DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari titul prohrálo v momentě, kdy navrhlo letošní vůz, uznává Binotto

Prohra Ferrari s Mercedesem o letošní titul se nezrodila v průběhu sezóny na závodních tratích, ale kvůli špatnému konceptu již před sezónou při navrhování monopostu SF90.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari titul prohrálo v momentě, kdy navrhlo letošní vůz, uznává Binotto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 07.12.2019 14:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.12.2019 15:01
Za to já nemůžu, může za to loňský technický… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.12.2019 15:27
Tak po letní přestávce ten jejich koncept uměl… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2019 14:39
01 Asi tak. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Být Binottem, tak radši zalezu do jámy a tiše tam šoupu nohama. Vedení týmu otřesné, vyřešení problému se šasí v momentě, kdy už bylo o titulu rozhodnuto, věčné hašteření pilotů, které si řešili piloti mezi sebou na trati. Mluví vůbec o letošní sezóně?
    Inženýři určitě mohli udělat lepší práci, ale když mám naštvaného pilota, od kterého se očekává většina technické odezvy a ambiciozního mladíka, který pouze čekal na nějaká týmová pravidla, která mají hlavu a patu. Ať se na to podívám z kterékoli strany, tohle jsem u Maurizia nikdy neviděl. Kdykoli byl náznak zpochybnění autority, mělo to jepičí život. Binotto je určitě špičkový inženýr, ale naprosto otřesný manažer, který měl lví podíl na letošní podělané sezóně. Být Albon v RB od začátku sezóny, mohl by si nechat zdát i o 2. místě v PK.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    No co k tomu dodat. Snad jenom to, že když mám vítězné auto, jako F mělo v letech 2017, 2018 a prohraju si to svou hloupostí, není na místě měnit koncept vozu a vymýšlet již vymyšlené. Chce si to sednout na zadek a rozebrat skutečné důvody celkového neúspěchu a změnit tento přístup a ne v nějakém záchvatu předělat vítězné auto. Jednoduše řečeno, je na čase si přiznat, že stavět auto kolem 4násobného mistra světa jim další titul nepřinese. Je smutné, že se budou muset vrátit k loňské koncepci a nebudou jí letos moci jenom evolučně posunout jako to dělá od roku 2015 M. Hold za blbost se platí a obávám se, že tento zahozený rok je bude příští sezonu stát možná i druhé místo v poháru konstruktérů. Leda, že by SR dokázal s dva roky starým autem udělat zázraky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Ferrari titul prohralo z několika důvodů, že koncept auta nebyl nejlepší není jediný důvod. Co takové nesmyslné protěžování Vettela již od Austrálie, kde Leclerc ztratil kvůli tomu spustu bodů? Nemluvě o technických problémech či strategických kiksech. To, že jim navíc Vettel letos zase pohřbil x bodů po loňsku už nemůže být překvapením, ale upřímně tohle dělal už od 2016 03 Ferrari pokud chce uspět, musí mít šéfa, kterej zůstane nohama na zemi, územní si oba jezdce a povede ten tým, viz novej šéf McLarenu, bez toho se prostě neobejdou a upřímně to už i Dominicalli odvedl lepší práci 03

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Vyjímečně souhlas. T7m má vést člověk, který řekne kdo je jednička a pak se tím bude celou sezou řídit. A ne každý závod měnit, koho bude protěžovat. 12
      Mimochodem i kdyby se připočítaly Leclercovi všechny body, které ztratil díky špatné strategii i všechny, které ztratil vlastními bouračkami, měl by k titulu daleko.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Zase jenom výmluvy!

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.129.XXX
    Jo, může se stát že se navrhne auto které v globále (i přes silné dílčí momenty) neuspěje. Problém letošního Ferrari je ale v tom, že i kdyby letos postavili auto stejně rychlé či dokonce rychlejší než Mercedes, tak by stejně prohráli. Bez fungujícího týmu totiž vítězit nejde 05

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nameless_Wonder

    Nameless_Wonder

    188.123.98.XXX
    Tych problemov tam naopak bolo hodne pocas celej sezony, a dosť z nich ma za ušami aj on sam 07
    Ale krasne sa chce z toho vyvliect, plusove body za kreativitu 13

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Já si nemyslím že by Ferari prohrálo titul návrhem vozu, já si myslím že to mělo více příčin a hlavní bylo samotné Ferrari. 16 03
    Zní to blbě, ale kdyby takové auto navrhl mercedes, tak si myslím že s Hamiltonem v kokpitu s takovým autem vyhrajou titul.
    Špatné rozhodnutí dát technického člověka do vedení, spousta špatných rozhodnutí strategických, několik chyb od samotných pilotů (hlavně Seb), špatné rozhodnutí upřednostňovat Seba oproti leclercovi, atd, atd.
    Vyhrané závody jak na rychlých, tak i na technických tratích dokazuje, jak byla ta kára dobrá .... pokud to tedy nebylo způsobeno podváděním v oblasti motoru.
    Ještě ohledně Binotta .... myslím že není špatný chlap, ale bude skvělý technik, ale předceňil své síly ohledně vedení týmu, .... a vést Ferrari je myslím mnohem složitější než vést jakýkoliv další tým v F1 - prostě mnoho nechutné politiky.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.176.106.XXX
    Správné identifikování problému je hlavní krok k jeho nápravě.
    Nicméně až do teď tvrdil, že jeho koncept je super a nic měnit nebude, tak nevím 17

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Za to já nemůžu, může za to loňský technický ředitel 13

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    01 Asi tak.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama