák s panem mistrem světa skutečně závodit a prostě ho porazil, protože prostě průměr se dá porazit v klidu, když tě nechají. Takže Sebe tleskááááámmmmm, opravdu skvělé a naprosto důležité vyjádření s ohledem na skončenou sezonu.
    Pokud si to převedu na letošní potažmo příští sezonu, chápu z toho, že pan SV nebyl spokojen s mírou letošního poškozování CHL atak od týmu na příští rok požaduje, aby CHL dostal auto jenom se třemi koly, aby bylo vše fér. 11 11 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Průměrný pilot Vettel porážel v dominantním autě, za bezvýhradné pomoci týmu, dalšího průměrného pilota Webbera. Čímž si zajistil čtyřikrát titul mistra světa. A když k němu přišel nový a ambiciózní kolega Ricciardo, hned splakal nad výdělkem. Kecy o tom, že měl za úkol vyhrávat a ne dojíždět na pódiích, jsou nesmysl. Vždyť nevyhrával. A historie se opakovala i letos, kdy na protěžovaného Vettela stačil neposlušný nováček.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      95.143.138.XXX
      Pro stáj je lepší když se jezdí na jednoho jezdce. Titul je snažší. A teda jestli mě paměť neklame, tak SV si musel ty tituly docela vyjezdit. Zas o takovou dominanci nešlo - srovnám-li to s posledníma rokama a co jezdí Mercedes.

      A můžeme se bavit znovu i o tom, jak moc Sebovi nesedí aktuální monoposty. Aby jsme nekoukali v roce 2021. Na jednu stranu by to bylo fajn.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Souhlasím, že je lepší pro stáj jet na jednoho pilota, protože je zisk titulu snažší. Ale nesouhlasím, že se tak má dít od samého počátku sezóny. Já chápu TR od zhruba půlky sezóny pro lépe postaveného pilota. To, co předváděl RedBull dříve a co předvádí Ferrari v současnosti je hnus. Proto mi Vettelovy tituly nijak neimponují a proto ho považuji za průměr mezi piloty F1.
        Mercedes v minulosti byl bezesporu dominantním týmem, ale loňský rok 2018 svoji dominanci ztratil. Že Hamilton získal titul bylo jeho zásluhou. Nebo spíše ještě zásluhou Vettela, který ten titul zahodil. Sundej růžové brýle vettelovče.

        Jaké monoposty Sebovi sedí a jaké nikoliv se klidně bavit můžeme, ale ta auta jsou podobná pro všechny piloty. A pokud chceme Vettela považovat za špičkového pilota, pak nevidím jediný důvod na výmluvy ohledně auta. Čili jen další potvrzení mého tvrzení o Vettelově průměrnosti. V roce 2021 koukat budeme, ale nejspíše už bez Vettela. Respektive s Vettelem u televize...

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    On nepochybuje, ale okolí ano 02

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alfred

    Alfred

    81.92.249.XXX
    Tak hlavně, že nepochybuje ale chybuje. Když si vzpomenu, že veškerý jezdecký "věhlas" získal v době kdy se vozil v dominantní tramvaji vedle velice průměrného Webbera, tak se vlastně ani není čemu smát....snad jen Mikovým obavám o zdejší diskuzi. Inu jaký jezdec takový i fanda....

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    To zas bude.... 12

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    A jaj. Vettel začíná přebírat manýry jistého jezdce.
    Čas skončit 18

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      To je sice pravda, ale Vettel byl prostě v sezóně 2014 pomalejší než Ricciardo, samozřejmě, že to byl pro Vettela šok ten přechod na hybridní éru, ale přechod na hybridní éru prožíval i Ricciardo.
      A podle mě neměl Red Bull až tak hrozné auto v sezóně 2014, pouze Mercedes měl až moc dobré. 14

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      95.143.138.XXX
      Ta změna jízdního stylu byla pro něj smrtící. A tak trochu se trápí dodnes. Polde mě se může nadechnout 2021, podle toho teda, jak bude fungovat ten přísavnej efekt.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama